Ontmaagden in combinatie met SM

oeps2

Re: Ontmaagden in combinatie met SM

Bericht door oeps2 »

Guilty schreef: nu eenmaal wat anders dan voor eenn nilla-hippie.
:shock: nilla hippie ????????????????????

ik ken alleen maar hippies die aan sm doen :clown:

je bent zelf een hippie :mrgreen:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

De combinatie werkte bij ons prima :mrgreen: al was dat niet specifiek vernederen met 't feit dat ik nog maagd was, 't was eerder iets wat Romanticide alleen maar erg leuk vond :). Maar mijn eerste 'echte' spel en mijn ontmaagding waren op hetzelfde moment, en daar heb ik nooit spijt van gehad, eigenlijk. Het was vreselijk speciaal en ik denk dat het BDSM-aspect het juist specialer maakte, omdat ik dus the whole package had van dingen die ik fijn vond, die mij opwonden.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

@Sabrina: Romanticide was je vast niet aan het bespotten, omdat je niet wist hoe je goed moest pijpen en er maar een beetje als zoutzak bij lag en eigenlijk niet veel bevrediging gaf. ;) Daar ging het namelijk om: vernederen om het feit dat hij (zij) als maagd onbeholpen en onhandig zou zijn.
Marijke schreef:
Maar zéker niet ongevraagd, want net als Jerry denk ik dat je daarmee veel schade kunt doen en iemand permanent onzeker/impotent kunt maken.
Wat mij betreft geldt dat altijd, ongeacht of die persoon maagd is.
Meer bij een maagd. Je eerste keer blijft je bij. Dat is gewoon niet het moment om te experimenteren en dus alleen geschikt je al heel zeker weet dat dit je grote kick is, dit soort vernedering.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

@kitten: Weet ik, maar het topic kwam op mij over alsof het breder werd getrokken, en dus ook gericht op ontmaagden in combinatie met BDSM in het algemeen. Daar ging ik dan weer op in.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Guilty

Bericht door Guilty »

kitten schreef: Meer bij een maagd. Je eerste keer blijft je bij.
Als de boel voor het eerst hapert blijft dat je ook wel bij hoor. Ben het wel met Marijke eens. Elke keer dat je een spel als dit doet kun je onzekerheid en impotentie veroorzaken. Waarschijnlijk niet permanent, en het zal doorgaans wel weer om te keren zijn, maar het kan gewoon gebeuren.
kitten

Bericht door kitten »

Als de boel voor het eerst hapert, blijft je dat ook wel bij ja. Maar dan heb je iig de herinnering dat je het ooit wel kón en is het minder moeilijk om te keren.
Guilty

Bericht door Guilty »

kitten schreef:Als de boel voor het eerst hapert, blijft je dat ook wel bij ja. Maar dan heb je iig de herinnering dat je het ooit wel kón en is het minder moeilijk om te keren.
Dat is maar de vraag. De eerste keer wijt je dat misschien wel gewoon aan je onervarenheid en sta je er verder niet zo bij stil. Ik denk dat dat per geval verschilt, net zo goed als de traumagevoeligheid sowieso al van persoon tot persoon verschilt.
Wever

Bericht door Wever »

kitten schreef:
Marijke schreef:
Maar zéker niet ongevraagd, want net als Jerry denk ik dat je daarmee veel schade kunt doen en iemand permanent onzeker/impotent kunt maken.
Wat mij betreft geldt dat altijd, ongeacht of die persoon maagd is.
Meer bij een maagd. Je eerste keer blijft je bij. Dat is gewoon niet het moment om te experimenteren en dus alleen geschikt je al heel zeker weet dat dit je grote kick is, dit soort vernedering.
Eens met Marijke, maar niet met jou. Hoezo, "je eerste keer blijft je bij"? Ik wil diegenen met mooie eerste herinneringen daaraan niet aanvallen, maar het lijkt me een veralgemening. Zelf weet ik nog maar een paar flarden van die eerste keer (zowel seks als BDSM), en ik denk niet dat ik daarin de enige ben.

Ik zou ook zeggen dat de eerste keer WEL het moment is om (speels) te experimenteren met je fantasieën. het lijkt me beter om er maar meteen achter te komen dat fantasieën niet zomaar in werkelijkheid werken dan om gevoelens aan de kant te schuiven om die eerste keer niet te verpesten.
kitten

Bericht door kitten »

Guilty schreef:De eerste keer wijt je dat misschien wel gewoon aan je onervarenheid en sta je er verder niet zo bij stil.
terwijl er iemand je om uitlacht? Er niet zo bij stil staan? Terwijl iemand je vertelt hoe waardeloos je bent in bed, het toch nog wijten aan je onervarenheid? Ik denk dat je de kracht en impact van vernedering onderschat. ;)
kitten

Bericht door kitten »

@Wever: nee, daarin ben je niet de enige.

En ik zei ook, en hierna hou ik op mezelf te herhalen, dat je dat (vernederen van een maagd op zijn belabberde prestaties) alleen moet doen als diegene dat zélf aangeeft te willen. En het gaat me er niet om die eerste keer niet te willen verpesten, maar de vele keren die erna nog komen.
Guilty

Bericht door Guilty »

Wever schreef:Hoezo, "je eerste keer blijft je bij"? Ik wil diegenen met mooie eerste herinneringen daaraan niet aanvallen, maar het lijkt me een veralgemening. Zelf weet ik nog maar een paar flarden van die eerste keer (zowel seks als BDSM), en ik denk niet dat ik daarin de enige ben.
Van mijn eerste keer seks weet ik inderdaad helemaal niet zoveel meer. Ik weet nog met wie, waar, en dat het best leuk was, maar buiten dat zijn er niet veel details die me zijn bijgebleven.
kitten

Bericht door kitten »

Mij ook niet. Dat was dan ook niet het argument. :eerie:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Mijn eerste keer was zonder vernedering ook al erg genoeg... Veel eerste keren zijn gewoon niet zo leuk.
En soms zijn ze heel leuk. Ex van me ontmaagd en dat was heerlijk. Vooral het enthousiasme: hele nacht doorgevreeen en s ochtens lekker in slaap gevallen. En hij was wel direct lekker. Nu we waren ook echt goed in elkaar aanvoelen.
dbj

Bericht door dbj »

Het is wel hoopvol en motiverend vernederend te zeggen, als de prostituee aan je vraagt of je 'het' wel kunt....
Ja, het was wel op een kinky-seks manier; eigen keuze van mij.
Guilty

Bericht door Guilty »

Marijke schreef:Dergelijke vernederingen doe je alleen wanneer je expliciete instemming hebt. Doe je het zonder instemming dat kwets je iemand ontzettend. De eerste keer seks is vaak zeer teleurstellend, mensen krijgen daar gewoonlijk geen erectiestoornissen van. Als een of ander kutwijf je vervolgens belachelijk gaat lopen maken om je prestaties doet dat vermoedelijk wel ontzettend veel pijn, maar ik denk dat maagd zijn daar gewoon niet zo veel aan toevoegt. Emotionele mishandeling kloot met je hoofd ongeacht hoeveel pussy je al geneukt hebt.
Dat dus.
Gesloten