JerryM schreef:Laura schreef:Nee, het lijkt me ontzettend vermakelijk om dan een dominante rol in te nemen en iemand zich te laten schamen dat 'ie nog maagd is en geen ervaring heeft en ontzettend onhandig loopt te doen. En dan een beetje trainings-achtig spel, van "kijk, zo doe je dat" Maar denk dat dat eigenlijk de enige setting is waar in ik wel sex met een maagd zou willen... Als zo'n soort spel niet mogelijk is, dan zou het me wel tegenhouden denk ik.
ja, geef dat jongmens gelijk een trauma waardoor ze niet meer normaal kunnen presteren...
vooral het mannelijke ego is, mede gevormd door de macho cultuur, best wel fragiel.
Ravelijne schreef:Mja, het was ook wel mijn eerste gedachte eigenlijk. Je eerste ervaring is toch je eerste ervaring. Mijn echte eerste schooldag zou ik ook niet willen combineren met een vernederings-spel over een onhandige eerste schooldag. Een eerste sexuele ervaring idem dito.
Ehm, ik heb dit dus wel gedaan. Hij vond het erg leuk. En we hebben het nog vaak herhaald (in een soort rollenspel). Ik ben verbaasd dat dat kennelijk not-done is.