Suggestie tot in het onmogelijke.
Re: Suggestie tot in het onmogelijke.
Toch wel. Het gaat wat te ver om het hele scenario te schetsen, maar ik ken het al van eerdere situaties met andere slagaders.
- kitten
Ghehe. Ok joh.
Wat jij wil.

Suggestie tot in het onmogelijke.
@justes. Lijkt mij onvoorstelbaar intens. Vertrouwen gaat dan ver. Het genieten ook. Bijzonder mooi beschreven. Een slagader. Het gaat mij te ver.
Het lastige voor mij is. Mindfuck, ik vertrouw denk ik niet voldoende. Of ik schiet in de ratio. En geloof het gewoon niet. Of ik geloof het wel en trek vol aan de rem. De intense emotie van bijvoorbeeld angst durf ik niet aan te gaan. Maar ik heb nog wat te leren. Ben nog maar net begonnen.
Het lastige voor mij is. Mindfuck, ik vertrouw denk ik niet voldoende. Of ik schiet in de ratio. En geloof het gewoon niet. Of ik geloof het wel en trek vol aan de rem. De intense emotie van bijvoorbeeld angst durf ik niet aan te gaan. Maar ik heb nog wat te leren. Ben nog maar net begonnen.
- skaoot
Geen gevalletje onmogelijk, maar mijn hoofd laat zich makkelijker mindfucken dan ik dacht kwam ik gister achter. Fijn zo'n overtuigende meneer. Ben benieuwd wat er nog meer werkt met mijn hoofd.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
@musje: vertrouwen is alles in deze. En inderdaad, het moet ook wel je ding zijn. En ja, wij zijn inmiddels al wel bijna 4 jaar samen, dat scheelt natuurlijk ook.
De mind is een wonderlijk iets. Mindfuck, mindplay en de heftigste stap: mindcontrol. Als iets eng is, dan is het dat wel. Maar ook zo ongelooflijk bijzonder.
Wat hebben we toch een leuke hobby
De mind is een wonderlijk iets. Mindfuck, mindplay en de heftigste stap: mindcontrol. Als iets eng is, dan is het dat wel. Maar ook zo ongelooflijk bijzonder.
Wat hebben we toch een leuke hobby