Orgasme en dwang

dusman

Re: Orgasme en dwang

Bericht door dusman »

Om even een analogie te maken: als je je snijdt voel je die pijn ook, ook al zou je die liever niet willen. Maar zou je dan ook zeggen dat je lichaam baas is over je geest?
Ik begrijp wat je bedoelt, is erg helder. Wat in dit geval mee speelt is het gevoel van onmacht en schaamte, waardoor het lichaam over geest interacteert met het ego. Waar pijn van een wonde geaccepteerd zou worden, kan de lichamelijke reactie in dit geval van invloed zijn op toekomstige emoties en handelingen. Het reageren van het lichaam wordt niet geaccepteerd. Technisch gezien heb je dus helemaal gelijk. De praktijk is echter anders. En daar is natuurlijk een reden voor.

groet
faery

Bericht door faery »

@Illustra: ik ben ook verkracht (en dus niet in spel), en ben weliswaar niet klaargekomen, maar raakte wel op een bepaalde manier opgewonden. Ik heb me daarna nog jaren losgekoppeld van mijn seksuele gevoel gevoeld, en dat is pas recent weer een beetje goedgekomen. I know how you feel :knuf:
Boefje

Bericht door Boefje »

dusman schreef:
Hoe dan ook blijf ik weer vragen overhouden. Wat bedoel je met "lichaam is baas over geest"?
Ook al wil je niet klaarkomen, het gebeurt toch, ergo: lichaam is baas over geest.
Lijkt me helder. Als je hier aan iets niet begrijpt, zou je je vraag misschien anders kunnen formuleren.
Het punt is eigenlijk dat jij niet duidelijk bent. In dit geval bedoelde je dus blijkbaar de reactie van het slachtoffer. Maar dat bleek nergens uit. Je had ook jouw geest en lichaam kunnen bedoelen. Misschien dat voor jou steeds duidelijk is wat je precies bedoelt, maar voor een ander niet.
dusman schreef:Je zegt ook dat je weer vragen overhoud. Wanneer en waarbij had je nog meer vragen dan ?
In dat andere draadje over vluggertjes natuurlijk. Wederom was het voor jou waarschijnlijk duidelijk dat je een dominante vent bent die gewoon naar manieren zocht om zijn vriendin het gevoel van "klein zijn" wil geven, maar dat was in je vraag totaal niet duidelijk. Aan je nick dacht ik af te leiden dat je een onderdanige vent was. Get my point?
dusman

Bericht door dusman »

Boefje ik vind de manier waarop ik communcieer in jouw ogen enigszins off topic en ga daar op een later tijdstip en een ander topic graag op in.
Wever

Bericht door Wever »

Euhm...om eerlijk te zijn is het niet alleen in haar ogen. Als zij me niet voor was geweest zou ik ook geen idee hebbe wat je bedoelde, wat een goed antwoord in de weg zou zitten.

Het mag gerust in een ander topic meer algemeen besproken worden, maar off-topic is het zeker niet. Op de manier waarop je communiceert heb ik namelijk het idee dat je niet zozeer een vraag stelt maar dat je je eigen mening al gevormd had en dat je nu de antwoorden herwoordt zodat ze in jouw stelling passen.

En in dat geval is het wel zo eerlijk om dat gelijk te vermelden, in plaats van antwoorden te lopen interpreteren.
Illustra

Bericht door Illustra »

faery schreef:@Illustra: ik ben ook verkracht (en dus niet in spel), en ben weliswaar niet klaargekomen, maar raakte wel op een bepaalde manier opgewonden. Ik heb me daarna nog jaren losgekoppeld van mijn seksuele gevoel gevoeld, en dat is pas recent weer een beetje goedgekomen. I know how you feel :knuf:
Dank je en jij ook :knuf:

Hoewel ik het niemand gun is het heel krom fijn te weten dat ik niet alleen ben.
dusman

Bericht door dusman »

Wever en Boefje, mijn excuses voor als ik onduidelijk ben. Zullen we het daar bij laten ?
RayP

Bericht door RayP »

faery schreef:

@Illustra: ik ben ook verkracht (en dus niet in spel), en ben weliswaar niet klaargekomen, maar raakte wel op een bepaalde manier opgewonden. Ik heb me daarna nog jaren losgekoppeld van mijn seksuele gevoel gevoeld, en dat is pas recent weer een beetje goedgekomen. I know how you feel

Illustra schreef:
Dank je en jij ook

Hoewel ik het niemand gun is het heel krom fijn te weten dat ik niet alleen ben.
Ik snap ook dat je lang twijfelt voor je zoiets post... ik heb hier dan ook erg veel respect voor.
Tja ik moet ook zeggen dat ik niemand gun, maar kan wel bevestigen dat jullie niet de enigen zijn, ik ken een aantal dames die ook opgewonden raakten en/of klaarkwamen.

Maar terug naar het begin van het topic
Ik heb duidelijk de post in het andere topic gemist waarover hier gesproken wordt. Dus Dusman... zeg eens eerlijk waarom wil je dit nu echt weten en wat is je eigen beeld hierover?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hou nou eens op met hem te prikken jongens, hij is hier gewoon geinteresseerd in, klaar. Dat andere topic waar ze het eerder over hadden kan je gewoon aanklikken via het linkje als je het perse wilt weten.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dusman

Bericht door dusman »

net zoals het voorstel topic waarin mijn geaardheid staat
thaliya

Bericht door thaliya »

Wat Voleuse zegt.
Hij stelt een hele duidelijke vraag, een "kan dat?". Het antwoord is net zo duidelijk: "ja, dat kan". Hij geeft ook aan waarom hij dit wil weten "omdat het me intrigeert".
Vraag beantwoord lijkt me. Ik zie ook eigenlijk echt niet waarom hij een hele verantwoording zou moet geven over het waarom hij deze vraag stelt. Ennieweez.

Ik wist niet dat dit kon, weer wat geleerd. Het lijkt me vreselijk als je verkracht wordt en dan ook nog zo verraden door je lichaam, zoals Illustra het zei. Knuffels voor de mensen die dit meegemaakt hebben!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Boefje

Bericht door Boefje »

Kijk, er zijn heus wel meer dominanten die verkrachtingsfantasieën hebben. Mijn eigen D heeft ze ook. We hebben het daar over gehad. Wat hem daarin zo aantrok, waarom hij het vooral een fantasie wil laten e.d. Maar er zijn gewoon weinig dominanten die op het forum hierover posten. Is er eens een die erover post, dan is het toch interessant om daar meer over te horen. Daarom mijn vraag.
Maar met een "het intrigeert me" met daarachter nauwelijks uitleg, kom ik gewoon niet verder. En ik denk dat RayP daar ook mee zit. Prima als jullie dat wel voldoende antwoord vinden. Ik haak erop af.
Illustra

Bericht door Illustra »

Ok nou ga ik heel raar maar vooral zeer tegenstrijdig uit de hoek komen. Al vanaf dat ik een jaar of 8 ben heb ik een steeds terugkerende droom en fantasie. In die droom ben ik dus een verkracht(st)er. Zelf een verkrachting meegemaakt.....en toch.....ga ik die fantasie ooit uitvoeren.

Waarom?

Het totale gevoel van macht hebben over de ander. Totaal geen rekening houden met de ander behalve de harde grenzen. Het is voor mij het ultieme de baas zijn van de situatie en echt de totale controle hebben over. Gevoelsmatig voelt het net een stapje verdergaan als een gewoon sm spel.
faery

Bericht door faery »

Ik heb met mij partner ook wel gespeeld met seksuele dwang (met mij als dominant), waarin hij ook tegenstribbelde enzo. Wel heel heftig, voor ons allebe (ook juist door mijn ervaring), dus er was ook veel aftercare nodig, maar ook wel ontzettend vet.
thaliya

Bericht door thaliya »

@Boefje: ik ben het eens met dat het een interessant topic is en ben ook blij dat er een topic over geopend is. Discussie, meerdere kanten belichten (ik vind de nieuwe wending van Illustra en faery ook erg interessant) is super. Vragen waarom er een topic wordt geopend is natuurlijk ok, vragen hoe de topic opener erover denkt ook. Ik denk dat ik eigenlijk vooral viel over het "zeg eens eerlijk waarom wil je dit nu echt weten". Dat impliceert nogal dat dusman in eerste instantie niet eerlijk was en niet zijn echte reden gaf. Of mss is dat wel mijn interpretatie :)

Ik heb best wel zitten nadenken de laatste dagen of gedwongen worden bij mij zou werken. Ik kom niet echt makkelijk klaar, zeker niet als iemand anders het doet, met name na een paar vervelende ervaringen. Als het al lukt, dan is het maar 1x, vaker dan dat lukt echt niet. En als ik dit lees, dan vraag ik me af: wat als ik gedwongen word? (Wat is die FL fetish - multiple orgasms while restrained - of zo?). Een orgasme is tenslotte een lichamelijke reactie. Zou ik op een gegeven moment, als er maar lang genoeg gestimuleerd wordt, wel multiple orgasms kunnen krijgen? Dat mijn lichaam het dus "wint" van mijn geest?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gesloten