dilemma, wel of niet daten

Bregje}t{

Re: dilemma, wel of niet daten

Bericht door Bregje}t{ »

Aaaarghhhh, ja ik weet zelf ook wel dat het geen goed plan is, anders was ik dit draadje niet gestart en had ik het gewoon gedaan.

Maar..
Marijke schreef:Zelf heb ik de afweging gemaakt dat ik beter kan krijgen. Ik denk dat jij ook veel beter kan krijgen dan dat gesneak.
Hier ben ik dus niet zo van overtuigd. De reacties die ik krijg op de advertentie zijn over het algemeen echt waardeloos en zoveel krijg ik er niet. Hij is tot nu toe de enige waarmee het echt goed klikt en dus heeft ie mij aan het twijfelen gekregen. Normaal ben ik hier ook echt stellig in (heb nu de advertentie ook aangepast, dat ik dus geen contact wil met mannen die in een relatie zitten en er niets buiten mogen doen). Denk dat ik dat maar moet blijven...
colet

Bericht door colet »

Lastig isssue Bregje.
Juist omdat het wel klikt ga je je eigen 'regel' opnieuw afwegen. Zal ik toch...of niet...

Ik ken het wel. Ik ben tegenwoordig zó terughoudend, omdat ik inmiddels weet dat als het echt lekker klikt, die ander een relatie heeft.
Ik heb in het verleden wel gespeeld met Dominanten die dus eigenlijk een relatie hadden, maar dat werkt voor mij niet. En in de afgelopen jaren er ook echt wel over nagedacht, hoor!
In mijn advertentie staat dus tegenwoordig wel dat ik het minder erg vindt als 'mijn' Dominant ook met een ander zou spelen (mits mits...;))

Onlangs had ik hetzelfde dilemma als jij nu aanhaald. Ik heb die man toen gezegd dat ik er moeite mee had, zeker omdat het zo stiekem moest. Voor mij speelde in de uiteindelijke beslissing om er vanaf te zien, vooral mijn eigen gevoel en wensen mee. Dat hij thuis iemand had en bedroog was naar tweede plan geschoven.

Overigens ben ik in het verleden bedrogen door partner en heb ik nooit de andere vrouw de schuld gegeven. Dat werd net genoemd, maar dat heb ik dus niet.
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Pff, net gemeld dat ik toch niet met hem wil daten. Ik baal er wel van, het zag er zo goed uit. Gelukkig doet hij er niet moeilijk over.

Ik heb de advertentie nu ook op bdsmzaken staan, maar ik krijg zelfs niet veel reacties, misschien heb ik er nu stuk of 8 gehad, waarvan het ook nog eens niets is. Mijn advertentie op fetlife krijg ik sowieso geen reacties meer, die krijg je alleen maar de 1e 2 dagen, erna is hij al te ver weggezakt om nog gevonden te worden.

En je hebt ook gelijk, liever wat langer wachten op de juiste dan nu snel iets gaan doen met iemand wat niet verstandig is. Maar toch voelt het een beetje naar ofzo, weet niet kan het niet zo goed uitleggen :(

@colet: misschien baal ik daar nog wel het meest van, dat ie het voor elkaar heeft dat ik ben gaan twijfelen.
Illustra

Bericht door Illustra »

Collarme al geprobeerd? Zeker als Dominante vrouw zul je daar flink wat reacties krijgen.
Boefje

Bericht door Boefje »

Marijke schreef:Maar ik beweer wel dat jij en ik allebei beter kunnen krijgen dan the dirty little secret zijn van een of andere dude die zijn partner bedriegt.
:amen:
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Marijke schreef:Zou je willen proberen? Ik weet niet of ik je helemaal volg namelijk.
Ik ga mn best doen.

Als ik om me heen kijk in de bdsm wereld, zijn daar niet zoveel leuke mannen. Of iig niet leuk voor eventueel meer dan vrienden. Het kan bij mij 2 kanten op gaan. Of ik vind iemand echt wel helemaal te gek of ik kan me niet voorstellen er meer mee te moeten doen dan alleen een knuffel als je elkaar tegenkomt op een feestje.
*disclaimer: ik beweer niet dat alle mannen dus stom zijn, ik bedoel alleen dat ik me niet tot ze aangetrokken voel*

Als ik dan zo iemand tegen kom, ofwel irl ofwel op internet, voelt dat soms wel als een uitzondering. Om nu dan dus 1 van die uitzonderingen af te wijzen omdat hij al een vriendin heeft voel niet fijn aan. Alsof ik nu iets weggooi wat ik niet snel weer tegen zal komen ofzo.

Hopelijk is het nu iets duidelijker...
Illustra schreef:Collarme al geprobeerd?
Laatste tijd niet, ik ben er ooit geweest en vond de site echt niet fijn werken, maar misschien kan ik er nu beter mee overweg, zal eens een keer gaan kijken of ik daar wat mee kan.
chell

Bericht door chell »

Was het met de date van laatst niet voor herhaling vatbaar dan Bregje?
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Nee, idd. Hij kon er niet uithalen wat hij wilde en ik ben er niet heel rouwig om. Het was fijn, maar als het in een setting was geweest zonder tommie dan was het voor 1 keer ook wel genoeg. Ik had vaker willen afspreken omdat de dynamiek die er toen was wel heel fijn was.
Nu ben ik dus weer opnieuw opzoek, omdat we beide (ik en tommie) wel weten dat we hiermee verder willen gaan.
pijnkonijn

Bericht door pijnkonijn »

En wat dacht je van het spel met iemand waarvan de partner het niet mag weten...

Bij het minste geringste denk je, 'ow als het maar niet zichtbaar blijft en z'n vriendin het kan zien.'
Lijkt me niet leuk om zo te spelen.
pijnkonijn

Bericht door pijnkonijn »

*Collarme al geprobeerd?*

Ik heb daar Twee Dominante Vriendinnen gevonden :)
Illustra

Bericht door Illustra »

Bregje schreef:
Illustra schreef:Collarme al geprobeerd?
Laatste tijd niet, ik ben er ooit geweest en vond de site echt niet fijn werken, maar misschien kan ik er nu beter mee overweg, zal eens een keer gaan kijken of ik daar wat mee kan.

De site is ook niet fijn om mee te werken, maar wel druk en veel interactie. Als je hulp of tips nodig hebt rol je mijn pb maar in :)
kitten

Bericht door kitten »

Gooi je ad ook eens in dit topic? Wat zoek je? Mss heeft iemand van ons wel iemand in de vriendenkring...
colet

Bericht door colet »

Marijke schreef:
Als ik dan zo iemand tegen kom, ofwel irl ofwel op internet, voelt dat soms wel als een uitzondering. Om nu dan dus 1 van die uitzonderingen af te wijzen omdat hij al een vriendin heeft voel niet fijn aan. Alsof ik nu iets weggooi wat ik niet snel weer tegen zal komen ofzo.
Ik herken het ja. Iemand vinden waar je zoiets voor voelt is al zo lastig, en als je dan nog meer eisen gaat stellen wordt het aantal vissen in de zee wel steeds beperkter. Maar je weet net als ik dat er meer leuke mannen in de wereld zijn. Het duurt alleen even om ze te vinden.
Ik probeer soms te geloven als andere mensen zeggen dat er voor mij heus wel iemand is, dat er iemand is die gaat zien wat ik waard ben, enz enz... Toch vind ik het ook moeilijk. De zee is misschien groot, maar lekkere Haaien die niet gebonden zijn, dan nog de beroemde klik.....
En soms heb ik een moment waarop ik hoop dat hij, of ik, te vinden is.

Overigens, bedenk ik me nu, (effe offtopic) vroeg een week of twee geleden iemand aan mij "waarom date je geen 'nilla man? Als je het daar goed mee hebt, dan heb je vast geen behoefte meer aan BDSM."
:panic: Vreselijk off-topic.... Eigen topic waard, al denken wij er volgens mij allemaal hetzelfde over. :)
colet

Bericht door colet »

kitten schreef:Gooi je ad ook eens in dit topic? Wat zoek je? Mss heeft iemand van ons wel iemand in de vriendenkring...
Dan moet Bregje het wel anders brengen, want meestal worden advertentie's verwijderd van WS-het forum.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zo in het topic wordt dat niet verwijdert hoor. Er zijn er meer die een 'wat vind je van mijn ad' topic hebben gehad.
Als nieuweling keihard lopen vissen hier wordt wel verwijdert, maar dat is anders :)
**Self Rescuing Princess**
Gesloten