Je wilt er extravagant uitzien zonder je er extravagant voor te kleden

Ah, ok. Gezien de timing even een verkeerde inschatting van mijn kant.CraZaay schreef:Nee, helemaal niet eigenlijkWever schreef:Crazaay...jij hebt het hier over het opkomende Next-feest, nietwaar?Op feesten met een thema weet ik me wel aan het thema te houden. Het gaat me meer om de gevallen waarin de dresscode "bdsm/fetish" is, zoals de boot. En ik héb niks met fetishkleding
Ja, ik tot nu toe ook. Maar ik ben toch wel nieuwsgierigWever schreef:Waarschijnlijk zou ik daarmee op de boot terecht kunnen (mits verder wat zwarte kleding), maar doorgaans laat ik die feestjes net om dresscode-reden links liggen.
Neuj, niet "erg" als in de zin van "ik kan het niet hebben" ofzo, maar ik heb er niks mee. Uiteindelijk gaat het wél zoiets worden denk ik, want dat past nog het beste bij me én past in het plaatje van hoe een BDSM-ert eruit ziettessie schreef:Maar vind je een leren broek dan ook zo erg? Anders doe je gewoon een leren broek met een zwart overhemd, of een zwart shirt, of een wat meer kinky shirt erboven... (nee geen netshirt)
ik snap wat je bedoelt, maar zo zwaar is de dresscode vaak ook weer niet, een leren broek is meestal al voldoende. Piratenshirt er bij en je bent binnen.CraZaay schreef:Nou, eigenlijk hoef ik er helemaal niet extravagant uit te zien, maar wil ik gewoon aan de dress code voldoen
Je kent me; zie je mij al voor je in een gaasshirt of een latex shirt? Dát is pas SM, voor je ogen
Zo kan je het bekijken. Ik bekijk het net omgekeerd: er zijn mensen die zich helemaal opdirken en dat BDSM noemen. Dat is me prima. Dankzij die dresscode weet ik dat het (waarschijnlijk) niet om mijn beleving gaat. Zij willen mij niet op hun feest, ik wil niet op hun feest komen. Iedereen tevreden.CraZaay schreef:Ik vind het gewoon jammer, maar dat maakt dit een totaal andere discussie, dat je er kennelijk "extravagant", "kinky" of "fetish" uit moet zijn om BDSM te kunnen beleven.
Ik weet niet of je hiermee Crazaay aansprak of mij, maar in mijn geval is de leren broek niet het probleem. Wel dat ik het MOET aantrekken. En waarom? Niet omwille van mijn D (die maakt het niets uit). Niet omwille van de een of andere "incrowd" (ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die ik in de een of andere kleding heb leren kennen ineens niets meer van me moest hebben omdat ik andere kleren droeg). Maar omdat de een of andere organisator het leuk vindt om fancy foto's op de website te zetten of een zekere "stijl" aan een feestje te geven.tessie schreef:Maar vind je een leren broek dan ook zo erg? Anders doe je gewoon een leren broek met een zwart overhemd, of een zwart shirt, of een wat meer kinky shirt erboven... (nee geen netshirt)