Ik kom niet verder dan een zwarte pantalon + overhemd

Deels, maar we hebben het ook gehad over een avondje boat. Dus daar slaat deze vraag ook op. Wat dragen jullie zoal naar, bijvoorbeeld de boat, waar de dresscode vrij streng is, en je niet veel met de 'geijkte' fetish kleding hebt?Wever schreef: Crazaay...jij hebt het hier over het opkomende Next-feest, nietwaar? Daarvoor kan je gewoon in chique avondkledij komen...
bedoelen 'ze' meestal 'dress'uniform mee.. met veld tenu word je dan alsnog geweigerdericadventure schreef:En uniformen zijn ook toegelaten dus ouwe legerkloffie zoeken
Nee, helemaal niet eigenlijkWever schreef:Crazaay...jij hebt het hier over het opkomende Next-feest, nietwaar?
Dat is precies hoe ik erin sta. Ik voel me niet prettig in leer, latex, gaasshirts, etc. Het past niet bij mij. Dat neemt niet weg dat ik best snap dat de sfeer op een feestje ook belangrijk is en je niet in je spijkerbroek op kunt komen draven. Dan blijft een kostuum over, maar driedelig geeft nou ook niet echt veel bewegingsvrijheid. Dan kom ik weer op pantalon + zwart overhemd, makkelijk om in te spelen ook, maar da's weer zo "simpel"...Worlo schreef:Ik draag waar ik me prettig in voel en leer en latex horen daar niet bij. Misschien heb je er niets aan, maar misschien vind je het, net als ik, ook niet zo nodig om jezelf op het gebied van kleding aan te passen om je dominante kant te benadrukken.