Ik had m al gelezen idd
En ik moet bekennen dat ik een keer heel bewust Bryan een wit ballenknijpertje heb laten aandoen naar een feest. Hij schaamde zich al, en Catharina wist daar natuurlijk weer perfect op in te spelen

Het is een goed dreigmiddel. En hey, als ie stuk gaat, is het helemaal geen ramp. Staat nog steeds op mijn to do lijstje, zijn onderbroek met een groot stoer mes stuk snijden, in een heel reepjes heel dicht bij zijn mannelijkheid
Het is inderdaad niet of-of. Sinds ik samenwoon, heb ik niet altijd zin om altijd maar een sexy bh en ditto onderbroek te dragen. Ik heb niet eens genoeg sexy bh's, vind een nieuwe bh kopen altijd zo'n gedoe, en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat de vaalgewassen bh met inmiddels al een gat erin echt het lekkerst zit. Maar die doe ik echt vooral aan als ik zeker weet dat hij hem niet ziet, als ik bij iemand ga logeren ofzo. Of wanneer ik weet dat ik eerder in bed lig dan hij, zoals vanavond. Maar eigenlijk moet ik m weggooien.
Maar, wat ik wil zeggen is: wanneer je elkaar elke dag ziet, is het juist leuk om jezelf een beetje op te tutten om het wat bijzonderder te maken. En daar hoort
ondergoed lingerie bij.
En al helemaal wanneer je het merendeel van de tijd die je samen besteed doorbrengt als gelijke en 'nilla beslommeringen hebt zoals koken, afwas, etc, ja, dan kan een speciaal setje kleding wat meteen bdsm associaties oproept heel erg verhelderend werken. En speciaal zijn.
Net zoals je woonkamer heel wat specialer kan zijn wanneer je wat meubels verplaatst, op een tafeltje bdsmspul uitstalt, en kaarsjes neerzet, de moodlight op een zwoel kleurtje zet en de standaardlamp eens uit laat.
Natuurlijk is je dominant degene waar je onderdanig van wordt. Maar voor mij is kleding een hulpmiddel. Zoals alles hulpmiddelen worden in mijn handen zodra de dominante mindset op de voorgrond treed. Zoals kitten vertelde over hoe lingerie haar helpt jongetje te teasen.