Ondergoed!

Ravelijne

Re: Ondergoed!

Bericht door Ravelijne »

Mja, maar veel van de discussie over roze, fuzzy handboeien en blinddoeken gelden voor een beetje avontuurlijke vanilla toch ook? Ik zag in ieder geval ook erg leuke power exchanges dingetjes voorbij komen in de voorbeelden hierboven. :)

Ik vind lingerie erg leuk, maar vaak lastig met bondage. Sexy dingen nog even aanhouden is leuk, vooral ook dat contrast met touw of boeien geeft zo'n heerlijk damsel in distress gevoel. Maar dan wil je (of je partner) later toch graag dat ze uit gaan en dan zit je plots met een probleem... :crownless: Ik heb nu wel een beha met afneembare bandjes, dus dat zou moeten werken (al is het wel een gepriegel). Maar slipjes blijft nog een probleem...
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik draag al jaren geen ondergoed geen bh ( die heb ik al helemaal nooit gedragen )
jaren geleden wel stringetjes maar ik vind t wel lekker zo :clown:

frisjes :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Alle dagen zonder ondergoed, ik zou daar niet blij van worden.
Als het een opdracht zou zijn om bij wijze van spreken ergens niks onderaan te doen, is het goed, maar dan voelt het ook anders.
In principe denk ik wel na voordat ik iets aantrek als ik naar feest/afspraak ga, al overwoog ik een tijdje geleden om dat niet te doen, want inderdaad het moet toch altijd snel uit. Toch bracht dat ondergoed een verhaal met zich mee.
Onderwerp: wit ondergoed
colet schreef:..........Ehm, nee die blouse is niks voor vandaag “Ik heb natuurlijk weer geen idee wat hij wil, nouja, hij kan me wat, alles moet toch altijd meteen uit” Met een ondeugende lach haalt ze een lekkere katoenen witte onderbroek en BH uit de kast. Ze zoekt de rest bij elkaar en stapt onder de douche.......

Voor de gevolgen moet je het hele verhaal lezen ;)
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik had m al gelezen idd :yes:

En ik moet bekennen dat ik een keer heel bewust Bryan een wit ballenknijpertje heb laten aandoen naar een feest. Hij schaamde zich al, en Catharina wist daar natuurlijk weer perfect op in te spelen :hypocrite: Het is een goed dreigmiddel. En hey, als ie stuk gaat, is het helemaal geen ramp. Staat nog steeds op mijn to do lijstje, zijn onderbroek met een groot stoer mes stuk snijden, in een heel reepjes heel dicht bij zijn mannelijkheid :twisted:

Het is inderdaad niet of-of. Sinds ik samenwoon, heb ik niet altijd zin om altijd maar een sexy bh en ditto onderbroek te dragen. Ik heb niet eens genoeg sexy bh's, vind een nieuwe bh kopen altijd zo'n gedoe, en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat de vaalgewassen bh met inmiddels al een gat erin echt het lekkerst zit. Maar die doe ik echt vooral aan als ik zeker weet dat hij hem niet ziet, als ik bij iemand ga logeren ofzo. Of wanneer ik weet dat ik eerder in bed lig dan hij, zoals vanavond. Maar eigenlijk moet ik m weggooien.
Maar, wat ik wil zeggen is: wanneer je elkaar elke dag ziet, is het juist leuk om jezelf een beetje op te tutten om het wat bijzonderder te maken. En daar hoort ondergoed lingerie bij.
En al helemaal wanneer je het merendeel van de tijd die je samen besteed doorbrengt als gelijke en 'nilla beslommeringen hebt zoals koken, afwas, etc, ja, dan kan een speciaal setje kleding wat meteen bdsm associaties oproept heel erg verhelderend werken. En speciaal zijn.
Net zoals je woonkamer heel wat specialer kan zijn wanneer je wat meubels verplaatst, op een tafeltje bdsmspul uitstalt, en kaarsjes neerzet, de moodlight op een zwoel kleurtje zet en de standaardlamp eens uit laat.

Natuurlijk is je dominant degene waar je onderdanig van wordt. Maar voor mij is kleding een hulpmiddel. Zoals alles hulpmiddelen worden in mijn handen zodra de dominante mindset op de voorgrond treed. Zoals kitten vertelde over hoe lingerie haar helpt jongetje te teasen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
oeps2

Bericht door oeps2 »

colet schreef:Alle dagen zonder ondergoed, ik zou daar niet blij van worden.
daar moet je idd even aan wennen maar.... geen last meer van afscheiding .. geen last meer van onfrisse luchies ..
we zijn dr namelijk voor gemaakt om de boel lekker in de frisse lucht te hangen :grin_ani:

na een week wil je niet anders .. trouwens t voelt heeel sexy hoor :grin_ani:
alleen onder korte rokkies doek tuurlijk een slippie aan !
puppie

Bericht door puppie »

oeps2 schreef: na een week wil je niet anders .. trouwens t voelt heeel sexy hoor :grin_ani:
alleen onder korte rokkies doek tuurlijk een slippie aan !
Ik kan me niet voorstellen dat het lekker voelt in een spijkerbroek :|
oeps2

Bericht door oeps2 »

geen last van ...
phedre

Bericht door phedre »

ik heb er inderdaad in spijkerbroek ook geen last van hoor
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Ik kan een speciaal voor de gelegenheid gedragen lingerie-setje erg waarderen.. daaraan merk ik dat zij haar best heeft gedaan er extra mooi uit te willen zien voor mij. maar zie ook de lol van een oud afgedragen iets wel in.. en zou iets zijn waar ik dan speciaal om vraag. juist omdat ik daar weer wat leuks mee kan in het spel.. bv stuktrekken, doorsnijden, als gag gebruiken, bedenk het maar..

@oeps: het niet dragen van een bh is over het algemeen niet erg bevorderlijk voor een vrouw d'r borsten die constant de zwaartekracht moeten trotseren..
pluis

Bericht door pluis »

Ik vind ondergoed vooral voor mezelf wel erg belangrijk. T is een van mijn (niet altijd even duidelijk aanwezige) Vrouwelijke Kantjes, en ik ben nu eenmaal een sucker voor mooi ondergoed. Mits t aan strenge eisen beantwoordt, dat dan weer wel.

Teveel kant en strikjes doe ik niet aan. Pastelkleuren weiger ik te dragen, evenals bloemenmotiefjes en paisleys enzo. Doet u mij maar pinstripes, visgraatmotief of effen. Voorgevormde cups wil ik niet hebben.

Qua het model van onderbroekjes ben ik niet kritisch, ik draag soms graag strings (liefst die met een scherpe diagonaal vanaf het kruis over de heupen omhoog.. lijken je benen mooi lang en slank) of slips (Sapph heeft een model waarbij er een ouderwetse heren-ballenknijper-voorsluiting op zit en om de een of andere reden vind ik dat Zo Ontzettend Gaaf dat ik al bijna geil word als ik ze aandoe) maar ook shortjes (lekker onder een rokje, of bij een lage spijkerbroek, want dat is Stoer, en ik ben graag Stoer).

Dus.

Ik word van ondergoed niet heel dominant of onderdanig, al word ik van de combo jarretels met kousen (jaja, doe ik óók aan) wel een beetje sub-sletterig.

Wat meneren betreft.. gek genoeg zie ik ze eigenlijk altijd alleen in boxers. Dan zijn de strakke wel het leukst. Is goed voor het Uitkomen Van Het Achterwerk, enzo. Ik kan me trouwens wel prima voorstellen dat ik ondergoed in een spel zou inzetten. Zou best eens wat kunnen hebben om een slachtoffer mijn reeds gedragen (en liefst flink natte) string/ slip te laten aandoen.

Hm. Zelf ben ik trouwens niet te beroerd om eens een paar boxers van Lief te lenen.. Maar dat is dan weer meer iets vriendje/vriendinnetje-achtigs dan echt iets met kink. Alhoewel.. n meisje in mannenondergoed is wél weer leuk genderbenden. En daar houd ik van :)
JJV

Bericht door JJV »

hmz
je angst voor roze fluff strings is weggesleten?
~\v/~
pluis

Bericht door pluis »

Dat is roze- en fluff- gerelateerd.. niet perse string-gerelateerd ;)

Maar je hebt gelijk :mrgreen: Ik heb me altijd keurig gedragen en er dus nooit een hoeven aandoen.
JJV

Bericht door JJV »

so true

zou je weer een aai over de bol opleveren
~\v/~
Mack

Bericht door Mack »

Zoals ik voor de 4eGFC al eens stelde: Het juiste ondergoed kan een fijne trigger zijn maar het hoeft voor mij niet puur luxe-lingerie te zijn.
Een oud hemdje (ooit zwart, helemaal vaal gewassen en mischien ook wat gescheurd) en een heel kort geknipte spijkerbroek doen het voor mij ook. Of als zij alleen maar een mannen overhemd aan heeft, of een veel te grote oude wollen trui, maar dan ook verder niets.
Ik hou wel van het raakvlak stoer/ruig en sexy.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik had vroeger nogal veel snoopy-ondergoed (cheap en voor mij zat het goed) en mijn toenmalige vriendje had er plezier in. Hij kon me dan extra vernederen met mijn "onschuldig" ondergoed en de dingen we die met elkaar uitstaken. Ik vond het wel jammer, maar ik had maar een paar mooie (en dus duurdere) setjes dus noodgedwongen zag hij snoopy regelmatig langskomen/tennissen/joggen (=inside joke voor de snoopy-fanaten). Toen ik een beetje financiele meevaller had en veel snoopy's de deur wees, heeft hij bekend ze te missen.
Verder had mijn moeder allerhande strings die ze nooit gedragen had want zij haat strings. Ze bood ze mij aan en er zat een heel foute luipaardenstring tussen met gaas en fluwelen pootjes erop enzo. Het toenmalig vriendje had zoiets van als je dat ooit durft aandoen, dan snij ik het van je lijf! (waarop ik het dus onverwacht een keer aanhad :P )

Dus ja lingerie is leuk. Zowel serieus als je mooie setjes hebt, als meer spelen als vanalles.
Gesloten