heet van de "naald"

Gesloten
wolfje1

Re: heet van de "naald"

Bericht door wolfje1 »

Het klinkt misschien vreemd mijn aversie tegen naalden , ik heb ten slotte ook meerdere tattoo,s maar Nee , geen needleplay op/in mijn lijf .
Als er ooit een Dominant zou zijn die zou zeggen , ik vind dat jij als sub dat voor mij over moet hebben is vanaf dat moment de relatie over en uit. absoluut geen discussie over mogelijk, dan is het :bye: :bye:
dutchfalcon

Bericht door dutchfalcon »

Hm, gelukkig dan maar dat ik er helemaal geen positieve interesse voor heb :)

Heb er, als kind, genoeg in mijn (toen nog) scharminkellijfje gehad, van die hele dikke met (toen nog) stroperige peniciline en zo. Neen naalden, in welke vorm dan ook, kunnen bij mij geen positieve gevoelens teweegbrengen. Niet in het ondergaan en niet in het toedienen.
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb het 1x meegemaakt en dat heeft veel indruk gemaakt. Niet de pijn (pfs, pielprikje!) maar het moment daarna... Héérlijk! De overgave... denk ik... ik kan het niet eens beschrijven! :biggrin:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Voor mij een keiharde grens! Neeeee geen naalden/bloed. Geldt zowel voor de D als voor de s. Na het lezen van het eerste bericht heb ik maar meteen deze bijdrage geschreven. Ik wordt al misselijk als ik er over lees. Maar ieder zijn ding.
Geniet van de positieve momenten.
dutchfalcon

Bericht door dutchfalcon »

fijn he, dat we allemaal anders zijn. dat houdt de gespreksstof gaande
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ik heb best wel interesse in naalden, lijkt me erg spannend om dat te ondergaan.
Maar één probleem: op de een of andere manier kan ik er niet tegen. Ik heb op zich geen angst voor naalden, maar alleen al bij het zien van een injectienaald daalt mijn bloeddruk gelijk. En ik ben al zo vaak flauwgevallen...En ik weet niet eens waarom.

Dus voor een D lijkt het me niks aan als ik gelijk met mijn hoofd tussen mijn knieën moet bij het eerste naaldje :roll:
colet

Bericht door colet »

cmeermin....stel nu eens dat je een blinddoek omhebt en het niet ziet??
Dat flauwvallen heeft vaak/meestal geen lichamelijke oorzaak. Dus als je het zelf niet weet of ziet, hoe zou het dan zijn?

Hm, ik denk er nu zelf over na. Stel ik heb blinddoek om...en nadien zegt D: ta da kijk eens :twisted: Helemaal trots op zijn eigen prikwerkje! Ik denk dat ik het niet hoef te zien. Echt niet!
Prikken is één, maar zien hoe er een naaldje door mijn huid heenzit... :zak: en dan heb ik het nog over huid, he!
Laat staan de dingen die LolSmurfin noemde als tepels, clit, schaamlippen.... :neenee:
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Tja, dat is een idee colet :) Als ik het niet zié aankomen/gebeuren, dan zou het denk ik wel goed gaan. En als die naalden er dan inzitten zou ik ook gewoon kunnen kijken.....hoop ik.
colet

Bericht door colet »

Kom je het dan nog even vertellen cmeermin?? :twisted:
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Oh, als ik wat te vertellen heb zal ik dat zeker doen :lol:
Maar mijn interesse kenbaar maken aan mijn D? Dan gaat hij het zeker niét doen.....
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik ben wel nieuwsgierig naar naalden. En ik denk D-D ook wel. Dus ik gok dat het een keertje gaat gebeuren. Ehm. Dat was het eigenlijk, hihi.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Geen moeite met naalden en bloed, en ben er ook wel nieuwsgierig naar in een spel. Geen ding wat heel hoog op het verlanglijstje staat, maar wel iets wat ik weleens zou willen mee maken.
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Juffie, bedoel je naalden en bloed dan ook in die combinatie?
Anders kan ik even ook niet echt veel bedenken qua 'bloed'erig spel, als hooguit met messen en krassen.

Aan de 'vaklui": als je met naalden speelt bloedt het dan altijd?
Kun je dat voorkomen? Of doe je het juist daarom?
En cmeermin en anderen die nieuwsgierig zijn....zou het feit van dat bloed uitmaken voor je idee/angst/aversie?
Kan toch niet heel erg bloeden met kleine naaldjes ?? (typt zij hoopvol )
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nee, ik bedoel, sommige mensen worden ziek of draaierig of whatever als ze naalden of bloed zien. En al helemaal als die naald in hun zelf wordt gestoken. daar heb ik dus helemaal geen last van.

En ben ik dus benieuwd naar een naaldenspel, bij mezelf.
MILF :grin_ani:
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

het is maar wat je onder bloeden verstaat ;)
in de regel is het gewoon een ienieminie druppie bloed wat er vrij komt.
omdat je een klein gaatje in de huid maakt, wat meestal heel snel weer dicht is.
dus nee je kan het niet voorkomen.

maar mocht de sub een beetje alcohol of andere bloedverdunnende middelen op hebben of zelf wat dunner bloed hebben, kan het erger bloeden, maar dan nog is het maar een beetje.
na veel alcohol gebruik zou ik het niet doen, want dan kan het wel heel lastig worden om het te stoppen.
maar zelfs dan is je leven nog niet in gevaar hoor ;)

en nee ik speel niet met naalden voor het bloed, daarvoor bloed het te weinig en kan je beter krassen/ snijden ;)
ok flauw grapje ...;)

je zou het met een naalden spel ook wel erger kunnen laten bloeden, maar buiten bovenstaande voorbeelden om, moet je het dan wel echt zelf veroorzaken.
Gesloten