het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
isara

Re: het beweeg-topic

Bericht door isara »

Na een jaar nauwelijks sporten wandel ik weer regelmatig, en dan een flink tempo ook. En ga af en toe naar het zwembad.
Het is nog niet heel veel, maar ben er tevreden mee voor nu :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wow, hier is al lang niks gepost! Doen jullie nog iets aan sport?
Ik heb anderhalve maand niks gedaan, wegens super vermoeidheid, en ben nu vorige week begonnen met een personal trainer. Echt super luxe, het is een soort stage project van een trainer van mijn sportschool, dus hoef er gelukkig niks voor te betalen. Voelt wel echt heel luxe. Het is soms 1 op 1, soms met 2, en soms met een klein groepje.
Vorige week waren tests en metingen, maar ook die waren al mega zwaar haha! En zaterdag en vandaag hebben we gewoon 'echt' getraind. Is echt niet te vergelijken met een gewone groepsles op mn andere sportschool. Het is niet met apparaten, wel veel met gewichten en gewoon je eigen lichaam. Ik ontdek weer hele nieuwe spiergroepen in mijn eigen lichaam, die duidelijk nog veel training nodig hebben :D Maar het is wel erg leuk, ondanks dat het super zwaar is. Het helpt echt wel als iemand gewoon alles voordoet, en erop let of je het goed doet, checkt hoe je het volhoudt en je aanmoedigt. :D
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Klinkt goed tessie! Lijkt mij ook wel wat, maar heb het er geld niet voor (over). Ben zelf nog steeds lekker aan het hardlopen, twee á drie keer per week. Blijft mijn favoriete sport, denk niet dat ik gauw iets anders zal gaan doen.
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben terug op dansles! :static: een ik vind het nog net zo leuk als vroeger. De enige sport die ik echt leuk vond. :D Samen met Dacrael. :inluv:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

@luna Ja ik zou er ook geen geld voor hebben hoor, daarom was ik zo blij met deze (gratis) kans :D
En koel dat je nog steeds hardloopt! Hoe lang/hoe ver loop je nu gemiddeld per keer?

@kitten Leuk he, als je een sport vind die je echt leuk vind! En lijkt me ook heel leuk om dat dan samen te doen :-)
lunaaa

Bericht door lunaaa »

tessie schreef:@luna Ja ik zou er ook geen geld voor hebben hoor, daarom was ik zo blij met deze (gratis) kans :D
En koel dat je nog steeds hardloopt! Hoe lang/hoe ver loop je nu gemiddeld per keer?

@kitten Leuk he, als je een sport vind die je echt leuk vind! En lijkt me ook heel leuk om dat dan samen te doen :-)
Doordeweeks loop ik 1 a 2 keer per week bij een atletiekvereniging. Tussen de 5 en 7 kilometer en daarnaast loopscholing, buikspieroefeningen en dat soort dingen. In het weekend loop ik tussen de 8 en 12 kilometer, wil opbouwen naar 15, dat liep ik eind vorig jaar ook een paar keer.
skaoot

Bericht door skaoot »

Leuk tessie dat zoiets op je pad komt en dan ook goed bevalt!

Ik wil weer gaan hardlopen. Zeker met dit weer!
En ben vorige week gaan zwemmen, kijken of ik dat wekelijks kan doen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wow, pittig lunaaa! Goed hoor!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ahhhhhhhhh, vanochtend workshop nek & shouders gedaan. De ene helft van mijn zenuwuitenden geeft continue de boodschap 'OMG ik wist niet dat ik daar spieren had' door en de andere helft geeft gelukzalige signaaltjes af omdat het tegelijk voelt alsof mijn schouders net 3 dagen sauna met doorlopende massages hebben gehad. Zo blij met Restorative Exercise!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

klinkt prettig ravelijne!
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Zo, weer 5km gerend in iets meer dan 35 minuten. 6 april begonnen met 2 km, en dat met 3 of 4 keer per week rennen opgebouwd. Dat is nog best snel gegaan! Nu kijken of we die 5km in 30 minuten kunnen Doen.
Maar yay, 5 km! :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Goed bezig!! *G*

Ik heb ook weer een stukkie gerend vanavond. Zit er aan te denken om in oktober een halve marathon te lopen.
skaoot

Bericht door skaoot »

Dan heb je nog even de tijd!
thaliya

Bericht door thaliya »

Het is niet zo actief als de meeste mensen hier doen, maar sinds een paar weken ga ik eens per week naar yoga. Kreeg er de eerste weken spierpijn van dus een beetje telt het wel. Het is 1,5 uur; een uur oefeningen en daarna nog een half uur meditatie/ontspannen. Ik heb het idee dat ik er wat leniger van word en het is echt heer-lijk ontspannend!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb vandaag weer eens Zumba gedaan (thuis, xbox kinect). Voor het eerst sinds ergens oktober. En ging best goed, en vind het eigenlijk nog steeds best leuk, dus kijken dat ik dat ook weer vaker doe.

En zondag is de vestingloop! Na een week vakantie gisteren maar tot 4 km gekomen, maar denk dat 5 km wel gaat lukken, kunnen nog paar keer oefenen. Als het voor de vakantie lukte, moet dat nu ook nog kunnen!
Plaats reactie