@Nijntje Yay! Fijn dat het voor je werkt en zo herkenbaar dat het nu leuk is.
@Daantje De eerste tig maanden vergat ik ook altijd de cleared optie bij mobiel invoeren, maar dat doe ik dan later op de laptop. Onderweg wil ik vooral weten wat er in elk potje zit en dat past hij wel vast aan, ook voordat een post 'cleared' is. Ik let alleen op cleared als ik mijn saldo's in YNAB wil vergelijken met mijn banksaldo, dan is het nuttig om te kijken of er een transactie tussen staat die nog niet verwerkt is door de bank.
Ik snap ook niet helemaal waarom ze nog geen handige import voor Europese rekeningen hebben, toch aardig wat klanten hier, krijg ik zo de indruk. Maar ik denk dat ik niet eens zou linken, als het zou kunnen. Als ik drie transacties achterloop ga ik alweer een beetje gokken en dan kom ik al heel snel niet meer uit. Dus ik ben echt een braverd en zit het bij elk winkelbezoek in te vullen, en als ik dat vergeet dan doe ik het meteen die avond.
@Thaliya Yay buffer! Ik kan me voorstellen dat het een jammer is om uit te geven. Maar precies wat Chell zegt. Dat het voelt als zonde om je buffer aan te spreken, is wel YNAB winst!