Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ow, brabbel......er zullen veel mensen aan je denken nu....
Wees sterk... :close_knuf:
Wees sterk... :close_knuf:
sterkte brabbel, jij krijgt het momenteel ook wel voor je kiezen zeg...
pff idd. :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
jeetje....sterkte brabbeldasje...ik denk aan je

- juffie
- Site Admin
Knuffels aan iedereen die het nodig heeft. :close_knuf:
MILF 

Brabbel we zijn in gedachten met onze armen om je heen...sterkte
voor de rest die ze kunnen gebruiken

- kitten
En het doek viel...
per 1 december sta ik op straat.
...
Ik zag het wel aankomen natuurlijk. Maar toch. Nu is het echt.
per 1 december sta ik op straat.
...
Ik zag het wel aankomen natuurlijk. Maar toch. Nu is het echt.

- eireann
- Site Admin
Verdorie kitten... Maar je had toch een vast contract waar hebben ze de ontslag vergunning op gebaseerd? Of is het in overleg met recht op ww en geld mee ofzo?
Stomme baas! Hoop dat er snel iets veel leukers voor in de plaats komt!
Stomme baas! Hoop dat er snel iets veel leukers voor in de plaats komt!
**Self Rescuing Princess**
Niet echt drietig..zekers niet boos ..beetje mistroostig mss? Weet niet een goede bewoording.
Mis het om de mensen van hier niet meer te zien en ja ik weet dat er genoeg meetings en dergelijke zijn om heen te gaan,maar dan komen er factoren mee te spelen waardoor ik niet heen kan/ga/durf waardoor contacten verwateren.(sorrie daarvoor)
Dat het hele BDSM gebeuren bij mij op een heel laag pitje gestaan heeft,heeft ook niet geholpen.Ik kwam hier bijna niet meer,niet op msn of op andere sites.Verschillende pogingen gedaan het wel op te pakken,wat steeds weer mislukte.Ik had toch niks "nuttigs"te melden (nu nog steeds niet maar dat terzijde hihi).
Maar goed ..het bdsm-vuurtje is weer aangewakkerd en Vriendlief gaat ook steeds meer (genietende) steps maken.Wss kan hij mij wel over bepaalde moeilijke wegen heen helpen (letterlijk en figuurlijke wegen
) en zal ik langzaam maar zeker vaker te lezen/zien zijn 
Mis het om de mensen van hier niet meer te zien en ja ik weet dat er genoeg meetings en dergelijke zijn om heen te gaan,maar dan komen er factoren mee te spelen waardoor ik niet heen kan/ga/durf waardoor contacten verwateren.(sorrie daarvoor)
Dat het hele BDSM gebeuren bij mij op een heel laag pitje gestaan heeft,heeft ook niet geholpen.Ik kwam hier bijna niet meer,niet op msn of op andere sites.Verschillende pogingen gedaan het wel op te pakken,wat steeds weer mislukte.Ik had toch niks "nuttigs"te melden (nu nog steeds niet maar dat terzijde hihi).
Maar goed ..het bdsm-vuurtje is weer aangewakkerd en Vriendlief gaat ook steeds meer (genietende) steps maken.Wss kan hij mij wel over bepaalde moeilijke wegen heen helpen (letterlijk en figuurlijke wegen

das zeker balen kitten! Ook al zie je zoiets aankomen, het daadwerkelijk horen is toch k*t
ook voor de anderen die hem kunnen gebruiken:

ook voor de anderen die hem kunnen gebruiken:

- kitten
Ik zou het leuk vinden als je weer meer kwam posten, murron. Ik vond jou altijd een erg leuke meid, je zou zeker een aanwinst voor WS zijn als je weer mee ging doen!
Ben nu documenten aan het scannen voor mijn rechtsbijstand. Zo ff naar het UWV. Yay.
Onderwerp: Vrolijk!
Maargoed.
Ik heb het nog niet zo heel slecht en wie weet kom ik hier alleen maar beter uit! 't Is niet alsof ik zo'n geweldig uitdagende baan had waar ik nooit over klaagde, toch? 

Dat dus. Maar hun aanbod is erg karig...eireann_S schreef:Of is het in overleg met recht op ww en geld mee ofzo?
Ben nu documenten aan het scannen voor mijn rechtsbijstand. Zo ff naar het UWV. Yay.

Onderwerp: Vrolijk!
Had stiekem toch gehoopt dat ik iets langer mocht genieten voor de volgende tegenslag.kitten schreef:Eigenlijk geniet ik gewoon van stiller vaarwater...

Maargoed.

*knuffelt kitten ook* Dat zeg ik ook tegen iedereen die mij zegt van: "oww heb je geen vast contract dan???" Ze ontslaan je toch als ze je kwijt willen, gewoon een goede reden zoeken 

Vanavond het onderzoek "sterke drank deel II".
Vrij vertaald: Tot zover mijn relatie met Anouk.
Vrij vertaald: Tot zover mijn relatie met Anouk.
- juffie
- Site Admin