amen !!!phedre schreef:Eens met Anne.. Colet, hou eens op met jezelf raar vinden en zo, want dat ben je NIET!!! en al zou je het zijn, dan is het nog wie jij bent en heeft je dom er maar rekening mee te houden. Zo.. hebben we dat gehad... gaan we ff verder on topic
Nee.. je bent niet warrig en raar en veeleisend. Jouw Dom is belachelijk bezig door over je grens heen te walsen en te constateren dat je pas weet of het een grens is, als je hem bent gepasseerd. PUNT! Jij hebt alle recht om van te voren je grenzen te stellen, om aan te geven of je iets wel of niet kunt, durft, aankunt, whatever. En het is aan jou!!! (eventueel in overleg met je Dom) of je die grenzen wilt slechten, bespreken, rekken, proberen te passeren. Maar het is - in mijn ogen - absoluut NOT DONE om er maar gewoon overheen te walsen en achteraf te constateren dat het dus toch wel degelijk een grens was. Ik vind dit een werkelijk belachelijke redenatie van deze Dom. Als hij daarna ook nog eens niet eens de tijd en zin en wat dan ook creeert voor nazorg en zo, is het - wederom in mijn ogen - een enorme hork en jou absoluut niet waard.
Tot zover ff de wat hardere woorden... je weet hoe ik denk over jouw situatie... geef je daarom ook een hele dikke KNUFFFFFFFFFFFFF
en meer heb ik niet te zeggen

maar laat wel een knuff voor je achter