Tattoos
- eireann
- Site Admin
Re: Tattoos
Ik wil het niet met een 'door de huid' look... En ook niet helemaal langs de ruggegraat, echt tussen de schouderbladen denk ik.
Nu ik die roze weer zie vind ik hem toch wel weer leuk, ondanks dat ie niet echt authentiek is
Nu ik die roze weer zie vind ik hem toch wel weer leuk, ondanks dat ie niet echt authentiek is
**Self Rescuing Princess**
Hilarisch
...als reaktie op oeps' "nou dat zijn idd een hele hoop uglies bij mekaar he !"
...als reaktie op oeps' "nou dat zijn idd een hele hoop uglies bij mekaar he !"
ja ik vind die roze ook heeeeel erggg leuk !
maar dr staat best veel op afbeeldingen .. is leuk voor vergelijking als is t alleen maar om heeel zeker te zijn
maar dr staat best veel op afbeeldingen .. is leuk voor vergelijking als is t alleen maar om heeel zeker te zijn
- Dreamer74
Wist niet dat je in NZ een tattoo had laten zetten Kitten !!!
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book..
The best way to make your dreams come true is to wake up....
The best way to make your dreams come true is to wake up....
- kitten
you wish! Deze is van het eerder gegeven linkje. Tof blog!
- Crownless
Heh... ik vind'm wel tof. Ik mag die website 'ugliest tattoos' niet zo omdat het vaak wel gewoon goed gezette tattoos zijn, alleen niet van ieders smaak. Een vriendin van me heeft een grote My Little Pony op haar dijbeen staan.. zo ontzettend mooi gezet èn ik moet zeggen dat ik het ook echt heel tof vind qua concept.
Ik ga vandaag trouwens naar een shop, met vriendje mee, die gaat z'n eerste laten zetten. Ben er zelf helemaal zenuwachtig om! Hehe..
Ik ga vandaag trouwens naar een shop, met vriendje mee, die gaat z'n eerste laten zetten. Ben er zelf helemaal zenuwachtig om! Hehe..
het valt hartstikke mee!
*kijkt helemaal trots en blij naar dr eigen tattoo*
*kijkt helemaal trots en blij naar dr eigen tattoo*
- kitten
Gaaf asti! Wat voor iets gaat ie laten zetten?
Bandlogo op z'n borst.. heel sierlijk ding.. borst schijnt alleen heul veul pijn te doen en ik ben de maso van ons twee dus dat wordt interessant hehe.
Borst is bij mij nog leeg, maar het schijnt vrij nasty te zijn idd. Alles wat dicht op bot zit sowieso.
Is verschillend ,ik heb er ook 1 op schouder staan (veel bot) maar geen pijn of dergelijke aan gehad.
Ik heb er ook 1 op de buik (rond de navel ,geen bot) maar hoe verder die boven de navel bezig ging des te vervelende het voelde.Damn op gegeven moment leek het alsof hij met een stomp mesje over me ribben ging en tat zit bij lange na niet eens in de buurt daarvan.
Staan nog 2 tats in de ijskast te wachten tot ze eruit kunnen (wacht ongeduldig verder grmbl)
Ik heb er ook 1 op de buik (rond de navel ,geen bot) maar hoe verder die boven de navel bezig ging des te vervelende het voelde.Damn op gegeven moment leek het alsof hij met een stomp mesje over me ribben ging en tat zit bij lange na niet eens in de buurt daarvan.
Staan nog 2 tats in de ijskast te wachten tot ze eruit kunnen (wacht ongeduldig verder grmbl)