Beroemd en dan?

Ms. M

Re: Beroemd en dan?

Bericht door Ms. M »

Ontroemen werkt geloof ik niet, Marijke.
Maar de VIP treatment was erg leuk hoor, daar zou ik best aan kunnen wennen ;)
stirreke

Bericht door stirreke »

Zouden die geen soort privé-scene hebben? Volgens mij wel.
poes

Bericht door poes »

Feestjes zijn er op allerlei niveaus. Als je beroemdheden op jouw feestje wilt moet je misschien een skybox oid gaan installeren... ;)

liefs,

poes
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Als ik beroemd en rijk was, dan zou ik er schijt aanhebben en gewoon naar feestjes gaan. Ze komen er toch achter. Als je direct zoiets hebt van: so what? en een paar vragen in elk interview beantwoord zonder veel te onthullen, dan is het echt geen interessant nieuws meer. Als je daarentegen beweert een maagd te zijn die wacht tot het huwelijk en ze komen erachter... veel erger.

Beroemd en niet rijk: dan wel discreet... ben dan te afhankelijk van het geld.
En vrienden... ik denk dat die niet perse ook geout worden. Ik heb nog nooit gelezen: Beroemdheid X doet aan sm ow ja en zijn niet-beroemde vrienden Jan, piet en Sarah doen ook aan sm. Of je hoort dan tot het beroemde clubje, of niet. (of je bent roddelwaardig of niet) Enige uitzondering: de vriend/vriendin/minnares/... van de beroemdheid zelf!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik zou me kunnen voorstellen dat als er van die paparazzi foto's van je gepubliceerd worden, er wel vrienden herkenbaar op de achtergrond kunnen staan. Maar misschien moet je ook wel erg beroemd zijn voordat er fotografen dag en nacht voor je huis in de bosjes liggen. Gelukkig. :)
playfulpain

Bericht door playfulpain »

Ik ben beroemd en ik doe alleen prive-feestjes :static: ;)
oda

Bericht door oda »

Ik wil mee! :icon_biggrin:
dutshy

Bericht door dutshy »

Ik neem aan dat Maxima wel boeien via de marechaussee zou kunnen regelen. Zou me niet eens echt verbazen. W.A. is tenslotte een beetje Dom.

Maar effe serieus, ik neem aan dat een beroemdheid ook wel aan zijn of haar spullen kan komen. Er zijn ook zat beroemdheden die aan andere (illegale) zaken komen. En anders is er altijd nog de knutselhoek.
cinderella

Bericht door cinderella »

Je kunt ook een hoop met sjaaltjes, en dat gaat prima door de douane.
toen doet er nu niet meer toe
cinderella

Ik ken alleen maar mannenkleedkamers zonder hokjes. Bij de judo hadden de mannen er geen, de vrouwen wel. Bij de voetbal waren er geen, voor de meiden weet ik het zo niet. Bij ijshockey van m'n ex waren ze er ook niet. Er was wel een dame in het team, en die douchte dus als eerste, de mannen gingen als zij klaar was. Ze ging met kleren aan de douche in, en met schone kleren aan eruit.
AndereBart

Bericht door AndereBart »

Bij alle atletiek-complexen die ik ken (en dat zijn er vrij veel met de manier waarop ik het land door cross), is het enige verschil tussen mannen- en vrouwen kleedkamers gelegen in het bordje op de deur.
Geen van allen hebben ze individuele kleed- of douche hokjes.
silence

Bericht door silence »

Uhm cinderella en AndereBart, wat heeft beroemd zijn te maken met pashokjes?
Ligt het nou aan mij ofzo of horen deze 2 posten in een ander topic thuis? :lol:
cinderella

Geen idee hoe die hier komen, ze hadden hier achter horen te staan.
kitten

Bericht door kitten »

Rode knopje, rode knopje! :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

vreemd zeg :) ik vind het samenvoegen van reacties nog wat lastig, dat doe ik thuis op m'n gemak wel, als bites me niet al voor is... en dan haal ik de reacties er op hier weg :)

En dan ben je beroemd, en dan heb je via welke weg dan ook je speelgoed gekocht, heb je dan een heel discrete huishoudster of hou je de speel/slaap kamer gewoon goed opslot? Dan moet je alsnog zelf je bed opmaken! :nopompom:

Het lijkt me nog steeds lastig, maar gelukkig ben ik dan ook geen beroemdheid
**Self Rescuing Princess**
Gesloten