Beroemd en dan?

eireann
Site Admin

Beroemd en dan?

Bericht door eireann »

Ik heb geen enkele beroemd word inspiraties, maar stel je nou voor...

Ik las in de krant dat iemand per ongeluk de koffer van Maxima mee van schiphol had genomen, zou je daar dan inkijken als je daar achter komt? En wat dan als je boeien en weet ik wat vindt? Nu is Maxima misschien niet zo'n goed voorbeeld, maar als je nou beroemd bent, waar haal je dan discreet je speelgoed zonder dat je door de Prive fotograaf op de kiek wordt gezet?

En als je op vakantie gaat, en jouw koffer wordt geselecteerd voor controle, dan is dat misschien genant, maar als het nou de koffer is van een politicus/acteur/zangeres dan is je privacy ver te zoeken denk ik?

Zouden Bekende Mensen (nederlands/belgisch/buitenlands) zich bij feestjes weghouden uit angst voor herkenning?

Wat lijkt me dat lastig zeg!
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Re: Beroemd en dan?

Bericht door Crownless »

Ja, mij ook. Nou ja, misschien zou ik er wel gewoon voor uit komen dan. Op bezoek gaan bij spuiten en slikken en dat soort dingen. Dan is het nieuwige er ook zo vanaf. Wel een beetje lastig om aan ouders en familie enzo te vertellen. Maar ach, ze kunnen het beter van jou horen dan de privé. Al zou je nog altijd kunnen volhouden dat de privé liegt. Das best wel een aannemelijke statement :lol:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JJV

Bericht door JJV »

denk dat de hip & famous eigen feestjes hebben.
(vip room in studio 54 springs to mind)
~\v/~
david^

Bericht door david^ »

ja dat vroeg ik me onlangs ook af.
Volgens mij gaan die evengoed naar feestjes maar zijn da feestjes waar wij ni binnenkomen ze privé feestjes he voor een heeeel select groepje mensen.
kijk bv naar http://www.masterclass.be" onclick="window.open(this.href);return false; de mensen die daar komen moeten in de dagelijkse leven ook al een zekere status hebben.
Nu ik amuseer me meer dan genoeg op de feestjes waar ik nu kom.
Maar ik denk wel da de bekende mensen wel wegblijven van de gewone feestjes uit schrik om herkent te worden.

Gr
Guilty

Bericht door Guilty »

david^ schreef: Volgens mij gaan die evengoed naar feestjes maar zijn da feestjes waar wij ni binnenkomen ze privé feestjes he voor een heeeel select groepje mensen.
kijk bv naar http://www.masterclass.be" onclick="window.open(this.href);return false; de mensen die daar komen moeten in de dagelijkse leven ook al een zekere status hebben.
Maar da's dan weer gelijk een level-2 groepje. Weet niet of elke beroemdheid daar nou gelijk zin in heeft (en bovendien alleen maar male-dom georienteerd). Vraag me bij dit soort genootschappen altijd eerst af of het niet meer fantasie dan werkelijkheid is.
david^

Bericht door david^ »

ja guilty^ dat van die level 2 dat wist ik niet.
Ik ben er nooit geweest en wil dat eigenlijk ookwel een beetje zo houden :) .
Ik hebhet ook maar van oren zeggen.
Maar da was offtopic sorry daarvoor.

En nu weer ff on topic dan moest ik ooit op een feestje zijn en er zou een beroemdheid zijn zou ik het in iedergeval niet door vertelen.
Behalve als het iemand is als madonna of zo als je daar een foto van heb ben je voor het leven binnen :) :) .

Gr
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Van Madonna zou het dan weer geen verrassing zijn :)

Bedenk me ineens dat ik in Ierland nog kort heb gedate met een radio-dj, type : Erg Bekend. Was wel leuk, naar feesten ging ie niet, naar munches ging ie niet. Maar een sexwinkel in vond ie niet erg, dan zei die gewoon niet zoveel, werd niet echt aan z'n foto direct herkent.

Wel leuk toen ie een restaurant had geboekt, rustige avond in de week. Voltallig personeel en hun familie waren aanwezig ! (boeking stond op z'n eigen naam, en dat was doorgekletst)

T gaf dus wel beperkingen, maar ik heb het nooit aan de krant verkocht, wel aan vriendin verteld :) Sindsdien luisteren we naar zijn zondagshow als we uit dublin terug rijden naar Cork :) haha
Guilty

Bericht door Guilty »

Het "bekendste" dat ik ooit ben tegengekomen op een (VSSM-)meeting is een gemeenteraadslid van dezelfde partij als waar ik zelf lid van ben. Hebben elkaar eerst een half uur zitten aankijken, en daarna nog een kwartier zitten praten voor we doorhadden waar we elkaar van kenden (van de landelijke congressen, we kwamen niet uit dezelfde gemeente).
elise

Bericht door elise »

grote kans dat je een bekende nederlander niet eens herkent als hij/zij op een SM feest is.
Dat is vaak zó buiten de normale context dat je de link helemaal niet maakt.

Net zoals ik het andersom ook had, mensen die ik wekelijks of maandelijks bij de avsh tegenkwam en toch wel redelijk kende maar niet herkende op straat tot dat ze me bij m'n nick aanspraken.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

CraZaay beweerde een keer een BN-er op de Uitdaging tegengekomen te zijn. Deze persoon was gemaskerd, maar desondanks had CraZaay hem wel herkend.

Tja, en Ad Melkert schijnt ook dezelfe kink als wij te hebben...
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik heb de situatie van redelijk dichtbij gezien, een vriendin van me destijds werd met een bandje eerste of tweede (herinner ik me niet echt meer) bij zo'n 'Wij gaan een boyband/girlgroup maken'-programma, en zij durfde dus niet naar feesten uit angst herkend te worden. Op fora werkte een nickname prima, maar ze gingen dus gewoon niet naar feestjes, omdat ze anders bang was dat het een week later in de roddelbladen zou staan.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik zou er voor mezelf geen moeite mee hebben denk ik, om dan toch naar feesten te gaan, maar ik kan me voorstellen dat je toch zorgt dat het niet bekend wordt, ik bedoel, veel van mijn vrienden zijn WS-ers, als die door associatie in de problemen zouden komen zou dat niet tof zijn... Mijn vanille omgeving maakt me dan minder uit dan mijn sm-vrienden. (en dan vanwege hun vanille kring)

Een vriend van mij reist altijd alleen met handbagage, inclusief, gags, dildo's, hoods, etc. (geen slagwerk, dat mag niet) en die krijgt nog wel eens rare blikken bij de duane, kan je als bekend persoon ook niet echt doen denk ik. Tenzij je al als 'beroemde nutcase' door het leven gaat :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Voor mij is 't overigens ook wel iets waar ik regelmatig over nagedacht heb, omdat ik enerzijds een gigantische muts ben als het gaat om liegen over mijn voorkeuren (lees: Ik zou 't liefst aan iedereen die iets over mijn seksleven vraagt, gewoon vertellen hoe heerlijk ik de avond ervoor geplayraped ben door mijn Vriendje en wil 't liefst iedereen bekeren tot BDSM-voorkeuren of op z'n minst kinky seks) en anderzijds een baan in het onderwijs krijg, en stiekem al een jaar of zeven de droom heb om de politiek in te gaan.

In het eerste geval combineert het dus gewoon totaal niet, en moet ik m'n grote mond houden (hoeveel ouders zouden blij zijn als de juf van Engels van hun kind open is over het feit dat ze in het weekend in de kettingen hangt? :clown:). In het tweede geval betekent enige mate van openheid dat 't wel eens big news kon worden (als ik mijn ambities waar kan maken en 't tot het grote podium kan schoppen) en derhalve bij mijn (schoon)papa en (schoon)mama terecht kan komen, en me daarnaast misschien gewoon m'n baan zou kunnen kosten in beide situaties.

Als docent moet ik dus gewoon m'n grote klep houden heb ik al bedacht, en leerlingen tegenkomen op feestjes is misschien een mogelijkheid (ik wil waarschijnlijk hbo les gaan geven) maar daar deal ik wel mee als het langskomt, ik kan op voorhand niet goed inschatten hoe ik daar mee om zou gaan. Mocht ik dat tweede plan ooit tot waarheid brengen, dan wordt 't kiezen: Heel voorzichtig doen óf zelf de papa's en mama's inlichten. Ik zou er namelijk niet aan moeten denken dat ze 't via een andere weg horen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

In dat opzicht heeft een RIJKE beroemdheid het makkelijker... die hoeft geen baan vast te houden.
Guilty

Bericht door Guilty »

eireann schreef:In dat opzicht heeft een RIJKE beroemdheid het makkelijker... die hoeft geen baan vast te houden.
Maar is vaak wel verantwoordelijk voor een heel personeelscircus eromheen.
Gesloten