Volgen of verzetten?

Gilraen^

Re: Volgen of verzetten?

Bericht door Gilraen^ »

ik verzet me best regelmatig! bv. mijn intentie is om ondanks dat hels gekietel braaf stil te blijven liggen. Dat is wat Hertz wil. Meer nog hij zou willen dat ik ervan kan genieten. Mislukt elke keer weer hoor. Ok ik kan al eventjes blijven liggen,...
Verder soms is het leuk, een opening gebruiken. Maar ik doe dat niet standaard altijd, want inderdaad hij is mijn dominant en ik wil hem gehoorzamen en trots op me maken. Maar ik vind de humor en het speelse ook heel belangrijk voor mij. Dus soms zal ik echt een grapje uithalen of gebruik maken hoe hij een opdracht formuleert.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

oh ik ben ook niet heilig hoor... een krant bij Pss in de bus gooien, heeft ie niet voor niets zo gedefinieerd dat het zijn!! brievenbus!! moest zijn.. wetende dat ik langs het busstation kom... en meer van dat soort dingen... maar dat zijn de ruimtes die hij bood bij zijn opdrachten... maar dat is in mijn ogen iets anders dan me werkelijk verzetten tegen hem en me dus losworstelen als hij me vast heeft gezet :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Dat ligt aan de intentie. Als we bondage oefenen dan ben ik heel braaf. Ik ben er niet zo ervaren in, hij had het voor mij nog nooit gedaan. Dan zal ik altijd meewerken. Bovendien hou ik er zoveel van, dat ik ook snel wegdrijf. Niet echt spacen, maar wel lekker loom gevoel.

Maar als hij me gewoon vastzet en ik voel me wat bijdehand. Of als hij me echt uitdaagt en ik weet dat het niet zo verstandig is daarop in te gaan, maar helaas is sterker dan mezelf. Dan probeer ik wel weg te worstelen.
Wever

Bericht door Wever »

juffie schreef:*Kick*

Ik quote Wever even vanuit het Blokker voetenbankje draadje
Wever schreef: Bovendien...geen dwarsbalken+lage leuning+bijdehandse sub = touwlussen die niet meer om het bankje zitten nog voor je je hebt omgedraaid.

of je moet het bankje aan de vloer solderen.
Dit vind ik nou weer zo'n typisch voorbeeld waarbij ik me afvroeg van: Oh, hoezo dan? Waarom zou een sub zich alleen laten vastzetten als ze/hij niet weg kan? Het kan toch ook een stuk overgave zijn aan de D dat juist als er een mogelijkheid tot ontsnappen is, en je die niet gebruikt? Misschien nog wel groter dan vastgebonden liggen en écht niet wegkunnen.

Meh, ik krijg niet duidelijk verwoord wat ik bedoel.

Voor mij zit de mogelijkheid qua BDSM-functionaliteit in ieder geval niet per se in het onmogelijk maken van ontsnappingsmogelijkheden.

Edit: Wever heeft het hier over een bijdehandte sub, dat is een nuance die natuurlijk niet vergeten mag worden.
Ik ben als sub ook niet erg bijdehand. Maar ik merk wel degelijk het verschil tussen niet weg kunnen en niet weg mogen kunnen. Ik zou het ook kunnen doortrekken en zeggen "als het toch enkel en alleen de overgave is...waarom zou je dan eigenlijk voor wat dan ook nog touw gebruiken?".

Ik hou er niet van dat je hier suggereert dat ik beweer dat BDSM per definitie ontsnap-proof moet zijn*. Ik probeerde vooral duidelijk te maken dat als je een meubel gaat prijzen om z'n BDSM-kwaliteiten, zoiets wel meespeelt.

*off-topic: dat heb ik afgelopen weekend nochtans wel iemand horen beweren in een workshop voor beginnende BDSM'ers
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik suggereer niks Wever, ik vroeg me iets af. En dat vroeg ik me af n.a.v. iets dat jij postte. Meer niet.
MILF :grin_ani:
Gesloten