Folie

Gesloten
Voleuse

Re: Folie

Bericht door Voleuse »

Mja ik ben wel benieuwd wat jij te zeggen heb op de methode die Marijke aandroeg, kitten. Want dat leek me best een goede oplossing voor het probleem :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

wat voor folie gebruiken jullie? Huishoudfolie van de euroshopper lijkt me niet handig :)
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

eireann_S schreef: Huishoudfolie van de euroshopper lijkt me niet handig :)
toch werkt't
~\v/~
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Waarom niet? Ik heb die huishoudfolie wel eens gebruikt en dat ging prima.
Okay, ik was een beetje overenthousiast en kocht meteen drie rollen, terwijl tippi d'r niet echt warm of koud van wordt.
Maar dat lag niet aan het type folie iig.

Ik zou eens een rolletje euroshopper folie kopen om te kijken of het in jullie spel past. Zo ja, kun je altijd nog eens van die 'echte' bondagefolie kopen. En als 't niet bevalt, kun je nog heel wat eten vers houden ;)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Totaal offtopic: Mijn vriend leest toevallig die post over 'welke folie gebruiken jullie?' Hij: Ooh, is het een sinterklaassurprise-topic? :schater:. Nee schat, het gaat over foliebondage.... :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Voleuse schreef:Mja ik ben wel benieuwd wat jij te zeggen heb op de methode die Marijke aandroeg, kitten. Want dat leek me best een goede oplossing voor het probleem :P
Ja, lijkt mij ook! Ik ga hem eens proberen. :yes:

Ik heb bondage folie, van die hele grote rollen. Maar volgens mij zijn het dezelfde die ik vroeger tijdens vakantiebaantjes gebruikte om pallets mee in te pakken. Het is in ieder geval heel leuk speelgoed! :icon_biggrin: En hij staat ook nog steeds op mijn eigen verlanglijstje als subbie, om eens echt mee te maken! :icon_biggrin:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

:static: :static: Folie! :static: :static:
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hoe voelt dat dan jongetje? waarom is het :static: ?
Subbeding_A

Bericht door Subbeding_A »

ik ben jongetje niet, maar ik vind het ook heerlijk.... zeker na een flinke zwepensessie, maar ook zonder dat:):)

lekker ingesloten, niets kunnen, heerlijk warm, machteloos. Maar ook heerlijk om in na te zweven na heftig spel.

wel is het zaak om dekentje of zo bij de hand te hebben voor na het losmaken, want je krijgt het echt wel even heel erg koud.
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Wij hebben een keer bij de groothandel een flink aantal grote rollen zwart folie gekocht. We waren erg enthousiast. :mrgreen: Mocht er iemand interesse hebben, dan willen we best een paar verkopen. :biggrin:

Kluk vindt het leuk om een soort poppetje van me te maken met folie. Hij doet mijn armen langs mijn lijf en pakt mijn handen in als knuistjes. Mijn vingers zijn dan niet te zien. Ik was altijd erg huiverig om mijn hoofd in te laten pakken, maar na een hoop geruststelling van Kluk en het goed vrijhouden van mijn neus, was het een fijne ervaring. Het gevoel van helemaal ingepakt zijn, vind ik erg prettig. :) Kluk vind het onpersoonlijke van een ingepakte ikkes erg leuk.

Kluuuhuuukk, wanneer gaan we weer eens met folie spelen? :banana: :hypocrite: :mrgreen:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En als je dan bent ingepakt, zo helemaal, dan ben je wel lekker rustig natuurlijk... Gaat D dan een fijne film kijken -waar doorheengeklets niet wordt gewaardeerd?- of is er dan ook nog wat anders te doen?

Kan je actief spelen met een ingepakt subje?
dbj

Bericht door dbj »

Bitemarks^ )t( schreef:Ik zou eens een rolletje euroshopper folie kopen om te kijken of het in jullie spel past.
Volgens mij zijn ze bij de Wibra het goedkoopst :P Nog nergens huishoudfolie gezien die nog goedkoper is...

Ja de rollen folie welke men ook gebruikt voor pallets zijn best wel onhandig groot en zwaar, vooral als het een nieuwe rol is.
Heb 'm zelf in het zwart (natuurlijk :mrgreen: )

Koud krijgen :shock: Absoluut niet hoor, wel ga je behoorlijk zweten en onmiddelijk na het uitpakken is het heel belangrijk om meteen het lichaam bedekken met handdoeken om sterke afkoeling te voorkomen.
Subbeding_A

Bericht door Subbeding_A »

je kunt gaatjes maken op specifieke plekken op het lijf en daarmee verder spelen, terwijl ingepakte persoon machteloos is, je kunt door diezelfde of ander strategisch geplaatste scheurtjes ijsblokjes naar binnen friemelen.. streeldingen en bijvoorbeeld zwepen voelen heel anders aan als je in de folie ligt,.. kortom.. mogelijkheden genoeg:)
kitten

Bericht door kitten »

Subbeding_A schreef:je kunt gaatjes maken op specifieke plekken op het lijf en daarmee verder spelen, terwijl ingepakte persoon machteloos is, je kunt door diezelfde of ander strategisch geplaatste scheurtjes ijsblokjes naar binnen friemelen.. streeldingen en bijvoorbeeld zwepen voelen heel anders aan als je in de folie ligt,.. kortom.. mogelijkheden genoeg:)
Klopt. En daarnaast vind ik het ook heerlijk om gewoon te kijken. Er straalt een enorme rust vanuit namelijk.
Crownless

Bericht door Crownless »

:yes: wat subbeding zegt. Ik vond t enig (echt geen ander woord voor) om met de wheel of pain scheur-hier stippelijntjes te rollen. En ijsblokjes naar binnen te gooien :yes: en te slaan. En om z'n pik te gebruiken. En maniakaal te giechelen als er zo'n gesmoorde kreet uit kwam. Ik werd er op een sadistische manier melig van. Dat is schijnbaar best eng.

Maar ik weet niet meer hoe ik hem heb ingepakt.volgens mij eerst z'n torso,idd.

Voor het gezicht vind ik bondagetape toch fijner dan die industriële rol.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gesloten