LOL, ik moest daar idd of aan denken... of van die andere sites van Echte Meesters en Echte Slavinnen
Beetje OT, maar gister had ik nog een msn gesprek met een beginner die zei dat ze wist dat als je D thuiskomt, dat je dan zijn voeten moet aanbidden. Dus ik zei: "Oh, ik vroeg altijd gewoon: Hoe was je dag?" Helemaal fout dus
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Ja als dat er is zou wel makkelijker zijn klopt was mijn eerst keer
daarom heb me hier aangemeld bij WS om er wat meer over te weten te komen
en nieuwe ervaringen op te doen.
en eventueel een D te vinden hier die me ermee kan helpen
Ik zou willen zeggen dat BDSM een samenspel is tussen (meestal) twee mensen.
Beide hebben evenveel zeggenschap over wat er niet gaat gebeuren.
De Dom heeft de meeste zeggenschap over wat er wel gaat gebeuren, maar is in de regel niet helderziend en kan dus altijd wat extra informatie gebruiken over wat de sub wel of niet leuk/lekker vind. Een sublijst is een hulpmiddel om deze informatie met een Dom te delen.
Ja begrijp ik heb dit nu ook in dit forum gelezen .
ja dat was bij mijn eerste keer dus nietzo wat de D besliste gebeurde ook als ik niet wilde en ook aangegeven had dat ik niet wilde moest gebeuren.
daarom teg envaller voor de eerste keer.
nu op zoek naar een nieuwe D die het me wat vertrouwder kan maken of me het eventueel me leert
misschien heel domme vraag
maar en D met 2 subs m/v gebeurd dat veel.
de sex is dat alleen voor de D of geld dat wat de afspraak samen is gemaakt in de sublijst wat er wel en niet mag gebeuren
terry schreef:misschien heel domme vraag
maar en D met 2 subs m/v gebeurd dat veel.
de sex is dat alleen voor de D of geld dat wat de afspraak samen is gemaakt in de sublijst wat er wel en niet mag gebeuren
Dat laatste. Ik vergelijk het wel eens met een speeltuin: als sub geef ik aan welke toestellen ik leuk vind, welke minder en welke absoluut niet. Daarnaast heeft mijn Meester ook zo zijn voorkeuren voor een toestel, welke Hij minder leuk vindt en welke niet.
Als we dan gaan spelen maakt Hij de keuze uit welk toestel, wanneer en hoe lang.
@terry: zou je alsjeblieft met punten, komma's en hoofdletters willen gaan werken? Dat maakt je stukjes een heel stuk leesbaarder, en maakt het makkelijker voor anderen om te snappen wat je bedoelt.
terry schreef:oke maar wel wat je als sub in je lijst ingevuld hebt waar en met welk speelgoed je het hebt aangegeven toch
Uiteraard, als ik zeg iets NIET te willen en Hij doet dat toch is het in ieder geval einde spel voor dat moment. Als Hij dat vaker/te vaak doet is het einde D/s.
Zijn speelruimte ligt in het overlappende deel: wat ik leuk vind en minder leuk, wat Hij leuk vindt en minder leuk.
terry schreef:nu op zoek naar een nieuwe D die het me wat vertrouwder kan maken of me het eventueel me leert
Nee. Sorry. Een D kan je niet leren wat je eigen grenzen zijn. Op zijn best kan hij je helpen dat zelf te ontdekken.
Ik weet dat het een serieuze turn-off kan zijn om daar als sub zelf verantwoordelijkheid voor te moeten nemen, maar je moet daar echt zelf verantwoordelijkheid voor nemen.
Als het goed is, gebeurt in een spel alleen wat jij (impliciet of expliciet) toelaat. Seks valt daar onder. Wil je geen seks, heeft hij zich erin te schikken. Het staat net in die subbielijst om dit soort dingen duidelijk te maken.