Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?

kitten

Re: Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?

Bericht door kitten »

eireann_S schreef:Dat is denk ik bereikt door LANG op 1 plek te slaan en niet perse ontiegelijk hard?
Yep. Die enorme blauwe arm van Zero was puur door plaagwerk voor het eigenlijke spel met 2 andere dames. Ik had met de quirt zitten pesten, op zijn arm petsen. Dat is vreselijk blauw geworden. Maar dat was heel rustig, maar kan gerust een uur geduurd hebben. Ik sloeg niet heel zacht, maar wel steeds op dezelfde plek en VAAK.

En zero is ook geen mager scharminkel. ;)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Een arm is wel een plek waar minder op gespeeld wordt, qua gewenning... Zou je dat op dezelfde plek nog eens willen proberen kitten? :D
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Bijten is garantie voor een blauwe plek, knijpen vaak ook. Mijn billen tekenen nauwelijks. Van een singletail op m'n rug (hard!) striem ik flink, maar dat is ook zo weer weg. Mijn borsten kleuren sneller.

Oh...en ja, lang en veel op één plek = blauwe plekken. Mijn borsten waren laatst rondom pimpelpaarszwart, van een caning van een uur ofzo. Heel rustig begonnen, steeds harder en heel lang. Dat werkt voor mijn billen ook.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Krijgt de mepper geen RSI van uur lang op dezelfde plek?

Veel op dezelfde plek meppen dus...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Volgens mij is dat niet zo, ik ken ook wel slanke mensen die ook niet marken.
En ik mark dus wel makkelijk op mijn bovenbenen en armen, en die zijn ook niet echt slank te noemen ;-)
chell

Bericht door chell »

Ik heb geen klachten gehoord van de mepper anne :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh er was nog een pagina. Duh.
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

De eerste keer dan ik gecaned ben was niet erg hard maar wel lang op dezelfde plek, en toen had ik bijna 2 weken diep blauw/paarse billen.
Daarna heb ik eigenlijk geloof ik van slagwerk geen blauwe plekken meer gehad.
Met grote uitzondering van een rubber knuppeltje, gegarandeerd blauwe plekken bij mij (en ik vermoed zo dat dat bij andere mensen ook wel wil werken). Stompen heeft ook wel eens een blauwe plek opgeleverd.
We spelen niet enorm veel met slaan/zwepen/ed dus veel meer kan ik er niet over zeggen.

Maar goede blauwe plekken zijn af en toe wel fijn! :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

rubber knuppel hebben wij ook nog liggen! Maar ik weet zo gauw even niet of dat nou goed of slecht is.. Moet wel ERRUG subb zijn om die te kunnen hebben denk ik...
justes

Bericht door justes »

Cane werkt wel, tanden werken wel. Verder valt het eigenlijk wel mee.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ik teken ook heel snel en het blijft wel twee weken zitten vaak. Maakt niet uit wat voor gereedschap er gebruikt is. Ook bijten en zuigen, zo!
Dus ik kleur snel dieppaars. Maar ik heb ook nogal snel een rood hoofd :lol: Misschien heeft dat er ook wel iets mee te maken?
Dat je bloed sneller aan de oppervlakte komt of zoiets?
kitten

Bericht door kitten »

eireann_S schreef:Een arm is wel een plek waar minder op gespeeld wordt, qua gewenning... Zou je dat op dezelfde plek nog eens willen proberen kitten? :D
Bij zero mag ik dat niet meer. Moet ik dus eerst een andere D zo gek krijgen dat hij zijn sub daarvoor beschikbaar stelt. :hypocrite:

En lamme arm: neuh. Soms zaten er minuten tussen de slagen, dan weer 4 achter elkaar, dan weer even een praatje maken, maar dan wel een uur lang dus. En zero lachte ermee. Ok, soms keek hij moeilijk of kreeg ik een stampvoet-nouhou-niet doen. Deed ik het lekker toch. :P
flamejacky

Bericht door flamejacky »

Tja ik word vanzelf al snel blauw altijd al gehad.

Met de flogger valt het wel mee natuurlijk da word alleen rood kan me voorstellen met een cane ofzo dat ik snel blauw word jah (sathe prikker liet al een plekje achter haha en dat was 1 keer haha). Maar goed ik weet niet of ik erachter wil komen voor de rest (maja wie weet :P)

-xxx- jacky
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Bij mij ook de ervaring dat ik in het begin meer en sneller tekende. Met gewicht heeft het bij mij niet te maken. Toen ik begon was ik zo'n tien kilo zwaarder dan nu. Lang op dezelfde plaats werkt idd wel, en vooral niet te hard beginnen: bij gestaag opwarmen kan ik langer doorgaan en meer hebben, dus meer kans op zichtbare plekken. :)
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Ik heb nog niet heel vaak gespeeld (4x ofzo), maar volgens mij teken ik wel aardig makkelijk. En dat terwijl ik zeker ook tot de volle(re) vrouwen behoor. Mja, ik heb dan wel nogal weinig ervaring.. Zou dan ook niet weten waar ik precies zo van teken eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Feline op 17 aug 2011, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten