Ik lees het met interesse

dus ga door...
Zal op een later tijdstip inhoudelijk reageren op jullie bijdragen

Die ene keer dat ik er geweest ben, is nu ca. 3 jaar geleden.justes schreef:Was. Dat zeg je goed. Ik geloof dat er nu nog max. 25 man rondloopt. Gezellige gemoedelijke sfeer dus misschien toch weer eens proberen?dbj schreef: BDSM pure heb ik ook bezocht. Dat laatste eenmalig omdat het voor mij gewoon tè druk was.
Dit idee klinkt op papier heel mooi, maar in de praktijk valt het vaak erg tegen.Voleuse schreef:Vragen om een spel is wel oke, maar zou ik doen VOOR je naar een feest gaat, aan iemand die je kent en die je weet dat daar gaat zijn. Die kan je dan best een email/fetlifeberichtje sturen. Dan is ze voorbereid op een spel met jou. Als je op een feest iemand er mee overvalt kan het zijn dat je een slecht moment uitkiest, dat ze al andere plannen heeft, of dat ze helemaal niet wil en dan moet ze jou nu redelijk bot gaan afwijzen, want je geeft haar geen kans dat op een nette manier te doen. Op een feest zelf, zonder contact van tevoren vragen is nooit een goed idee.
Dit kan ik zelf ook wel bedenken natuurlijk, maar mijn bijstandsuitkering geeft geen financieële ruimte daarvoor.Voleuse schreef:Als je echt zoveel behoefte eraan hebt en het lukt je niet om spelpartners te vinden, kun je misschien naar een commerciale Mrs. gaan.
chippie, het is dat ik je dikwijls ontmoet en gesproken heb, anders had ik deze post van jou héél erg negatief gevonden. Zoals jij over mij schrijft; en inderdaad ken ik je goed genoeg om te weten dat het beslist niet jouw bedoeling is.chippie_ schreef:ok.. ff een opmerking van mij
Ik ken dbj dus van de gbk..
zelf denk ik ( sorry dbj ) dat je weinig aansluiting zal vinden op een andere lokatie... je bent en blijft een aparte man .. dat weet je zelf ook.
er zullen maar weinig mensen zijn die met jou om kunnen of om willen gaan.
Jij bent erg direkt en ja, je vraagt om een "spel" en veel mensen kunnen dit niet waarderen.. en voor jou is het moeilijk om te beoordelen wanneer je het wel of niet kunt vragen.. al accepteer je echt wel een nee
je loopt graag naar mensen toe, houd alles graag in de gaten.. en dit wordt wel als claimerig gedrag gezien.
helaas geven mensen het dan snel op .. en zien niet hoe aardig je eigenlijk bent, dat je het niet verkeerd bedoeld.
mede omdat ze er geen energie in willen steken als ze een avondje uit zijn.. dit willen ze heerlijk onbezorgd kunnen doen.....
Het is balen voor jou dat mensen moeite hebben om jou te accepteren...en blijft het moeilijk om aansluiting te vinden... en dus ook moeilijk om een plek te vinden waar je uit kunt gaan.
Ik bedoel dit allemaal niet onaardig.. je kent mij een beetjeen ik wens je heel veel succes met het vinden van een geschikte lokatie waar jij geaccepteerd wordt en waar jij je prettig voelt.
Ik heb het vermoeden dat jij het anders hebt gelezen dan ik bedoel. Ik bedoel dus twee separate groepen, om het zo even te formuleren.Voleuse schreef:Dat je mijn idee zo afwijst vind ik ook niet terecht. Ik probeer alleen aan te geven dat een bericht van tevoren sturen beter is dan op het feest zelf vragen (uitgaande van een onbekend persoon met wie je nog niet eerder heb gespeeld.) Je kent weinig mensen irl, ze hebben al een partner en die hebben ook al een mening over je, en toch wil je ze liever in het echt op een feest aanspreken? De logica ontgaat me.
Maar het is heel goed denkbaar dat het -nog- wèl gewoon staat in hun info- en voorlichtingsfolders.....Feline schreef:Ik kan op de site van de VSSM niks vinden over wel of niet mogen spelen met een lichamelijke/psychische beperking. Volgens de site is er zelfs een groep in oprichting, genaamd SM+, speciaal voor mensen met een lichamelijke beperking en/of chronische ziekte.
Grote kans dus dat ze deze regel zelf in de loop van de tijd veranderd/geschrapt hebben, omdat ze tot het inzicht kwamen dat de zaken niet zo lineair (hoeven te) zijn.
Voleuse schreef:gewoon bezoekers op een feestje die ineens met iets onprettigs geconfronteerd worden. Ik hoop dat je snapt dat je eerste reactie dan niet is: Oh, dat is dbj, ik zal nu eens een perfect autisme-verantwoorde reactie gaan geven. Nee, je denkt: HELP, ik voel me ongemakkelijk!.
De tijden veranderen, de dingen veranderen, de mensen (kunnen) veranderen.Feline schreef:times change, things change, people (can) change.
Een voorspelling die zichzelf laat uitkomenFeline schreef:En als jij ervan uitgaat dat mensen negatieve dingen over je denken, zonder dat je dat zeker weet, benader je ze vaak onbewust ook op een negatievere manier. Daardoor gaan mensen ook werkelijk negatief over je denken en tegen je doen. Self-fulfilling prophecy noemt men dat.