Jarenlang malen over wat er toen gebeurd is heb ik een voor mezelf "plausibele" redenatie bedacht. Ik denk dat ik op een gegeven moment toen het aan de gang was me erbij neergelegd heb. Ik kon er niet aan ontkomen, kon het niet stoppen. Ik vermoed dat die "berusting" een soort van loslaten is geweest waardoor mijn lichaam gereageerd heeft op de "stimulatie en prikkels" en daardoor is klaargekomen.taika schreef:Ik heb best wel zitten nadenken de laatste dagen of gedwongen worden bij mij zou werken. Ik kom niet echt makkelijk klaar, zeker niet als iemand anders het doet, met name na een paar vervelende ervaringen. Als het al lukt, dan is het maar 1x, vaker dan dat lukt echt niet. En als ik dit lees, dan vraag ik me af: wat als ik gedwongen word? (Wat is die FL fetish - multiple orgasms while restrained - of zo?). Een orgasme is tenslotte een lichamelijke reactie. Zou ik op een gegeven moment, als er maar lang genoeg gestimuleerd wordt, wel multiple orgasms kunnen krijgen? Dat mijn lichaam het dus "wint" van mijn geest?
Ik vermoed (and dont shoot me if I'm wrong ik heb totaal geen ervaring met subben) dat zoiets ook gebeurd met een sub tijdens een spel. Tijdens vanille sex kun je altijd stoppen....zij het fysiek zij het mentaal. Tijdens een sm spel kan dat niet. Er volgt de berusting/overgave en daardoor denk ik dat mensen die anders niet of moeilijk kunnen klaarkomen het wel kunnen of meerdere keren waar ze normaal maar 1 keer kunnen.