Wat vertel je je kids?

meiss

Re: Wat vertel je je kids?

Bericht door meiss »

Deze vraag houd mij nu ook al best lang bezig,
maar tot op heden heb ik er nog steeds geen antwoord op.

Tot nu toe denk ik: heel globaal vertellen wat wij doen.
Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn kinderen later perongeluk iets mee zouden krijgen,
en ze bang zijn dat hun moeder mishandeld word.

Daarbij seksuele voorlichting is een deel van de opvoeding,
waarom dan geen duidelijkheid bieden over BDSM?

Misschien hebben mijn kinderen later ook wel "kinky kantjes".
Dan is het wel heel fijn dat ze er ook mee naar jou toe kunnen....
Mr.L

Bericht door Mr.L »

Laat het nou net zo zijn dat ik eerder vanavond deze topic heb gelezen, en wat gebeurd er.........Mijn (stief)dochter van 15 en ik raken in gesprek over sex en dat soort onderwerpen.

Nou hebben wij hele coole en ook best ruimdenkende kids, en loop al een tijdje te denken dat ik het ze wil vertellen, en daar was vanavond de gelegenheid. Dus heb haar verteld dat ik aan bdsm doe, en het was een mooi en emotioneel moment!

Daar het vrij onverwacht was is het hierbij en hele kleine uitleg gebleven, maar ik heb beloof iets duidelijker erover te vertellen, en als ze vragen heeft mocht ze bij me komen.

Ik ben zeer trots op haar reactie die heel erg relaxed was, en stiekum ook beetje op mezelf ;)

Wilde dit toch wel graag met jullie delen!
kitten

Bericht door kitten »

Wauw, da's fijn, als ze het goed oppakte!!
Mr.L

Bericht door Mr.L »

kitten schreef:Wauw, da's fijn, als ze het goed oppakte!!
Daarom ben ik ook zo trots op haar ;) Maar er is wel een last van me afgevallen hoor!
madeleine

Bericht door madeleine »

Eehm hoe vertel ik het eigenlijk mijn ouders?
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
JJV

Bericht door JJV »

hadden we volgens mij een ander topic over

.. en kort gezegd.. waarom zou je?
ik heb mn eerste zoen ook niet met mn ouders gedeeld (verhalend gezien)
~\v/~
Mr.L

Bericht door Mr.L »

Kleine update, zojuist ook onze zoon van 18 verteld, zelfde relaxte reactie!

Waarom je het zou vertellen, ik kan alleen uit mijn eigen gevoel spreken. Het geeft rust, tenminste in mijn geval wel. Toen ik het niet had verteld voelde het toch als iets stiekums doen, en dat zit niet in mijn aard.

Mijn ervaring hiermee is tot nu toe dus positief!
kitten

Bericht door kitten »

Je eerste zoen is eenmalig. En zoenen is maatschappelijk geaccepteerd. Als je familielid je betrapt op zoenen, geen man overboord.

Daarom is delen fijn. Omdat ik liever heb dat ze het van mij horen dan dat ze er achter komen of het van een ander horen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

MILF :grin_ani:
puppie

Bericht door puppie »

"ik herinner me dat ik ooit de vibo van mijn moeder vond (toen was ik een jaar of zeven). Zij liet aan mij weten dat het een massagestaaf was en hield de vibo tegen mijn rug,..

de volgende dag nam ik hem stiekem mee naar school met de vraag wie er een massage wilde"

:schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
leonietje

Bericht door leonietje »

hahaha echt geweldig zie het zo voor me haha
mili

Bericht door mili »

Hier nog geen last van die moeilijke vragen ;) kids zijn 3jr, 19 mnd en nog een in de buik :)

We "spelen" hier thuis alleen als we weten dat de kids slapen, die van 3 wil nog wel eens rond gaan lopen als ze niet slaapt en stapt dan zo de slaapkamer in. Dussss pas als alles een geruime tijd stil is starten wij, of boven of beneden.

Als ik als eens een blauwe plek heb dan let ik ff beter op met omkleden en douchen etc..maar ik teken niet zo snel.

K weet wel dat vrienden van ons ook met een uk van 3 wel betrapt waren...uk van 3 mopperde bij verschonen enzo en die moeder deed het mopperen en kreunen van ukkie na...zegt uk ineens: Hey mam dat doe jij vaker, als je boven bent :oops: :bloos: OOPSSSS hahah.
mili

Bericht door mili »

Oh ja en al de slaginstrumenten en speeltjes zijn erg goed verstopt op een plek waar de kids (nu) nog niet bij kunnen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

mili bumpte dit topic en daardoor las ik het nog eens door. Dit onderwerp begint nu ook enigszins actueel voor ons te worden, alhoewel Jeejtje de komende jaren nog niks concreet meekrijgt natuurlijk. Maar we praten er af en toe wel over, hoe wij dit in het vat willen gaan gieten. Ik denk dat onderstaande post van Moralia nog het meest bij ons gevoel aansluit. Verantwoording afleggen aan ons kleintje of krampachtig dingen proberen te verbergen gaan we sowieso niet doen. *wij* zijn de ouders, wij hebben recht op onze privacy en 'we gaan uit' of 'grote-mensen speelgoed' is uitleg genoeg.
Moralia schreef:Dit is iets wat mij al jaren bezighoudt en tot nu toe hebben Mees en ik t.o.v onze dochter (7) voornamelijk een "go with the flow" houding. We verstoppen niet alles maar we leggen het ook niet voor haar neus neer. Dus soms ziet ze wel eens wat liggen maar schenkt er nauwelijks aandacht aan, ook omdat wij er niet paniekerig over doen. Het ligt daar gewoon, klaar.
Soms vraag ze wel eens wat het is of wat we er mee doen, meestal is de uitleg "speelgoed voor grote mensen" al voldoende.

Ik heb geen idee of wij dit zo goed en/of verantwoord doen. Ik geloof alleen dat zolang je er zelf geen rare of enge toestand van maakt, je kind dat ook niet doet en zo hopen we ook dat ze op een soort natuurlijke manier er achter komt wat wij leuk vinden om te doen.
MILF :grin_ani:
mili

Bericht door mili »

Tsja is wel zo. Maar k had ook eens gelezen dat iemand dus met collar om liep en ook slipe, en dan ook vastgebonden sliep.
De reactie van ouders toen ernaar gevraagd werd was ja dan valt mama niet uit bed :confused:
Toen had een van de kids dus op school gezegd: Mijn mama slaapt altijd vastgebonden want anders valt ze uit bed... :bloos:

Mmm denk ik dan..kinderen krijgen vaak meer mee dan je denkt en gaan toch aan de haal met bepaalde uitleg. Of je er nu een vage uitleg aan geeft of grote mensen spelltjes noemt, ze kunnen er hoe dan ook over gaan kletsen op school. En ook al weten de kids niet van de hoed en de rand, de juffen en meesters weten dan denk ik wel wat er gaande is..of juist niet en dan krijg je rare verhalen in de wereld.. :?:

Daarom heb ik zo iets van: Verstoppen daar waar het kan, en anders zorgen dat de kids er zo min mogelijk van meekrijgen.

Maar goed dat is hoe ik er tegenaankijk. Ben te bang dat er verhalen via de ukkies in de wereld komen en er straks mensen weten van mn BDSM liefde, waarvan ik NIEt WIL dat ze het weten.
Gesloten