Ondergoed!

Boefje

Re: Ondergoed!

Bericht door Boefje »

kitten schreef:Interessant. Je ziet dus feitelijk de non-verbale communicatie niet?
O, jawel. Hij zag wel degelijk de non-verbale communicatie wel (het werd hem heus wel duidelijk toen ik voor hem kleding klaar legde terwijl hij onder de douche stond). Hij kon alleen niets met de non-verbale communicatie van mijn kleding, hahaha.

On-topic:
Ik vind het als sub leuk om soms in een spannend setje D-D op te wachten. Of het hem iets doet voor zijn BDSM beleving, weet ik niet. Hij vindt het gewoon sexy, mooi, geil.
Ik vind het als Domina ook wel leuk om sexy lingerie aan te trekken. En wever vindt het heus wel mooi hoor (als ik tenminste de neervallende kaak goed interpreteerde toen ik zwarte kousen aantrok :mrgreen: ). Het doet voor hem echter misschien niets voor zijn BDSM beleving. Voor mij wel. Wat weer doorwerkt in mijn dominante uitstraling. Dus indirect dan toch ook weer voor wever. Hahahaha.
Dominus-D

Bericht door Dominus-D »

Wat boefje zegt klopt aan mijn BDSM beleving voegt het niets toe, maar het is natuurlijk erg mooi om naar een vrouw in lingerie te kijken. :)
kitten

Bericht door kitten »

Gilraen^ schreef:en er zat een heel foute luipaardenstring tussen met gaas en fluwelen pootjes erop enzo. Het toenmalig vriendje had zoiets van als je dat ooit durft aandoen, dan snij ik het van je lijf! (waarop ik het dus onverwacht een keer aanhad :P )
:schater:

En toen?? :biggrin: :biggrin:
Boefje schreef:
kitten schreef:Interessant. Je ziet dus feitelijk de non-verbale communicatie niet?
O, jawel. Hij zag wel degelijk de non-verbale communicatie wel (het werd hem heus wel duidelijk toen ik voor hem kleding klaar legde terwijl hij onder de douche stond). Hij kon alleen niets met de non-verbale communicatie van mijn kleding, hahaha.
Dat bedoelde ik. Hij zag de nonverbale communicatie van kleding niet. Hij "las" je kleding niet. Dat hij andere nonverbale communicatie wel zag, snap ik. :mrgreen:

verder herken ik wat je beschrijft over hoe het doorwerkt in je dominante uitstraling! :yes:
oeps2

Bericht door oeps2 »

Kiyan schreef: @oeps: het niet dragen van een bh is over het algemeen niet erg bevorderlijk voor een vrouw d'r borsten die constant de zwaartekracht moeten trotseren..
ik heb cup a

3 kids en mn tepels wijzen nog altijd recht naar voren

buiten dat wist jij dat je hele leven een bh dragen ook echt niet bevordelijk is voor de bloedsomloop
en ook niet voor je lymfeklieren??
vooral bh met van die harde randen (euhhh hoe heet dat ook alweer?) schijnt ook kankerverwekkend te zijn
by the way
wij zijn niet op de wereld gezet met een bh aan/om...
kitten

Bericht door kitten »

Een BH moet goed passen, dan kan ook een beugel BH geen kwaad. Ze moeten gewoon niet knellen, maar dat geldt ook voor beugelloze BH's. Bij cup A kun je mss wel zonder, ik hoef het niet te proberen. :clown:

Zwarte BH's schijnen wel ongezond te zijn... :confused:
oeps2

Bericht door oeps2 »

t probleem bij t passen is dat de meeste vrouwen denken dat ze hun hele leven de zelfde cupmaat en omvangsmaat hebben ...
krijg je van die leuke rollades van aan de achterkant met een tshirtje :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

En dat ze denken dat steun komt van de schouderbandjes. Je moet het hebben van de band om je romp!
oeps2

Bericht door oeps2 »

maargoed daar heb ik dus geen last van :clown:
colet

Bericht door colet »

oeps2 schreef:
vooral bh met van die harde randen (euhhh hoe heet dat ook alweer?) schijnt ook kankerverwekkend te zijn
by the way
wij zijn niet op de wereld gezet met een bh aan/om...
oeps, bedoel je beugels?
De mening over slecht, goed, kankerverwekkend enz, is afhankelijk van wat je erover leest. Ik heb zelf een hekel aan die beugels, maar moet ze er vaak uithalen, omdat ze tegenwoordig bijna niet meer zonder te koop zijn.
Volgens mijn oudste is dat not done, want t is mooier mét. Alsof je ziet dat ik die beugels eruit haal!

En je laatste opmerking laat ik voor wat 'ie is. Mag wel he?
Ik vind 'm namelijk onzin :) En ik weiger om in het uitpraattopic te belanden! :icon_biggrin:
*kent iemand die zich zou verkneukelen als ik er zou belanden*
oeps2

Bericht door oeps2 »

colet schreef:En je laatste opmerking laat ik voor wat 'ie is. Mag wel he?
Ik vind 'm namelijk onzin :) En ik weiger om in het uitpraattopic te belanden! :icon_biggrin:
*kent iemand die zich zou verkneukelen als ik er zou belanden*

welke opmerking ?? :hypocrite: :hypocrite: :hypocrite:
:clown:

en ik haal ook de beugels dr uit bij mn oudste
die zegt dat t nix uitmaakt in t dragen ..
en gelukkig (ben ik wel heel erg mee bezig geweest..) komt ze er nu achter dat sport bh van die hele lekkere zachte toch eigenlijk wel t lekkerst zitten :clown: jeahhh !
colet

Bericht door colet »

Nee, ik laat me niet uit de tent lokken :P :bye:
oeps2

Bericht door oeps2 »

:shock:

hou je dat echt vol ???? :clown:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zullen we terug naar het onderwerp ondergoed en bdsm beleving etc? :D
**Self Rescuing Princess**
oeps2

Bericht door oeps2 »

absoluut !

(heeft nu ook geen ondergoed of bh aan ) < is on topic
Triskelis

Bericht door Triskelis »

Natuurlijk is de verpakking belangrijk !
Dus ook het ondergoed (hetgeen voor mij trouwens iets anders is dan lingerie).

Voor mij het liefst een strak broekje met pijpjes, niet in het wit en het mag een niet te opvallend "werkje" hebben.
Witte onderbroeken ala "slobber model" van de Hema worden toch niet gekocht door mensen onder de zestig ? Net als witte sportsokken, die draagt toch ook niemand (naar ik mag hopen) ?

Als ik van tevoren weet, of denk te kunnen inschatten dat er iets bijzonders gaat gebeuren wil ik nog wel eens iets speciaals aantrekken, Marlies Dekker maakte ook erg mooie broekjes voor mannen...

Bij vrouwen/meisjes staat wat mij betreft veel meer mooi, dan kan die Hema onderbroek opeens erg sexy zijn en is zelfs een oude B.H. vertederend.
Overigens ben ik geen liefhebber van erg opgedirkte lingerie setjes, dus voor mij liever geen jarretel gordels, geen kousen met franje (hoewel; lakschoentjes met witte kniekousen....) en niet teveel strikjes en dingetjes.

Overigens maakt Hom vroeger ook erg mooie body's voor mannen, helaas zijn die nu niet meer te verkrijgen.
Gesloten