heet van de "naald"

Gesloten
kitten

Re: heet van de "naald"

Bericht door kitten »

Ik doe het ongeveer zoals Marijke. Ik gebruik handschoenen bij mensen bij wie ik ook een condoom zou gebruiken tijdens sex en anders niet. Ook geen alcohol voor zo'n pielig klein, schoon wondje. Alles wel in overleg, als de ander dat wel wil, doen we het wel natuurlijk.
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Persoonlijk vind ik naalden ook wel 'n kick maar alleen als de ander vantevoren aangegeven heeft dat ze er als de dood voor is... en er vervolgens toch in meegaat. Toch 'n teken van ultiem vertrouwen vind ik. En dat je samen écht wat aan het opbouwen bent (al zal het me aan de andere kant nix schelen als ze die stap never zet).

Wat die hygiëne aangaat: Dat wordt inderdaad vaak wat overtrokken. Als je echt superveilig aan de gang wil gaan zouden niet alleen je handen maar ook je hele speelruimte steriel moeten zijn terwijl de meeste injectienaalden gebruikt worden in ruimtes zoals ziekenhuizen - waar zo'n beetje iedereen hoestend en wel naar binnen huppelt. Goedgewassen handen zijn meer dan genoeg.

Beginners zou ik inderdaad de rijgsteek :) aanraden (ook al is die juist het engste om te doen). Met recht in de huid prikken kun je soms op aders stuiten op plekken waar je ze helemaal niet verwacht had. En als je dat laatste toch wil doen: Hou het bij korte naalden.

Beetje lullig als je sub zich net over haar enorme angst voor prikken heen gezet heeft en ze hoort ineens haar eigen bloed op de grond kletteren.

F. (alias Quentin Tarantino)
colet

Bericht door colet »

Frodo schreef: .......... en ze hoort ineens haar eigen bloed op de grond kletteren.
en net toen ik dacht...ach het lijkt best allemaal mee te vallen....ik lees geen bloedstollende angstaanjagende ervaringen... :shock:
Special thanks to Frodo :evil:
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Graag gedaan!

Maar serieus: Het is me nog niet overkomen. Er is hier wel veel neergekletterd maar een bloedbad heb ik nog altijd wel weten te voorkomen :)

F.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Naalden lijken mij wel heel erg gaaf, ze staan nog steeds hoog op m'n wishlist. Echt bang voor naalden ben ik nooit geweest, maar ik ben wel 't type dat niet kijkt als er bloed geprikt wordt. Vind 't gewoon geen fijn gezicht. Maar naalden voor een spel... Doodeng (wut, ik ben gewoon bang dat 't veel pijn doet. Yay voor irrationele angsten! :mrgreen:), maar toch wil ik 't heel graag!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
colet

Bericht door colet »

Laten prikken in een ziekenhuis, lab of bloedbank, dat is functioneel. Oke, dan zal je het voelen, zal het 'pijn' doen...je klemt je kiezen op elkaar en kijkt de andere kant op, hup, stoer naar buiten.

Maar hallooooo, prikken in spel is niet functioneel. :neenee: echt niet!
Dus dan voelt het sowieso toch al anders??
Enige functionaliteit kan zijn dat je pijn, angst en dergelijke ervvaart....als sub. Ultieme overgave. Met een hoopvol glimmende Dom ernaast, die hoopt dat de gevolgen zijn dat je Hem/Haar meer vertrouwt.... :roll:

Hihi blijft een raar spel om uit te leggen, maar ik blijf toch meedoen :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

offtopic:

Over steriliteit... GGD had iets nieuws bedacht. Wij moesten als leerkracht heel goed onze eigen veiligheid in de gaten houden en bij open wondjes bij kinderen handschoentjes gebruiken als we die zouden verzorgen. :roll:

Leuk bedacht van achter een bureautje. :roll:

Ooit weleens geprobeerd een pleister te plakken met latex handschoentjes aan??? :evil:
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

juffie schreef:Ooit weleens geprobeerd een pleister te plakken met latex handschoentjes aan??? :evil:
:schater:

sorry... ik vond m grappig. Visualiseren he? Dank je voor een lachje!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Grinnn

Graag gedaan meis!

Is btw al de tweede keer vandaag geloof ik, dat ik je laat lachen :) Juf is op dreef! haha
MILF :grin_ani:
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Aan de ene kant lijkt het me heel spannend om eens iets met naalden te doen (al moet je natuurlijk eerst leren hoe het eigenlijk moet :P), en aan de andere kant vind ik het een doodeng idee om echt iets "in" iemand te steken (afgezien van... you know). Ben toch bang dat ik iets stuk maak :)
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

Marijke schreef:Naalden zijn geweldig. Waarschijnlijk ben ik volgens MrsLolsmufin volstrekt ontoelaatbaar bezig, ik heb namelijk helemaal geen begeleiding gehad. Een kennis die veel en vaak met naalden had gespeeld legde me de basics uit (horizontaal door de huid, dus niet erin. Als je de huid tussen je vingers kun beetpakken heb je een goed plekkie. De kant met de opening naar boven) en daarna heb ik naalden gekocht en ben ik op mezelf gaan oefenen. Ik gebruik op mezelf geen alcohol en al helemaal geen handschoenen, ik heb wel eens ergere wonden gehad van veel on-sterielere dingen (can you say op straat vallen? :P) en dan ga ik ook niet met liters alcohol en handschoenen in de weer, da's gewoon pleister erop en klaar, dus dan ga ik met naalden ook niet moeilijk doen. Dus op mezelf geoefend, er een beetje gevoel voor gekregen, en daarna op mijn toenmalige subje gaan oefenen! .
ow nee hoor dat hoor je mij niet zeggen, ik zei dat het beter is begeleiding te zoeken niet dat het een pre is.
puur omdat vele niet gelijk echt durfen prikken en dus te voorzichtig te werk gaan, en dat is veel pijnlijker dan hups de naald doorduwen, en vele hebben daar een setje/hulpje bij nodig.
en daar is ook niks mis mee.

ik gebruik bij john ook geen handschoenen, alleen als ik een ander prik dan hem.
daarbij bied een handschoen geen 100% veiligheid, want die beschermt alleen tegen bloed, je prikt er met een naald zo doorheen als je ff niet oplet.
en daarom gebruik ik bij anderen die piercers tang zodat er bijna geen kans is dat ik mezelf prik.
en waarom zou ik het onverantwoord vinden? je heb toch uitleg gevraagd bij die kennis, en je heb eerst geoeffend voordat je op je sub in de weer ging.
ik zie er niks mis aan.
en ik gebruik de alcohol niet alleen om schoon te maken, nee het is gewoon erg funny om die prikzooi op wondjes te gooien ;)
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

kitten schreef:Ik doe het ongeveer zoals Marijke. Ik gebruik handschoenen bij mensen bij wie ik ook een condoom zou gebruiken tijdens sex en anders niet. Ook geen alcohol voor zo'n pielig klein, schoon wondje. Alles wel in overleg, als de ander dat wel wil, doen we het wel natuurlijk.
Ik heb een periode gehad dat ik me regelmatig moest laten prikken in het ziekenhuis. Nou viel het me op dat de verpleegsters die je prikken, geen van allen handschoenen dragen. Uiteraard heb ik gevraagd waarom ze dat niet deden. Hun antwoord was dat een handschoen ervoor zorgde dat je naalden minder goed kan handelen en dat het geen veiligheid biedt tegen AIDS of zo. Wat ze wel deden om zich te beschermen was regelmatig vaccineren tegen hepatitis b. De huid desinfecteren na afloop met alcohol doen ze ook al niet. (maar ze doen het wel van te voren volgens mij)

De enige reden sindsdien voor het gebruik van handschoenen is het psychologisch effect. Heerlijk demonstratief die handschoenen aantrekken, wetend dat je sub daardoor in de stemming komt en nog angstiger wordt. Uitgebreid alcohool op een watje laten druppelen, dat "toevallig" even onder de neus van je sub houden. Zo veel mogelijke plekjes desinfecteren, vooral plekjes die eng zijn. Yay, i love naalden!!
kitten

Bericht door kitten »

Nah, als ze dat zelfs in het ZKH niet meer doen, dan doe ik het ook niet meer...

Ja ach, ik heb ook helemaal 2x geprikt. Mack en jongetje. Ik ben niet zo iemand die maar alles en iedereen gaat prikken! :mrgreen: :mrgreen:
chell

Bericht door chell »

Voor mij is het lezen van dit topic al wel weer genoeg om dizzy te worden :)

Brrrrr!

En ja, dat zit echt tussen mijn oren, ik weet het. Ik kan er gelukkig inmiddels wel iets beter tegen dan vroeger. Wat dat betreft ben ik op zich wel blij dat ik het in ieder geval een paar keer heb mogen ervaren, maar mijn ding gaat het écht never never never nooit worden. Dus die NEE op mijn sublijst is inmiddels een hele gefundeerde! :)

Heb me overigens twee weken geleden wel weer vrijwillig laten prikken. Door de tandarts.
(zonder duizelig te worden! Woei! Ik ging alleen maar trillen!)
colet

Bericht door colet »

Ik ga toch gewoon draadje weer gebruiken, tenslotte was ie ook voor vragen bedoeld.
Alleen gaat er dan iemand overenthousiast iets roepen over een prikparty :slaan: ..en zo belandt een serieus onderwerp in de agenda :confused:
Mazzel hè dat ik niet stá op mijn éigen topics, anders hadden we mooi in uitpraattopic belandt :twisted:

Serieus nu.
Ik las die stukjes, waaronder die van LolSmurfin en op internet wel vaker iets over naalden gelezen.
Maar kun je nu werkelijk overal prikken? Ik kan me best plekken bedenken waar t volgens mij extra pijnlijk zou zijn. Nog los van de gevoelige delen. Dus standaard pak je waarschijnlijk bij voorkeur bepaalde plekken.
Waar begin je dan?
Ik heb wel eens ervaringen gelezen van workshops waar mensen elkaar in armen prikten. Vaak lees ik in spelverslagen borsten.
Ik kan me zo voorstellen dat als je het de eerste keer ondergaat, de plek ook van belang kan zijn.

Hoe dit komt, zal ik uitleggen.
OOit voor een crash, niet de laatste, maar jaren terug al! Ooit stond er hier op WS een link naar een filmpje mét waarschuwing erbij die niet mals was. Zo handig als ik was, denkende dat ik álles wel trok, klikte ik de link aan.
En :shock: die waarschuwing was niet voor niks.
Ik kan hooguit filmpje nog beschrijven....vrouwelijke sub, vastgebonden, gespannen...ik wist al dat het om naaldjes ging... Maar mijn ... Men duwt zo'n grote dikke lange naald waarmee je bv knopen door bankkussens heen kunt naaien, dwars door haar borst heen!! :shock:
Dat is niet een naaldje door huid van borst heen. Dat is niet een naaldje door een tepel, waar ik al huiverig voor ben! Dat is zo'n dikkere lange naald....zieboven...
Dat kan niet goed zijn voor het borstweefsel. Dat schreven er meer, naast het feit dat men over het algemeen geschrokken was.

Vandaar dat ik nog altijd denk, wat zou goed zijn? Ja, bovenstaand voorbeeld duidelijk niet. Dan rent de sub weg om nooit meer terug te komen! Zelfs niet voor een nagesprek!
Kijk als je als Dom verwacht dat je sub gaat flauwvallen, dan kan ze beter niet kijken, dus pak je dan een bil of rug?
En kun je bij een man de hele borst gebruiken? dan heb je dus meer plek dan bij een vrouw?? Of hebben wij praktisch gezien juist meer oppervlak? (:oops: was nooit goed in wiskundige berekeningen)
Gesloten