Het grote speeltjes topic
- Mack
Re: Het grote speeltjes topic
Die heb ik zelf eens in elkaar gezet. Helemaal niet moeilijk en ideaal voor op reis.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Ik heb een goedkope smaak; wasknijpers een stukjes touw. :icon_biggrin:
zelf maken kosten ze je iets van 5 euro per twee of zo?? dus zo duur is die smaak da niet hoor.. en iets steviger als wasknijpertje
- juffie
- Site Admin
/me heeft 2 linkerhanden.
*Maar knippert lief met de oogjes naar de Handige Harry's hier op het forum*
*Maar knippert lief met de oogjes naar de Handige Harry's hier op het forum*

MILF 

- juffie
- Site Admin
Andere vraag:
Voorbinddildo's.
Welke hebben jullie, welke bevallen, welke zijn helemaal waardeloos? Kortom, waar moet je op letten, wat is fijn, wat is ruk..
Voorbinddildo's.
Welke hebben jullie, welke bevallen, welke zijn helemaal waardeloos? Kortom, waar moet je op letten, wat is fijn, wat is ruk..
MILF 

ff...op die deur in te gaan.....Geeft me zomaar ff extra leuke ideeen.....
Je hebt van die huizen met 1 kamer en 2 deuren.....Ken je de deur vanaf de andere kant net ff open doen om de ander een hartverzakking van de schrik te geven hihi..... 

Ik heb eentje die heel fijn werkt, zal even de doos opzoeken om te kijken waar die precies van is gemaakt. Maar volgens mij is het siliconen, met een pvc achtige riempjes.juffie schreef:Andere vraag:
Voorbinddildo's.
- kitten
Ik wist al dat ik de mijne vaker zou gebruiken, dus heb bewust eentje op laten maken van stevig leer, want de meeste standaard voorbinders hebben naar mijn idee te slappe bandjes die uhm... goed gebruik
niet lang volhouden.
Nadeel is wel dat het leer lang stug blijft. Moet je dus veel gebruiken.
Waar wil jij een voorbinder voor gaan gebruiken eigenlijk? Ga je serieus switchen? :icon_biggrin: meisjes plagen? :icon_biggrin: Nieuwe fuckbuddy impotent?
Als je de mijne eens wil lenen... altijd met condoom gebruikt. 

Waar wil jij een voorbinder voor gaan gebruiken eigenlijk? Ga je serieus switchen? :icon_biggrin: meisjes plagen? :icon_biggrin: Nieuwe fuckbuddy impotent?

- Peter^
- Contacteer:
Voor ophangen van dingen. Alles in één voorkomt alle mogelijke lastige vragen: swing-with-the-plants
Geniet van de positieve momenten.
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb eventueel nog een heavy-duty lerenvoorbindharnas van mr. B wat nu ongebruikt in een doos zit.juffie schreef:Andere vraag:
Voorbinddildo's.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
Ik zal eens kijken of ik 'm uit de doos kan vissen. Die staat uiteraard onderop de stapel achteraan.
Dan komt pak hem de eerstvolgende mogelijkheid mee.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
bij groupon is nu een leuk speeltje te koop. Kent een van jullie deze en is het wat?
http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... _94&a=1646
http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... _94&a=1646