Het grote speeltjes topic
- juffie
- Site Admin
Het grote speeltjes topic
Welke speeltjes vind je te gek? Waarom? Heb je iets nieuws gekocht, of ben je tegen iets interessants aangelopen en wil je om ervaringen vragen?
Hier kan het allemaal!
Favoriet bij mij zijn tot nu toe mijn boeien, omdat ik me er ontzettend subbig door ga voelen als ik ze om heb, ze echt mijn rol aangeven (ik heb nog geen collar) en omdat er zoveel toepassingen mee mogelijk zijn. Ook heb ik ze zelf gemaakt bij vssm wac, dus ben ik er extra trots op.
Ook ben ik gek op vibrators, omdat deze zowel in een spel, als alleen tijdens bijv. masturbatieplicht inzetbaar zijn.
Hier kan het allemaal!
Favoriet bij mij zijn tot nu toe mijn boeien, omdat ik me er ontzettend subbig door ga voelen als ik ze om heb, ze echt mijn rol aangeven (ik heb nog geen collar) en omdat er zoveel toepassingen mee mogelijk zijn. Ook heb ik ze zelf gemaakt bij vssm wac, dus ben ik er extra trots op.
Ook ben ik gek op vibrators, omdat deze zowel in een spel, als alleen tijdens bijv. masturbatieplicht inzetbaar zijn.
MILF 

- JJV
Re: Het grote speeltjes topic
hm. ik geef nog altijd hoog op over m'n 2e flogger.. ziet er niet echt floggerie uit.. (dunne rubber draadjes waarvan ik eerst van dichtbij moest kijken of't wel rubber wà s)
.. kunt er mee kriebelen.. slaan is nog best vinnig.. en dan't handvat.. te gebruiken als gag.. en de knoppen op't handvat werken prima as stimulatie...
daarnaast staat de U vormige dildo hoog op de grijplijst.. ding is geribbeld en makkelijk schoon te maken.
ennn laatst toch maar weer teruggekocht: een cupping set. (bij beate ushe nu goedkoper dan de online versie die ik kende) toch nèt even weer .. anders
.. al staan m'n 'amerikaanse' cloaverclamps ook in goed aanzien. (die gebruik van m'n klemdingetjes 't meest)
.. en op spank gebied grijp ik wel opvallend vaak naar een ordinaire latex/plastic pannenlikker ..
.. kunt er mee kriebelen.. slaan is nog best vinnig.. en dan't handvat.. te gebruiken als gag.. en de knoppen op't handvat werken prima as stimulatie...
daarnaast staat de U vormige dildo hoog op de grijplijst.. ding is geribbeld en makkelijk schoon te maken.
ennn laatst toch maar weer teruggekocht: een cupping set. (bij beate ushe nu goedkoper dan de online versie die ik kende) toch nèt even weer .. anders
.. al staan m'n 'amerikaanse' cloaverclamps ook in goed aanzien. (die gebruik van m'n klemdingetjes 't meest)
.. en op spank gebied grijp ik wel opvallend vaak naar een ordinaire latex/plastic pannenlikker ..
~\v/~
- pluis
Ik ben toch wel fan van het 'Wartenberg wheel'. Da's zo'n mini-cowboyspoortje, zeg maar
Ik heb iets met scherpe dingetjes, en dan combineert ie ook nog eens goed met een ánder favo speeltje, mn violet wand. K heb er alleen zelf niet een, maar daar is vást nog wel eens wat aan te doen. Zo duur zijn ze niet, endezo.
Een violet wand heb ik dus wel, en vind ik geweldig, ondanks dat ie nog helemaal niet zo vaak gebruikt is. Ding is onpractisch want je bent even bezig met aansluiten, en je moet maar net bij n stopcontact zijn (en t lawaai :S) maar je gaat er zo lekker van zoenen.. En ik ben nu eenmaal graag 'electrifying'
Kan er niks aan doen.

Een violet wand heb ik dus wel, en vind ik geweldig, ondanks dat ie nog helemaal niet zo vaak gebruikt is. Ding is onpractisch want je bent even bezig met aansluiten, en je moet maar net bij n stopcontact zijn (en t lawaai :S) maar je gaat er zo lekker van zoenen.. En ik ben nu eenmaal graag 'electrifying'

Zoiets ligt hier ook tussen de speeltjes. Van mij mag dat ding verdwijnen. Brrrrrr.pluis schreef:Ik ben toch wel fan van het 'Wartenberg wheel'. Da's zo'n mini-cowboyspoortje, zeg maar![]()
Geef mij maar een foliebondage ofzo. Geeft mij een heerlijk ontspannend gevoel en zweef er zo in weg :icon_biggrin:
Ook een van van prikdingen warthburgwheek in kombinatie met violetwand gee ook leuk effect
Maar naalden wow helemaal mijn ding laat mijn maar een mooie combi maken van naalden rondjes en fguurtjes heerlijk om mee bezig te zijn. Maar ja er is zoveel ook een zwepen spel met als einde mooie streepjes met de cane woeiiiiiiiiiiii

Maar naalden wow helemaal mijn ding laat mijn maar een mooie combi maken van naalden rondjes en fguurtjes heerlijk om mee bezig te zijn. Maar ja er is zoveel ook een zwepen spel met als einde mooie streepjes met de cane woeiiiiiiiiiiii

je kan mij beter vragen wat ik niet leuk vind 
maar zal niet flauw doen en er een paar opnoemen die boven aan mijn lijstje staan.
mijn (zieke) geest
mijn nagels/ handen, daar kan ik zoveel mee van lief tot super gemeen.
mijn single tails, echt mijn favo zwepen omdat ze licht in gebruik zijn en toch goed aankomen, maar ook loeihard aan kunnen komen, zonder al teveel inspanningen.
( erg handig ivm mijn ziekte waardoor ik niet altijd veel kracht kan zetten e.d )
mijn touwen,..........
electro,
naalden,( vooral de combi naalden en electro is leuk)
rvs cane,
folie, grote en kleine rollen.
bull whip,
enz.................
tis echt teveel om op te noemen.......

maar zal niet flauw doen en er een paar opnoemen die boven aan mijn lijstje staan.
mijn (zieke) geest

mijn nagels/ handen, daar kan ik zoveel mee van lief tot super gemeen.
mijn single tails, echt mijn favo zwepen omdat ze licht in gebruik zijn en toch goed aankomen, maar ook loeihard aan kunnen komen, zonder al teveel inspanningen.
( erg handig ivm mijn ziekte waardoor ik niet altijd veel kracht kan zetten e.d )
mijn touwen,..........
electro,
naalden,( vooral de combi naalden en electro is leuk)
rvs cane,
folie, grote en kleine rollen.
bull whip,
enz.................
tis echt teveel om op te noemen.......
ook wel radeermesje genoemt en in simpelere uitvoering in de fournituren zaak te kooppluis schreef:Ik ben toch wel fan van het 'Wartenberg wheel'. Da's zo'n mini-cowboyspoortje, zeg maar![]()

maar moet zeggen sinds ik er een van rvs heb kijk ik niet meer om naar de simpelere versies, die zijn een stuk botter....
- Crownless
De rubberen politieknuppel van MrB was echt geen miskoop! Sow, geweldig ding! Om te gebruiken dan, als onderdanige ben ik er bang voor...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Mijn favoriet is mijn slangentongenzweep op het moment.
Echt geweldig dingetje....
Je kunt er mee kietelen, strelen, prikkelen, maar hij kan echt verdomd gemeen aankomen.

Echt geweldig dingetje....
Je kunt er mee kietelen, strelen, prikkelen, maar hij kan echt verdomd gemeen aankomen.

Hier staan er ook weer wat nieuwe dingetjes op het verlanglijstje. 

De cane is toch wel mijn favoriet, van de "lieve" speeltjes een suede flogger, die is zo lekker.
Ook ik haat alles wat scherp is zoals zo'n radeerwieltje of uienkam of zo. Ik heb ze dan ook ver weg in een la verstopt, en volgens mij is D lief het bestaan van die hele dingen vergeten .
Naalden vind ik dan weer wel ok zolang er mee geprikt wordt en niet gekrast, dat is zo gemeen blehhhhhhhh
Wat ik nog heel graag wil hebben is een andere cane, een fiberglas of zo. Misschien morgen want we gaan op stap
Ook ik haat alles wat scherp is zoals zo'n radeerwieltje of uienkam of zo. Ik heb ze dan ook ver weg in een la verstopt, en volgens mij is D lief het bestaan van die hele dingen vergeten .

Naalden vind ik dan weer wel ok zolang er mee geprikt wordt en niet gekrast, dat is zo gemeen blehhhhhhhh
Wat ik nog heel graag wil hebben is een andere cane, een fiberglas of zo. Misschien morgen want we gaan op stap

O ja? Vertel...artemis schreef:Hier staan er ook weer wat nieuwe dingetjes op het verlanglijstje.

OP Q zijn verlanglijstje staat iets dat al besteld is, nl een single tail, hij is al gemaakt, verstuurd en ligt nu al een week in NL bij de douane....
En verder nog een set van 2 redelijk dikke suede floggers, die willen we eigenlijk ook nog wel graag.
- Sabrina
Hmm... Speeltjes waar ik fan van ben?
- Messen (krassen, snijden, dreigen, kriebelen... Prrrr)
- Canes
- Singletail
- Radeerwieltje
- Zwepen
- Eltabo
En verder... Ik vind heel veel dingen leuk!
- Messen (krassen, snijden, dreigen, kriebelen... Prrrr)
- Canes
- Singletail
- Radeerwieltje
- Zwepen
- Eltabo

En verder... Ik vind heel veel dingen leuk!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
Sinds gister heb ik zeer zeker iets met de violet wand!!! 
Jammer dat die krengen zo duur zijn.

Jammer dat die krengen zo duur zijn.

MILF