"geheime" fantasieen, wie heeft ze niet?

RB

Re: "geheime" fantasieen, wie heeft ze niet?

Bericht door RB »

Technisch is het niet zo ingewikkeld, op het vlak van Domotica (mooi woord ;-) ) is er van alles. Als jong dommetje knutselde ik van alles in elkaar, bijvoorbeeld van een ruitenwisser motor.

Het gaat er vooral om om bestaande dingen aan te passen en heel simpel te denken. Een mobiele telefoon met een condoom erom in het kutje van je subje met een goede vibe stand, en dan bellen als ze op kantoor zit 8-)
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik heb wel vaker mannen als fantasie gehoord over mannen das helemaal niet zo heimelijk of zo
by the way ik vind t supergeil om mannen elkaar te zien pijpen en idd mannen die mannen pijpen das makkelijk
toen ik met een vrouw een relatie had leek het pcies of het mijn lichaam was
ik kon haar precies zo bevredigen en mooi laten voelen hoe ik dat zelf voelde
ik denk dat dat eigenlijk zeldzaam is maargoed voor mij was dat 1 malig (2jaar lang) en nooit een ander geprobeerd
mijn fantasie ??
ik zou wel eens zwaar gedwongen willen worden door een groepje vrouwen stuk of 5 om een orgasme te krijgen
(daar ben ik een heel lastig ding in )
de rest heb ik wel meegemaakt in triootjes quatrootjes enzo :clown:
oepzz :clown:
RB

Bericht door RB »

http://www.danwei.org/internet/usb_cybersex_device.php" onclick="window.open(this.href);return false;
RB

Bericht door RB »

Weet iemand nog een leuke werkplaats waar ik mijn twee rechterhandjes kan laten wapperen ?
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Mijn grootste fantasie is om in de bitchbender van Jeff Gord te gaan..
Of in ieder geval een machine van Gord..
AET

Bericht door AET »

Ik zou nog wel eens een lapdance willen geven op een man die een prik bh & string aan heeft.
Of zo'n spankingbroekje met puntjes erin. Hihi die heb ik in Amsterdam gezien. Daar ben ik nog immer van gechameerd.
Een beetje combineren met wat stiletto trampeling. Ja lijkt me he(e)l (fijn). :twisted:

kandidaten mogen zich best melden per PB

Vergeet ik toch bijna m'n Mack als kaasplankje fantasie. Stom stom
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

hihi sounds as a deal. We hadden toch al een slachtoffer. *wil best kijken naar een mooie vrouw die een lapdance uitvoert* :mrgreen:
jordy

Bericht door jordy »

A. Blake girl schreef:Ik zou nog wel eens een lapdance willen geven op een man die een prik bh & string aan heeft.
Of zo'n spankingbroekje met puntjes erin. Hihi die heb ik in Amsterdam gezien. Daar ben ik nog immer van gechameerd.
Een beetje combineren met wat stiletto trampeling. Ja lijkt me he(e)l (fijn). :twisted:

kandidaten mogen zich best melden per PB

Vergeet ik toch bijna m'n Mack als kaasplankje fantasie. Stom stom

Wat ze tegenwoordig allemaal niet uitvinden grin :oops: :twisted:
colet

Bericht door colet »

Ik heb nu dus al dagenlang een soort fantasie. Een wens. Die zich elke dag dagdromend uitbreidt.
Heel anders dan alle fanatsiën hiervoor die BDSM gericht waren. Dit voelt anders ofzo...
En voorlopig is het iderdaad een fanatsie die geheim is, zoals de topictitel al aangeeft ;)
Marcuw

Bericht door Marcuw »

CraZaay schreef:Klinkt goed Richard. Het valt me heel erg tegen dat er (voor zover ik weet) nog steeds geen op afstand bedienbare vibs enzo zijn. Zo ingewikkeld is het niet om iets te bouwen wat je inplugt op een USB-poort en waarmee je verbinding maakt via het web.
Dan heb jij niet goed opgelet. Die dingen bestaan al een paar jaar:
http://www.theregister.co.uk/2005/07/29 ... _intimacy/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

colet schreef:Ik heb nu dus al dagenlang een soort fantasie. Een wens. Die zich elke dag dagdromend uitbreidt.
Heel anders dan alle fanatsiën hiervoor die BDSM gericht waren. Dit voelt anders ofzo...
En voorlopig is het iderdaad een fanatsie die geheim is, zoals de topictitel al aangeeft ;)
Ehmm in de inleiding staat ook :

Deel hier je heimelijke verlangens, of duistere fantasieen!
Wat heb je nog nooit gedaan maar altijd als eens willen doen?
Welke fantasie heb je waargemaakt en hoe vond je het?

Dus om hier alleen te zetten dat je een fantasie hebt is eigenlijk nutteloos :twisted: de bedoeling is dat je hem deelt :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
cinderella

Bericht door cinderella »

't is ook een stomme titel. Als je ze deelt, dan zijn ze niet geheim meer.

* wijst colet op het anoniemefantasieëntopic *
toen doet er nu niet meer toe
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Denk dat "geheime" daarom ook tussen aanhalingstekens staat... voor de buitenwereld geheim... hier mag je ze gewoon delen :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
colet

Bericht door colet »

Dreamer74 schreef:
Dus om hier alleen te zetten dat je een fantasie hebt is eigenlijk nutteloos :twisted: de bedoeling is dat je hem deelt :mrgreen:
Nee, niet waar!!! *niet mee eens is*
De druk was daardoor een beetje van de ketel! Niet dat ik een hele dag liep te kwijlen bij het idee, maar toch...
Dus voor mij was het niet nutteloos!
En delen... :oops: dreamer, nee dat gaat me nog net even te ver. Ik ben al zoveel opener over veel dingen, gevoelens, wensen tegen anderen. Meer dan één op één als hier op forum. * :bye: naar alle onbekende, doch meelezende mensen*

EOh en cinderella, ik snap de suggestie, maar lieve help...verwerken in een verhaal?? Dat kan ik niet. Ik kan niet echt schrijven namelijk.
cinderella

Bericht door cinderella »

In Pennevruchten staan anders een verhaal en een gedicht van je, en voor de crash heb je nog meer geschreven. :twisted:
Hup, aan het werk :zweepje:
toen doet er nu niet meer toe
Gesloten