Het gaat er vooral om om bestaande dingen aan te passen en heel simpel te denken. Een mobiele telefoon met een condoom erom in het kutje van je subje met een goede vibe stand, en dan bellen als ze op kantoor zit

A. Blake girl schreef:Ik zou nog wel eens een lapdance willen geven op een man die een prik bh & string aan heeft.
Of zo'n spankingbroekje met puntjes erin. Hihi die heb ik in Amsterdam gezien. Daar ben ik nog immer van gechameerd.
Een beetje combineren met wat stiletto trampeling. Ja lijkt me he(e)l (fijn).
kandidaten mogen zich best melden per PB
Vergeet ik toch bijna m'n Mack als kaasplankje fantasie. Stom stom
Dan heb jij niet goed opgelet. Die dingen bestaan al een paar jaar:CraZaay schreef:Klinkt goed Richard. Het valt me heel erg tegen dat er (voor zover ik weet) nog steeds geen op afstand bedienbare vibs enzo zijn. Zo ingewikkeld is het niet om iets te bouwen wat je inplugt op een USB-poort en waarmee je verbinding maakt via het web.
Ehmm in de inleiding staat ook :colet schreef:Ik heb nu dus al dagenlang een soort fantasie. Een wens. Die zich elke dag dagdromend uitbreidt.
Heel anders dan alle fanatsiën hiervoor die BDSM gericht waren. Dit voelt anders ofzo...
En voorlopig is het iderdaad een fanatsie die geheim is, zoals de topictitel al aangeeft
Nee, niet waar!!! *niet mee eens is*Dreamer74 schreef:
Dus om hier alleen te zetten dat je een fantasie hebt is eigenlijk nutteloosde bedoeling is dat je hem deelt