Vrouwelijke ejaculatie & G-spot
- kitten
Re: Vrouwelijke ejaculatie & G-spot
De nieren geven elke paar seconden een klein beetje urine af naar de blaas. De blaas is daardoor nooit écht leeg. En ejaculeren kán met enorm veel vocht, maar ook met minder.
Ik zeg niet dat het urine-gerelateerd is hoor! Maar dat argument overtuigt me nog niet dat het niet zo is.
Ik zeg niet dat het urine-gerelateerd is hoor! Maar dat argument overtuigt me nog niet dat het niet zo is.
Eh ja, maar om druk op de blaas te hebben, dusdanig dat die permeabel wordt in de richting blaasinhoud naar buitenwereld (en uiteraard niet via de urineleider) heb je wel een volle blaas nodigkitten schreef:De nieren geven elke paar seconden een klein beetje urine af naar de blaas. De blaas is daardoor nooit écht leeg. En ejaculeren kán met enorm veel vocht, maar ook met minder.

Wow, wat een ontzettend lief filmpje, daar zwijmel je toch helemaal bij weg zeg....
Mar wat ik zie: een en al herkenning
De techniek, zoals hij het doet, inderdaad onfeilbaar, wat mij betreft.
Haar reaktie, dat schokken met haar lichaam? Ook dat herken ik heel goed. En ik vind het bij dit soort orgasme ook heel sterk, het is een enorme ontlading.
Verder is het voor mij een fenomeen wat ik nog niet zó lang ken in mijn leven. Ik zou zeggen dat ik er eerder gewoon nog niet aan toe was. Het is pas voor het eerst gebeurd toen ik helemaal ontspannen was. Vanaf dat moment gebeurt het regelmatig en ik weet zelfs ook wanner het weer eens 'nodig' is. Hoe het komt dat je af en toe het gevoel hebt 'vol' te zitten en heel erg de behoefte hebt om op die manier klaar te komen, dat weet ik dan weer niet.
De eerste paar keren dat het gebeurde kon ik gewoon niet geloven dat ik echt zou ejaculeren. Ik bleef maar in de overtuiging dat ik geplast had en ik voelde me lullig en oud, incontinent of zo....
Maar nu is het inmiddels een specialiteit, een ware delicatesse
En ik zit ook al te verzinnen hoe ik een een speciaal speelkleed kon maken voor dit soort gelegenheden.
Er zijn nog een aantal dingen waar ik geen verklaring voor heb: Ik geloof dat er al een eerder iets over gezegd heb, maar ik kan dus gewoon door een stevig pak slaag op mijn kont ook een fonteintje produceren. Zomaar ineens komt dat dan. Hoe kan dat?
Wat ook wel eens gebeurt is dat ik met mijn D een beetje half gevrijd/gespeeld heb, bijv. vlak voordat we de deur uit moeten. En dat ik het moment van spuiten dan maar moet inhouden, voor later
jaja...
Dan loop ik samen met hem buiten, hij kijkt op een bepaalde manier naar mij en: ja hoor..... natte broek
Dat vond ik echt vreselijk!
Inmiddels heb ik wel geleerd hoe ik het kan tegenhouden....eh...meestal
Mar wat ik zie: een en al herkenning

Haar reaktie, dat schokken met haar lichaam? Ook dat herken ik heel goed. En ik vind het bij dit soort orgasme ook heel sterk, het is een enorme ontlading.
Verder is het voor mij een fenomeen wat ik nog niet zó lang ken in mijn leven. Ik zou zeggen dat ik er eerder gewoon nog niet aan toe was. Het is pas voor het eerst gebeurd toen ik helemaal ontspannen was. Vanaf dat moment gebeurt het regelmatig en ik weet zelfs ook wanner het weer eens 'nodig' is. Hoe het komt dat je af en toe het gevoel hebt 'vol' te zitten en heel erg de behoefte hebt om op die manier klaar te komen, dat weet ik dan weer niet.
De eerste paar keren dat het gebeurde kon ik gewoon niet geloven dat ik echt zou ejaculeren. Ik bleef maar in de overtuiging dat ik geplast had en ik voelde me lullig en oud, incontinent of zo....

Maar nu is het inmiddels een specialiteit, een ware delicatesse

Er zijn nog een aantal dingen waar ik geen verklaring voor heb: Ik geloof dat er al een eerder iets over gezegd heb, maar ik kan dus gewoon door een stevig pak slaag op mijn kont ook een fonteintje produceren. Zomaar ineens komt dat dan. Hoe kan dat?
Wat ook wel eens gebeurt is dat ik met mijn D een beetje half gevrijd/gespeeld heb, bijv. vlak voordat we de deur uit moeten. En dat ik het moment van spuiten dan maar moet inhouden, voor later

Dan loop ik samen met hem buiten, hij kijkt op een bepaalde manier naar mij en: ja hoor..... natte broek

Dat vond ik echt vreselijk!
Inmiddels heb ik wel geleerd hoe ik het kan tegenhouden....eh...meestal
cmeermin schreef:
Ik las op de mailinglist over dit topic op fetlife al dat er allerlei triggers kunnen zijn waarop je in principe kunt spuiten. Sommige vrouwen spuiten als ze pijpen, sommige als ze gespanked worden. Ik heb zelf sterk de indruk dat als een vrouw eenmaal gesquirt heeft, dat het daarna dan veel gemakkelijker gaat en ook door andersoortige triggers dan specifiek g-spot stimulatie. Het lijkt erop dat het treintje alleen maar in gang gezet moet worden en dan voor een stuk vanzelf doorgaat, in allerlei omstandigheden.Er zijn nog een aantal dingen waar ik geen verklaring voor heb: Ik geloof dat er al een eerder iets over gezegd heb, maar ik kan dus gewoon door een stevig pak slaag op mijn kont ook een fonteintje produceren. Zomaar ineens komt dat dan. Hoe kan dat?
Daar ben ik nu weer nieuwsgierig naar hoe je dat doet. Want dat is een vraag die nog heel veel gesteld wordt.Inmiddels heb ik wel geleerd hoe ik het kan tegenhouden....eh...meestal
Ik denk dat je gelijk hebt. Het zal inderdaad met triggers te maken hebben
Nu ik erover nadenk herinner ik me ineens dat ik ooit lekker zat weg te dromen op de bank, na de avond ervoor een fantastische ervaring te hebben meegemaakt....ineens
ja hoor....
Hoe ik het tegenwoordig (meestal) op tijd kan tegenhouden is omdat ik het voel aankomen. Mmm, moeilijk te beschrijven, ik voel inwendig iets strak trekken, in opwaartse richting en tegelijk voel ik wel degelijk plotselinge druk op mijn blaas. Dat maakt het dus zo verwarrend.
Maar die druk op je blaas is er dus zomaar, vanuit het niets, ook als je nog net naar de wc gegaan bent.
Het is dus tegelijk die opwaartse trekking, samen met die druk op je blaas. En ik kan het dan meestal nog net voorkomen als ik razendsnel aan iets anders denk en ook even bewegingsloos blijf. Beetje vreemd als je op straat loopt
Als het eenmaal een keer gebeurd is, gebeurt het steeds vaker. Ook dat is waar!

Nu ik erover nadenk herinner ik me ineens dat ik ooit lekker zat weg te dromen op de bank, na de avond ervoor een fantastische ervaring te hebben meegemaakt....ineens

Hoe ik het tegenwoordig (meestal) op tijd kan tegenhouden is omdat ik het voel aankomen. Mmm, moeilijk te beschrijven, ik voel inwendig iets strak trekken, in opwaartse richting en tegelijk voel ik wel degelijk plotselinge druk op mijn blaas. Dat maakt het dus zo verwarrend.
Maar die druk op je blaas is er dus zomaar, vanuit het niets, ook als je nog net naar de wc gegaan bent.
Het is dus tegelijk die opwaartse trekking, samen met die druk op je blaas. En ik kan het dan meestal nog net voorkomen als ik razendsnel aan iets anders denk en ook even bewegingsloos blijf. Beetje vreemd als je op straat loopt

Als het eenmaal een keer gebeurd is, gebeurt het steeds vaker. Ook dat is waar!
Dat laatste kan ik alleen maar beamen!
Wat me opgevallen is, dat als ik mijn buikspieren niet zo aanspan het veel sneller gebeurd, en net van tevoren goed uitgeplast gaat het nog sneller dan met een volle blaas.
Nu mag ik nog steeds mijn buikspieren niet aanspannen door de operatie... en uhm... tja...

Wat me opgevallen is, dat als ik mijn buikspieren niet zo aanspan het veel sneller gebeurd, en net van tevoren goed uitgeplast gaat het nog sneller dan met een volle blaas.
Nu mag ik nog steeds mijn buikspieren niet aanspannen door de operatie... en uhm... tja...

- juffie
- Site Admin
als ik het subje toesta maakt het niet uit hoe ik het doe:
Zacht of hard maar beide manieren geven het gewenste resultaat: geforceerd klaarkomen op deze manier is iets wat ze niet meer wil missen, alsof ze er iets over te zeggen heeft...., en met fisting lukt het ook hoor dames en heren: duimknokkel a/d bovenkant houden en niet al teveel geweld toepassen.
Zorg in ieder geval dat je als D iets met korte mouwen of opgerolde mouwen draagt, manchetten van overhemden e.d. kunnen nogal eens flink doorweekt worden, dat weer wel;-)
Groet,
Blue
Zacht of hard maar beide manieren geven het gewenste resultaat: geforceerd klaarkomen op deze manier is iets wat ze niet meer wil missen, alsof ze er iets over te zeggen heeft...., en met fisting lukt het ook hoor dames en heren: duimknokkel a/d bovenkant houden en niet al teveel geweld toepassen.
Zorg in ieder geval dat je als D iets met korte mouwen of opgerolde mouwen draagt, manchetten van overhemden e.d. kunnen nogal eens flink doorweekt worden, dat weer wel;-)
Groet,
Blue
Ohw deze tip is interessant. ThxMr.Blue schreef:a met fisting lukt het ook hoor dames en heren: duimknokkel a/d bovenkant houden en niet al teveel geweld toepassen.
Geen dank, heb het ook "per ongeluk" ontdekt.
En speciaal voor "de speelhoek" in dit soort gevallen een goedkoop, niet al te stug, katoenbasis, en makkelijk wasbaar douchegordijn gekocht.
Beetje makkelijk kleurtje, het oog wil ook wat, en subje daarop laten liggen, kan en mag ze fijn de boel schaamteloos....
En speciaal voor "de speelhoek" in dit soort gevallen een goedkoop, niet al te stug, katoenbasis, en makkelijk wasbaar douchegordijn gekocht.
Beetje makkelijk kleurtje, het oog wil ook wat, en subje daarop laten liggen, kan en mag ze fijn de boel schaamteloos....
- kitten
Badkamervloer deed het ook aardig...
vooral als je er vervolgens met je gezicht doorheen gehaald wordt en te horen krijgt wat een vieze slet je eigenljik bent... 

Ik heb zelf een kleed gemaakt, tweezijdig, één lieve kant van zacht bont en één stoute kant van koud zwart nepleer 

Dat douchegordijn was beetje noodzaak en luiheid combi: badkamer te klein en op bovenverdieping.
Als ik subje zo aan het plagen ben doe ik dat in de woonkamer en wil dan niet "verhuizen" en zo'n mooi kleed begin ik niet aan, ze wordt al genoeg verwend door haar perverse wensen af en toe in te willigen.
Als ik subje zo aan het plagen ben doe ik dat in de woonkamer en wil dan niet "verhuizen" en zo'n mooi kleed begin ik niet aan, ze wordt al genoeg verwend door haar perverse wensen af en toe in te willigen.
mijn vorige subje kwam ook spuitend klaar tijdens het fisten maar dat was toch ook al gauw een liter heb gelukkig plavuizen maar wat een natte boel geeft dat zeg
was wel een unieke ervaring ik hoop me huiige subje ook ooit te laten spuiten
groetjes ed(DD)
was wel een unieke ervaring ik hoop me huiige subje ook ooit te laten spuiten
groetjes ed(DD)

Je kunt bij de verschillende online shops latex lakens bestellen (euro'tje of 20), ter grootte van een 2 persoons bed... geweldig om je bed droog mee te houden.
Mijn sub kan ook geweldig spuiten, zowel bij het fisten, neuken of vingeren dat maakt niet zo veel uit. Het is voor haar een mindcontrol ding meer nog dan een lichamelijk. Ik kan haar door middel van kleine stimulans en wat aanvullende energie/motivatie/dominantie al laten spuiten.
Mijn sub kan ook geweldig spuiten, zowel bij het fisten, neuken of vingeren dat maakt niet zo veel uit. Het is voor haar een mindcontrol ding meer nog dan een lichamelijk. Ik kan haar door middel van kleine stimulans en wat aanvullende energie/motivatie/dominantie al laten spuiten.