Ook ik was een ongelovige, tot een maand geleden. Ik dacht dat het spuitend of " gushend" klaarkomen van vrouwen een mythe was of op zijn minst een product was van een oververhit mannenbrein..sorry mannen!
Ik ben bekeerd! hallelujah! Ive seen the light! Ook ik weet voortaan waar Abraham de mosterd haalt, of hoe ik mosterd maak iod
Even een nuancering: spuitend klaarkomen...nah...het is meer een bekertje water wat eruit gekiept word, het komt er niet spuitend uit, maar als een plasje. Vandaar het "gush" ding.
Tis even wennen om een "multiorgastisch" wezen te zijn. Kende ik vroeger maar 1 manier van klaarkomen, nu ken ik er ineens 2

.En die twee zijn ook nog eens heel erg verschillend van elkaar! En nu weet ik niet meer wat ik nu het fijnste vind, optie 1 of optie 2. Nah...tis een luxe probleem, geef ik grif toe!
Wat ik erg lastig vind is dat ik ergens bang ben dat ik het alleen maar bij die ene persoon kan, en misschien niet, nooit, bij iemand anders? Of is het zo dat als het eenmaal "los" gemaakt is, het ook bij andere partners kan gebeuren? ( ja lekker vaag, maar ik vind het zo stom om het expliciet te benoemen) En dan moeten die andere partners wel weten hoe ze dat moeten doen, en weten ze dat dan wel?
Hoeveel vrouwen hier komen spuitend of " gushend " klaar?
En prefereer je een clitoraal orgasme of een vaginaal orgasme? En kom je ook spuitend klaar als je een clitoraal orgasme hebt? ( ik niet in ieder geval).
Enneh..heeft kinderen krijgen er iets mee te maken?
En leeftijd?