Vrouwelijke ejaculatie & G-spot

AET

Vrouwelijke ejaculatie & G-spot

Bericht door AET »

Hi there,

Ik ben gisteren naar een wetenschappelijke workshop geweest over Female ejaculation & the G-spot.
Dus ik ben nu nog meer instaat om daar vragen over te beantwoorden, mocht je ze hebben en durven stellen.

P.S. de pers jongen van de playboy was hot! Anyway die kwam binnen met dat kan niet en bestaat niet.
Ik heb toch wel eventjes zijn vragen toegelicht over wat hij daar kan doen en hoe. En hoe dat plekje voelt. :-)
Hij is helemaal om. Het stuk komt waarschijnlijk op Playboy online te staan..

Er was ook nog iemand van de Volkskrant, die interviewde een bekende van mij. Humor, die blik :shock: open relatie??? :shock: Wat ben je homo of hetro ?? :shock: Bi? Dus allebij :shock: Of ze professional was? :shock: :shock terug:
Hahah Nilla-land is grappig!
Ravelijne

Re: Vrouwelijke ejaculatie & G-spot

Bericht door Ravelijne »

Ha, klinkt wel alsof je je vermaakt hebt. :) Wat was het voor iets, en wat was het wetenschappelijke element?

Vragen dub ik nog even over... :clown:
colet

Bericht door colet »

Ja, ik ben ook benieuwd naar het 'wetenschappelijke".
Vooralsnog geen vragen. Denk ik. Geloof ik.
AET

Bericht door AET »

linkje
Er is dus wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Waar de G-spot aan vast zit en waar. En hoeveel bubbeltjes en dingetjes het heeft. Het is te vergelijken met de mannelijke prostaat. Die heeft trouwens maar 2 bubbeltjes. Vrouwen dus (ai?) 48? Zo even uit mijn hoofd.
Er is ook onderzoek gedaan naar het ejaculatie vocht van de vrouw. Daar zit een hormoon in en vitamine C. Het is verder waterig en ruikt totaal niet naar urine. Zij noemde het roosachtig licht geparfumeerd. Ik krijg eerder terug dat het een hazelnootachtige geur en smaak heeft. Een soort sterk verdunde amereto.
Wel komt het uit de plasbuis. Je kan rustig 1 liter spuiten en binnen de korste keren weer 1 liter.
Het is dus net zoals bij de man onmogelijk om tergelijkertijd te plassen en te ejaculeren.

Je kan dus een orgasme hebben zonder ejaculatie. 1 met ejaculatie, maar je kan dus ook ejaculeren zonder klaar te komen.
Iedere vrouw kan het. Ook iedere vrouw heeft een G-spot. Veel vrouwen verwarren het gevoel met een drang om te moeten plassen. Het is dus geen urine. Dussuh lekker laten gaan was het devies. Haha.
Ohja dat de meeste mannen het geil vinden om onder gespoten te worden. (nou die cijfers wil ik nog wel eens zien)

Verder ook nog wat info over tot hoever en waar de clitorus in het lichaam zit. Het is dus niet alleen een knopje.
Info over gestressde vagina's en andere klinische aandoeningen die dames kunnen hebben daar.
Laatst gewijzigd door AET op 04 nov 2009, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
JJV

Bericht door JJV »

A. Blake girl schreef: Ohja dat de meeste mannen het geil vinden om onder gepoten te worden.
eh..
laat ik daar eens iets niet over zeggen
~\v/~
AET

Bericht door AET »

flauw hoor JJ
rubyvita

Bericht door rubyvita »

:oops: :oops: :oops:
Ook ik was een ongelovige, tot een maand geleden. Ik dacht dat het spuitend of " gushend" klaarkomen van vrouwen een mythe was of op zijn minst een product was van een oververhit mannenbrein..sorry mannen!
Ik ben bekeerd! hallelujah! Ive seen the light! Ook ik weet voortaan waar Abraham de mosterd haalt, of hoe ik mosterd maak iod :oops:
Even een nuancering: spuitend klaarkomen...nah...het is meer een bekertje water wat eruit gekiept word, het komt er niet spuitend uit, maar als een plasje. Vandaar het "gush" ding.

Tis even wennen om een "multiorgastisch" wezen te zijn. Kende ik vroeger maar 1 manier van klaarkomen, nu ken ik er ineens 2 :shock: .En die twee zijn ook nog eens heel erg verschillend van elkaar! En nu weet ik niet meer wat ik nu het fijnste vind, optie 1 of optie 2. Nah...tis een luxe probleem, geef ik grif toe!

Wat ik erg lastig vind is dat ik ergens bang ben dat ik het alleen maar bij die ene persoon kan, en misschien niet, nooit, bij iemand anders? Of is het zo dat als het eenmaal "los" gemaakt is, het ook bij andere partners kan gebeuren? ( ja lekker vaag, maar ik vind het zo stom om het expliciet te benoemen) En dan moeten die andere partners wel weten hoe ze dat moeten doen, en weten ze dat dan wel?

Hoeveel vrouwen hier komen spuitend of " gushend " klaar?
En prefereer je een clitoraal orgasme of een vaginaal orgasme? En kom je ook spuitend klaar als je een clitoraal orgasme hebt? ( ik niet in ieder geval).
Enneh..heeft kinderen krijgen er iets mee te maken?
En leeftijd?
rubyvita

Bericht door rubyvita »

A. Blake girl schreef:Wel komt het uit de plasbuis
Ahum, mischien ben ik anatomisch niet correct hoor, maar het komt bij mij zeker niet uit de plasbuis!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik kan het wel, heb het meerdere keren gedaan, maar daar zijn heel specifieke aanrakingen voor nodig om het af te maken, dus meestal doe ik dat maar niet. Ik zie vaak bergen wasgoed verschijnen tegelijk met het 'bijna' gevoel, en dan hoef ik al niet meer :)
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

A. Blake girl schreef:flauw hoor JJ
hmja. dat wèl
maar't wel vertellen is ook flauw

laat't aan de dame in kwestie over dus
~\v/~
mercie

Bericht door mercie »

ben erg blij met deze topic..
en dan meteen mijn allesoverheersende vraag.. :mrgreen: :mrgreen:
Hoe doe je dat dan :clown:
Heb er al van alles over gehoord maar heb het nog nooit zelf kunnen ervaren :)

kuzzz mercie
JJV

Bericht door JJV »

vaginaal stimuleren
.. met iets niet te glad/recht..

en dan is't kwestie van de goede g-spot zien te raken
~\v/~
AET

Bericht door AET »

rubyvita schreef:
A. Blake girl schreef:Wel komt het uit de plasbuis
Ahum, mischien ben ik anatomisch niet correct hoor, maar het komt bij mij zeker niet uit de plasbuis!
Daar is dus onderzoek naar gedaan. Het komt daar echt vandaan.
Wat ik erg lastig vind is dat ik ergens bang ben dat ik het alleen maar bij die ene persoon kan, en misschien niet, nooit, bij iemand anders?
Het is een kwestie van je durven te laten gaan. Vandaar ook het hele verhaal van gestressde vagina's. Ik kan het zeker niet bij mensen waarmee ik voor het eerst vrij. Hoe ontspanner ik ben en de mate van intieme intensiteit die je deelt zijn er wat mij betreft wel aan gekoppeld.
En prefereer je een clitoraal orgasme of een vaginaal orgasme? En kom je ook spuitend klaar als je een clitoraal orgasme hebt?
Clitoraal is heftiger bij mij. Beide hebben mijn voorkeur. Ik vind de gedachte alleen al en de feitelijke gebeurtenis van iemand bespuiten als sadiste erg bevrijdend. Nog fijner als het wordt doorgeslikt. Nog leuker als de bespotene het extra opwindend vind.

De ene vrouw drukt net boven haar schaamreeks. De ander duwt met haar spieren het vocht eruit. Hierdoor komt er druk achter te staan en kan er dus wel een straal ontstaan. Hier is geen onderzoek naar gedaan trouwens.

Leeftijd en kinderen hebben er niks mee te maken.
Wel dus de het laten gaan/durven. Niet denken dat het urine is of aan was gaan denken. Het mentaal en vaginaal overgeven aan het sexuele genot.
AET

Bericht door AET »

mercie schreef:en dan meteen mijn allesoverheersende vraag.. :mrgreen: :mrgreen:
Hoe doe je dat dan :clown:
Heb er al van alles over gehoord maar heb het nog nooit zelf kunnen ervaren :)
Als je je vagina binnen gaat. In het begin/ opening, ongeveer 1,5 vingerkootje diep aan de voorzijde van je vagina, voel je een oneffen stukje. Natte walnoot structuur? De kunst is om die zacht te stimuleren. Dat kan door met iets achter de spot te laten haken. Of door je vingers wat te krommen. Dan voorzichtig heen en weer bewegen. Ook kan je van links naar rechts erom heen glijden en minimale druk erop uit oefenen. Soort massage. Geen stevige zweedse!

Probeer het plekje eerst eens te vinden bij je zelf en dan daar eens te proberen wat lekker voelt.
Als je dan toch bezig bent. Druk eens met 2 vingers de andere kant op. Naar beneden/richting anus.
Dat kan best wat hebben daar. Dan krijg je het besef dat je heelijk gevuld bent terwijl er feitelijk maar 2 vingers in je zitten.

Wist je dat je ook een anale G-spot hebt en dat je ook anaal kunt klaar komen.:-)
En tot nu toe {onderzoek} kan een vrouw 4 verschillende soorten orgasmes hebben. Daar was ook een boek over.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Zachtjes masseren? Ik dacht dat hard/stevig juist meer effect had... Maar misschien is dat ook iets wat per persoon verschilt.
Gesloten