Tattoos
- kitten
Re: Tattoos
Vet! Hoe ziet dat eruit zonder blacklight?
ff zoeken hier onderaan de pagina
viewtopic.php?f=26&t=1217&start=255
verder is die inkt doorzichtig dus je ziet er niets van
viewtopic.php?f=26&t=1217&start=255
verder is die inkt doorzichtig dus je ziet er niets van

meer foto's volgen nog die moet ik nog krijgen .. deze waren met mn mobiel .. niet zo mooi
tis moeilijk om het goed te fotograferen ..
tis moeilijk om het goed te fotograferen ..
Wow...ziet er mooi uit, oeps. 
Ik vraag me wel af: is dat blacklight effect even blijvend als de rest van de tattoo?

Ik vraag me wel af: is dat blacklight effect even blijvend als de rest van de tattoo?
het vervaagt net als kleuren .. dus na een aantal jaren moet je het opnieuw doen ..
het is als blacklight verf en schmink dik aanbrengen .. (laag of 2 aaauwwww ) maar dan zit t goed
ik ben zelf erg benieuwd hoe het er uit ziet als het klaar is .. nu natuurlijk nog korstjes .. als is t heel weinig
dit is net door de gggd van nederland goedgekeurd begin van t jaar .. toen was meteen alle inkt uitverkocht dus .. in nederland is er nog niet veel ervaring mee
de blacklight komt uit een plant en is volkomen onschadelijk..
ik ben zelf super allergies voor vanalles op mn huid maar dit doet me totaal nix .. t droogt zelfs makkelijker op dan mn gewone tattoo
het is als blacklight verf en schmink dik aanbrengen .. (laag of 2 aaauwwww ) maar dan zit t goed
ik ben zelf erg benieuwd hoe het er uit ziet als het klaar is .. nu natuurlijk nog korstjes .. als is t heel weinig
dit is net door de gggd van nederland goedgekeurd begin van t jaar .. toen was meteen alle inkt uitverkocht dus .. in nederland is er nog niet veel ervaring mee
de blacklight komt uit een plant en is volkomen onschadelijk..
ik ben zelf super allergies voor vanalles op mn huid maar dit doet me totaal nix .. t droogt zelfs makkelijker op dan mn gewone tattoo
zoals beloofd hier de rest van de foto's

nou ja zoiets dan ...
wrom ben ik trouwens zo idioot vroeg wakker ????

nou ja zoiets dan ...
wrom ben ik trouwens zo idioot vroeg wakker ????

- JJV

(èn kun je kijken wat puppie voor taart gemaakt heeft
.. lijkt me wel een oeps2 thema)
~\v/~
Ja had ik ook net gezien! Ze lijken heel oepswaardig! Ik bedoel vrolijke tattoo. En je hebt die blacklight dan over je gewone tattoo laten zetten? en dat kan omdat die inkt doorzichtig is? Misschien is dat oplossing voor mijn tattooding... op werk mag het niet en ik wil er een. Blacklight is onzichtbaar
(moet ik alleen in huis overal blackligt gaan hangen hihi)

ja tis totaal onzichtbaar...
de kleuren schijnen ietsiepietsie door maar zo weinig dat t meer een vlekje lijkt ..
de witte inkt (die paars wordt in t blacklight) is helemaal doorzichtig
ik heb m ook zo gezet dat ik gewoon een tshirt aan kan .. voor mn werk ..
de kleuren schijnen ietsiepietsie door maar zo weinig dat t meer een vlekje lijkt ..
de witte inkt (die paars wordt in t blacklight) is helemaal doorzichtig
ik heb m ook zo gezet dat ik gewoon een tshirt aan kan .. voor mn werk ..
- JJV
ja zoo fijn .. er was iemand die vanochtend om 6 uur al wakker was .. en die heeft mij geholpen met het verkleinen van de foto ....
froooo

- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Eh... ik was al om hallef zes aan 't bekvechten met onze gele bondgenoten dus nee, plaatjes verkleinen zat er even niet in 
F.

F.
- Ravelijne
Gave foto's, oeps! Een iets grotere foto mag van mij ook nog wel. Echt heel mooi! 

jah ze zijn enorm die fotoos .. maar ik krijg ze dr niet op ..
hierzo
ze vallen in mn picasa en vanuit daar lukt t niet ...

ze vallen in mn picasa en vanuit daar lukt t niet ...