Hoe kiezen jullie uit waar (door wie, niet op welke plek op je lichaam) jullie je tattoo laten zetten? Ik ben heel erg aan het rondkijken, maar er zijn er zoveel, ik vind het zo lastig kiezen!
Ik had een vriend die al rijkelijk bekleurd was door de betreffende artiest.
Dat sprak me zo aan dat ik er toen ook heen gegaan ben.
Voor nummer 2 eigenlijk als vanzelfsprekend daar teruggegaan.
Ik wil nu nog heel graag iets op mijn voet, ik zoek alleen nog iemand die een ontwerp kan/wil tekenen voor me :-)
juffie schreef:tommie wil de fretten van een gitaar op zijn been tatoeëren. Ik zeg: naaldjes in zijn been erbij, snaren spannen, dan kan liefebeest hem bespelen.
die blokjes die hij wil zijn dan ook goed te raken met mn cane en hopelijk komt een ervan precies in zn knieholtes uit, das lekker pijnlijk met tattoeeren
Voor het idee van de tattoo:
en dan dus alleen die 9 zwarte blokjes.
Mijn nieuwe tattoo ziet er zo uit:
was nog maar 1e sessie, moet dus nog helemaal ingekleurd worden.
Oh wat ik me afvraag: Jullie posten altijd plaatjes van pas gezette tattoos maar hoe wordt dat nou als ie een tijdje zit? Soms die je van die tattoos die een grijze blob zijn geworden, maar gebeurt dat nu bij iedereen of is die dan slecht gezet?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
vroeger tatoeëerden ze heel diep waardoor de inkt uiteindelijk in een blob vervaagde
tegenwoordig weten ze gelukkig iets meer
de inkt wordt in de bovenste laag getatoeerd waardoor het ingekapseld wordt
en redelijk blijft
ik heb een deel(tje) van een tattoo al sinds mn 18e das dus euhhhhh 28 jaar oud
en die lijnen zijn niet vervaagt ..
dus als t goed is lopen we straks achter de rollator .. volkomen gerimpeld maar met nog steeds prachtige tattoos
Crownless schreef:
De blacklight van oeps ziet er ook gaaf uit! Ik zou zo ontzettend mijn huis vol hangen met blacklight.
jaa dat wil ik ook !
maar voor nu moet ik t hebben van de feestjes en de festivals
oh ja note ..
de onzichtbare inkt is waanzinnig goed .. de kleuren zijn stukke minder .. maar ..... grote maar ..
er zit nog altijd een helende huid boven dus ik moet nog zeker 4 weken wachten tot ik dat zeker weet
anders no prob .. na de zomer alles gewoon met die onzichtbare inkt erlangs hoppa !
Voleuse schreef:Oh wat ik me afvraag: Jullie posten altijd plaatjes van pas gezette tattoos maar hoe wordt dat nou als ie een tijdje zit? Soms die je van die tattoos die een grijze blob zijn geworden, maar gebeurt dat nu bij iedereen of is die dan slecht gezet?
Wat oeps al zei: de techniek staat niet stil.
Die op mijn linkerschouder (een viertal jaar terug gezet) is weliswaar een tikkeltje meer naar het groen aan het neigen dan mijn rechter (intussen 'n paar maanden oud) maar alle lijntjes zijn nog perfect even scherp.