WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Jezebel

Re: WS valt af!

Bericht door Jezebel »

:static: Dat is fijn Tessie! Schokeffect heeft zijn werk gedaan, ik hoop dat je nu niet weer op dit plateau blijft hangen (nouja, anders moet je gewoon weer sushi gaan eten :P)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
chell

Bericht door chell »

maat 44 van de twee bestelde broeken binnen. Passen allebei prima! Hoezee!
skaoot

Bericht door skaoot »

Fijn, mn weegschaal geeft wisselend gewicht weer. Eerste meting zei 87,7 (erg veel, 2 kilo voor week zonder sport maar met cheesecake en sushi). Vond het raar dus nog eens: 90,1. En daarna 89,nogwat. Enzovoorts. Terug naar winkel dus.
Maar! Niet aangekomen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
seleena

Bericht door seleena »

Vandaag mijn 5% doel gehaald volgens WW. Sinds 26 januari dat ik WW online volg -6,5 kilo.
Gaat langzaam en vaak alle kanten op dat ik er soms gek van wordt.. Maar goed gewoon door gaan is de boodschap dus.
Gaat het ffe een paar dagen of een week niet lekker laten gaan en weer oppakken. En vooral door blijven gaan met bewegen.
Wat ik ook wel gemerkt heb dat als meer eet dan ik mag, meer lijkt af te vallen dan als ik netjes binnen week-activiteits punten blijf :confused:

Volgens mij mag ik wel een beetje blij zijn :static: jammer dat ik me door omstandigheden niet blijer kan voelen :nopompom:

@juffie nog lief van je dat je er naar vroeg wat er scheelde in het andere topic. Er is genoeg aan de hand maar durf het niet goed te delen.
Kwil nie dat men gaat denken heb je haar weer met der ellende :oops:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
kitten

Bericht door kitten »

Nah, we horen bijna nooit negatieve dingen van je. In ieder geval, ik ken je zeker niet zo! Mag best hoor!! Knuf!
seleena

Bericht door seleena »

Dank je kitten :)
Het zal wel weer eens allemaal in mijn hoofd zitten

Trouwens ik heb bijna iedereen wel voorbij zien komen als ik terug lees.
Alleen mis ik die van Guardian, denk ik. Hellowz Guardian hoe ist met jou afval gebeuren? :bye:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
nijntje

Bericht door nijntje »

:static: Ik zag vanmorgen de 69,9 dus voor het eerst in heule lange tijd begint mijn gewicht niet meer met die 7 :static:
Niet gevonden motivatie *check*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

+ 1,1. Géén verrassing, beetje los gegaan deze week :) was lekker :) vanaf vandaag weer alles invullen in de app!
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En yay! Voor nijn!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Yay, vandaag er 0,9 af. Ondanks het weekend Utrecht (wat meestal een plus saldo geeft)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

0,9 ! Netjes!
nijntje

Bericht door nijntje »

Go Lotus!!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Vanochtend voor de 2e keer binnen een week gaf de weegschaal net beneden de 95 aan. Daar wordt ik wel vrolijk van. Hopelijk zet dat zo door en gaat het nu weer in een neergaande lijn.
artemis

Bericht door artemis »

Fijn lotus!
Bij mij gaat het langzaam, maar wel met een dalende lijn.
Dit weekend alleen thuis.
Aan de ene kant handig, omdat we normaal in het weekend 1 avond voor de wijn en toastjes gaan. Dus nu niet.
Aan de andere kant wil ik dan nog wel eens terug vallen in oude gewoontes, maar ben dat eigenlijk niet van plan :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Weegdag, met nieuwe batterijen in de weegschaal :) en yay! Echt onder de 90: 89,3! Omdat vorige week vaag was weet ik niet precies hoeveel eraf is, ik denk halve kilo ongeveer. Op naar de -10!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie