Alleen wilde ik met mijn eerste post al duidelijk maken dat dat niet altijd zo hoeft te zijn. Bij mij was er maar 1 begin.. Het gelijk doen was mijn begin..(of je zou die 2 dagen ervoor moeten rekenen als theoretische begin

Wat zie jij er dan nog geweldig uit zeg! Had je echt nog niet deze leeftijd gegeven hoor.Mack schreef: Herintroductie na 10 jaar bijna stilstand op m'n 46e
Joh! Hij gaat nog naast z'n schoenen lopen!bambi schreef:Wat zie jij er dan nog geweldig uit zeg! Had je echt nog niet deze leeftijd gegeven hoor.Mack schreef:Herintroductie na 10 jaar bijna stilstand op m'n 46e
en dáárom heb ik je zo graag op't forum.. omdat je niet zo'n "iedereen zal voor mij subben en zo niet dan zijn het geen subs" type bentMack schreef:Voor de juiste sub dan...
Ik ga er vanuit dat niet alleen Mack die instelling heeft. Mijn inziens zijn we hier gelijk aan elkaar en heb ik maar 1 Dominant waar ik naar luister. Voor de rest zijn het hier normale mannen.asti schreef:en dáárom heb ik je zo graag op't forum.. omdat je niet zo'n "iedereen zal voor mij subben en zo niet dan zijn het geen subs" type bentMack schreef:Voor de juiste sub dan...
Het is ook niet bedoeld als sneer naar alle andere dominanten hier, dat mag hoop ik duidelijk zijn, maar je ziet het toch helaas wel vaker hoor (gister nog, op een ander forum), dat zodra je laat vallen dat je een vrouwelijke sub bent mensen denken van 'oh dan kan ik je dus domineren'.bambi schreef:Ik ga er vanuit dat niet alleen Mack die instelling heeft. Mijn inziens zijn we hier gelijk aan elkaar en heb ik maar 1 Dominant waar ik naar luister. Voor de rest zijn het hier normale mannen.
Ik zei laatst nog tegen eentje.. dat zijn dan alle vrouwen minus één vanaf nu, want arrogantie is een turn-off voor mebambi schreef:Ik weet wat je bedoelt asti. Persoonlijk vind ik deze 'dominanten' een beetje zielig, maar dat vertel ik ze maar niet. Ik laat ze lekker in die waan...