Wat is het verschil dan? Want ik vermoed inmiddels toch wel dat ik (en jij dus ook) "gewoon" een pallet-inpak-rol heb.Crownless schreef:Voor het gezicht vind ik bondagetape toch fijner dan die industriële rol.
Folie
- tijgie{K}
Re: Folie
Kluk heeft bij mij een gaatje gemaakt bij mijn kruis en daar dan een vieb in gestoken. Dat is behoorlijk intens als je niet kan bewegen.
Hij heeft ook klemmen op mijn borsten gezet en gemept met een spatel. Dat ging allemaal prima eigenlijk. 
Het warme zweterige gevoel vind ik juist 'lekker'.
Het benadrukt juist het ongemak wat ik als subbie juist zo fijn vind.

Het warme zweterige gevoel vind ik juist 'lekker'.

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
ff een note tussendoor over de tijd dat je ingepakt zou zijn..
ik had vroeger een latexbroek en een latex topje (met lange armen) dus eigenlijk was mijn hoofd en mijn voeten t enigste wat bloot was .. ik kon daar uren in dansen en ja tuurlijk zweet je je gek maar dat was wel heel afgesloten allemaal..nog dichte laarsjes aan ..
volgens mij kan je dr heeel lang in liggen als je hoofd niet ingefolied is
ik had vroeger een latexbroek en een latex topje (met lange armen) dus eigenlijk was mijn hoofd en mijn voeten t enigste wat bloot was .. ik kon daar uren in dansen en ja tuurlijk zweet je je gek maar dat was wel heel afgesloten allemaal..nog dichte laarsjes aan ..
volgens mij kan je dr heeel lang in liggen als je hoofd niet ingefolied is
- Daantje
- Contacteer:
Wat folie betreft wil ik nog steeds die van de Depa nog eens proberen. Ik heb al veel met dat spul gewerkt in de keuken en dat rolt lekker af, plakt goed scheurt wanneer het moet. Die rollen zijn met 300 meter lekker lang en in verschillende breedtes te vinden, 30, 45 en 65 cm volgens de site. Je zal alleen een groothandels pas moeten scoren, heb ze nooit elders nog te koop gezien.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Heerscher-vd-nacht
En dan krijg je er meteen gratis humiliation play bij
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- kitten
Ok... kan ik me wat bij inbeelden.
Maar hoe doe je dan zijn middel? Want als de benen nog vrij zijn, kunnen de knieën buigen en kan de gefoliede zijn heupen van het bed lichten. Als de benen al gedaan zijn, kan dat toch niet?
Maar hoe doe je dan zijn middel? Want als de benen nog vrij zijn, kunnen de knieën buigen en kan de gefoliede zijn heupen van het bed lichten. Als de benen al gedaan zijn, kan dat toch niet?
Zo gaat het ongeveer: Ik pak hem van zijn voeten tot ongeveer zijn navel (of zelfs onderkant torso) in en laat hem dan op bed kruipen. Als hij eenmaal rechtop zit, ga ik zelf achter zijn rug op het bed zitten. Zo kan ik met mijn lijf of met mijn benen zijn torso tegendruk geven als ik het bovendeel inpak en hij zelf niet meer overeind kan blijven zitten. Ik laat hem dan zijn armen gekruist voor zijn borstkas langs vouwen want gestrekt langs zijn lijf gaat niet zo goed (dan moet ik idd toch weer om zijn middel wikkelen).
Nu kan het zijn dat die gekruiste armen wat meer bewegingsvrijheid onder het folie geven. Daar is dan ook nog een oplossing voor. Ik heb zijn onderdeel tot navel ingepakt. En pak daarna, 1-voor-1, terwijl hij op bed zit, eerst zijn armen in. Dan start ik bij zijn bovenarm en eindig bij zijn pols. Maar ik knip het niet daar al af. Ik rol een stuk verder af zodat er aan zijn pols een flinke lap folie hangt (aan elke pols 1 dus). Die flappen kan ik gebruiken om die wat strakker om zijn torso te wikkelen en vast te binden zodat de armen steviger vast zitten (een beetje als een dwangbuis). Daarna pak ik alsnog de rest van zijn torso in.
Is er soms een kier tussen onderdeel en bovendeel? Ja. En daar maak ik dan smakelijk misbruik van door er ijsklontjes in te schuiven of om de kier iets groter te maken en zijn penis er doorheen te trekken.
Als ik hem bewust met gestrekte armen in wil pakken, pak ik hem volledig naast het bed in en duw hem dan pardoes op het bed. Ik houd wel van dat schrik effect. Dat ik daarna nog wat moet sjouwen voor hij recht ligt, maakt mij dan niet veel meer uit.
Nu kan het zijn dat die gekruiste armen wat meer bewegingsvrijheid onder het folie geven. Daar is dan ook nog een oplossing voor. Ik heb zijn onderdeel tot navel ingepakt. En pak daarna, 1-voor-1, terwijl hij op bed zit, eerst zijn armen in. Dan start ik bij zijn bovenarm en eindig bij zijn pols. Maar ik knip het niet daar al af. Ik rol een stuk verder af zodat er aan zijn pols een flinke lap folie hangt (aan elke pols 1 dus). Die flappen kan ik gebruiken om die wat strakker om zijn torso te wikkelen en vast te binden zodat de armen steviger vast zitten (een beetje als een dwangbuis). Daarna pak ik alsnog de rest van zijn torso in.
Is er soms een kier tussen onderdeel en bovendeel? Ja. En daar maak ik dan smakelijk misbruik van door er ijsklontjes in te schuiven of om de kier iets groter te maken en zijn penis er doorheen te trekken.

Als ik hem bewust met gestrekte armen in wil pakken, pak ik hem volledig naast het bed in en duw hem dan pardoes op het bed. Ik houd wel van dat schrik effect. Dat ik daarna nog wat moet sjouwen voor hij recht ligt, maakt mij dan niet veel meer uit.

- juffie
- Site Admin
Dit topic heeft mij geinspireerd en dus is Jerry zojuist met een soort van onderbroek van folie (met dubbelgevouwen pik) naar de bakker en de appie heijn geweest
Leuk om hem dan op te geilen en te weten dat zijn pik niet op oorlogssterkte kan komen en dat ie zichzelf daar pijn mee doet...

Leuk om hem dan op te geilen en te weten dat zijn pik niet op oorlogssterkte kan komen en dat ie zichzelf daar pijn mee doet...

MILF