Geen respect voor grenzen
- Crownless
Re: Geen respect voor grenzen
Aan de andere kant, spugen is wel een vernederend gebaar. Je kunt spugen moeilijk anders interpreteren. Ja, als glijmiddel, maar dat heb je in je mond niet nodig lijkt me. Als dat de eerste keer dat je speelt gebeurt zou ik daar ook erg van schrikken.
Tja, iets om van te leren voor de volgende keer. Soms weet je ook niet dat je bepaalde grenzen hebt. Ik heb eigenlijk nooit nagedacht of ik spugen in mijn mond goed zou vinden of niet. Zou het raar vinden denk ik.
Tja, iets om van te leren voor de volgende keer. Soms weet je ook niet dat je bepaalde grenzen hebt. Ik heb eigenlijk nooit nagedacht of ik spugen in mijn mond goed zou vinden of niet. Zou het raar vinden denk ik.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
*ril* dat zou ik ook ECHT niet trekken, spugen in mijn mond (en al helemaal het eerste spel). Maar bij mij is het dan ook meteen einde spel want dat vind ik ZO vies, dan moet ik echt mijn tanden 10x poetsen voor ik me weer een beetje normaal voel 
Blijft de vraag staan: had hij dit kunnen weten van tevoren?

Blijft de vraag staan: had hij dit kunnen weten van tevoren?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- tessie
- Contacteer:
Ik begin me wel een beetje de perv te voelen hier zeg :X
- kitten
Heerlijk he? 

- Crownless
Ja, ontzettend! Ontzettend supertodamax pervy ben jij
:close_knuf:
[dooddoener]iedereen is anders tessie[/dooddoener]. Daarom vindt SMPlayMaster jou zo leuk (denk ik, ik ken die gast helemaal niet).

[dooddoener]iedereen is anders tessie[/dooddoener]. Daarom vindt SMPlayMaster jou zo leuk (denk ik, ik ken die gast helemaal niet).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- pluis
@ tessie. Weet ik niet.
Ik kan me goed vinden in jouw stukje, maar gezien de OP vond ik het niet zo relevant om te gaan vertellen hoe mijn persoonlijke verhouding met grenzen is, als je die combineert met mijn houding tegenover mijn partner.
Ik kan me goed vinden in jouw stukje, maar gezien de OP vond ik het niet zo relevant om te gaan vertellen hoe mijn persoonlijke verhouding met grenzen is, als je die combineert met mijn houding tegenover mijn partner.
Hoi,
Net nog mijn sublijst erbij gepakt, en bij "spugen" staat echt "nee". En dat is toch echt de sublijst die ik naar hem opgestuurd had. Ik begon heel erg aan mezelf te twijfelen, namelijk.
Ik heb er wel van geleerd dat het voor mij dus heel erg belangrijk is om een band met iemand op te bouwen. Ik verleg ook wel grenzen, maar voor mij is het belangrijk om Degene waarvoor ik ze verleg, heel erg lief te vinden. Dan komt het dienen en pleasen bij mij vanzelf. En dan wil ik ook heus wel wat meer doen voor diegene hoor....Het is echt niet alleen ikkuh, ikkuh, ikkuh.......maar dit was gewoon te veel voor mij bij een eerste spel. En ik was idd zo flabbergasted, zeg maar, dat ik het niet kon zeggen. Maar communiceren is zeker belangrijk ja. Helemaal mee eens.
Net nog mijn sublijst erbij gepakt, en bij "spugen" staat echt "nee". En dat is toch echt de sublijst die ik naar hem opgestuurd had. Ik begon heel erg aan mezelf te twijfelen, namelijk.
Ik heb er wel van geleerd dat het voor mij dus heel erg belangrijk is om een band met iemand op te bouwen. Ik verleg ook wel grenzen, maar voor mij is het belangrijk om Degene waarvoor ik ze verleg, heel erg lief te vinden. Dan komt het dienen en pleasen bij mij vanzelf. En dan wil ik ook heus wel wat meer doen voor diegene hoor....Het is echt niet alleen ikkuh, ikkuh, ikkuh.......maar dit was gewoon te veel voor mij bij een eerste spel. En ik was idd zo flabbergasted, zeg maar, dat ik het niet kon zeggen. Maar communiceren is zeker belangrijk ja. Helemaal mee eens.
- eireann
- Site Admin
Wel vervelend dat het zo gelopen is voor je trouwens !
**Self Rescuing Princess**
Nah, eigenlijk heeft het voor mij best goed uitgepakt. Ik had ruzie met mijn Dominant, mijn eerste die ik al vijf jaar had, en daardoor was die relatie beeindigd. Nadat ik dit had meegemaakt met die Dominant ( die van dat spugen) heb ik het eerst wat laten bezinken en toen mijn allereerste Dominant opgebeld en gezegd dat ik hem heel erg miste. Gelukkig miste hij mij ook. Nu zijn we weer samen. Owh jah, ik noem een D/s relatie ook een relatie. Ik houd heel veel van mijn Dominant gewoon als Meester. Dat heb ik ook nodig anders kan ik niet spelen. Maar dat is erg persoonlijk, denk ik. Het voelde meteen weer erg vertrouwd toen hij bij me kwam, ineens had ik weer mijn vertrouwde zwarte touw, mijn zweepjes, klemmetjes,etc. etc. (er komen ook wel eens nieuwe spulletjes bij hoor) en natuurlijk weer mijn vertrouwde Meester. Zijn stem, zijn geur, zijn ogen, zelfs de sproetjes op zijn arm had ik gemist. Wat dat betreft ben ik echt een "comfort-zone masochistje " hoor...... En alleen binnen die comfort-zone kan ik over grenzen gaan, denk ik......maar ja dat is die mysterieuze "klik" waar iedereen het altijd over heeft, denk ik? En het is heel moeilijk voor een eventuele "nieuwe' dominant om dat te evenaren, mischien wel een oneerlijke strijd, ja.
Meh...ik ga hier toch ook even advocaat van de duivel spreken en iets als "objection!" roepen.happyclappy schreef:In mijn geval zei hij; "mond open"! en ik dacht dat ik mijn favoriete gag erin zou krijgen....maar ik had een blinddoek om, en daarna tufte hij in mijn mond........Dat vond ik zo vies dat ik in een reflex zijn tuf weer uittufte zeg maar......(smakelijk ja). Later dacht ik er nog aan terug, en ik ben niet Roomser dan de Paus, ik heb wel meerdere dingen in mijn mond gehad en ik heb ook getongd gewoon, maar ik vond dit zo vies????? en ik heb ook heus wel tegen mezelf gezegd, "stel je niet zo aan, je komt er wel overheen hoor." Maar ik heb verder contact gewoon afgehouden en later dus de relatie beeindigd. Omdat ik dacht, als hij dit bij het eerste spel al doet, dan ga ik me nooit kunnen onstpannen later....Want wie weet wat hij verder nog gaat verzinnen? Maar helemaal goed voel ik me er inderdaad niet bij. Nee, dat niet, ik had het waarschijnlijk wel moeten zeggen, gewoon.
Je schreef in je eerste post "Wat doet het met je als iemand je grenzen totaal negeert?". Dat impliceert doelbewustheid, kwaad opzet en/of een weigering van erkenning van het over grenzen gaan. Maar hier vertel je dat je verder contact hebt afgehouden, dus is het gewoon onmogelijk om met enige zekerheid te zeggen of hij je grens "totaal negeerde" of gewoon je subbielijst niet goed genoeg had gelezen.
Ja, dat laatste is zeker een fout in zijn nadeel. Maar het is niet iets onvergeeflijks.
- Sabrina
Fouten zijn überhaupt menselijk lijkt me, hij kan iets verkeerd onthouden hebben... Of hij kan in de rush van het moment even niet nagedacht hebben, en zich hebben laten leiden door de roes van het spel. Shit happens, en hoe zeer het ook pijn kan doen en klote kan voelen, ik zou dan idd niet direct alle contact verbreken... Romanticide heeft ook wel foute inschattingen gemaakt of dingen verkeerd onthouden, daar heb ik 'm toch maar niet voor aan de kant gezet.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik kan zeven kantjes sublijst meestal niet zo goed onthouden. Met echt harde grenzen die besproken zijn zal ik wel rekening houden, maar tenzij je het leuk vind als ik om de 5 minuten de sublijst erbij pak wil er gewoon nog weleens iets mis gaan. Ik hou namelijk wel van hard spelen. En ook wel van tegen grenzen duwen. Soms ook weleens op een eerste date. In theorie klinkt het altijd heel makkelijk, grens is grens, maar in de praktijk is het vaak toch wat complexer dan dat.
Ik verwacht niet van een Dominant dat-ie mijn hele sublijst van buiten leert hoor.....Hij hoeft alleen maar de "neetjes"te onthouden. Want dat zijn de harde grenzen. En ja we maken allemaal fouten. Ik ook. En als hij had gezegd dat hij zich had laten meeslepen door het spel dan had ik hem heus wel vergeven. En dan hadden we best vriendjes kunnen blijven. Maar als ik eerlijk ben weet ik niet of ik dan nog met hem gespeeld had hoor? Sorry. Ik zou gewoon te bang zijn wat-ie doet als-ie zich de volgende keer laat meeslepen weer. 

En als dat je gevoel erbij is, dan heb jij de juiste keuze voor jou gemaakt! Leuk van je andere D terug te hebben ook nog!
Hoi Gilraen,
Ja ik ben ook blij dat ik mijn eigen Dominant weer terug heb. En ik realiseer me dat ik nu klink als "wij van de firma WC-eend adviseren WC-eend, maar mijn Dominant is wel een Sadist maar eentje met een hele grote zelfcontrole, en eentje die mijn grenzen goed bewaakt, en me er soms met een klein subtiel duwtje overheen duwt, en niet met een keiharde schop onder mijn kont. En dat waardeer ik echt in hem.
Maar hij kent me natuurlijk ook al vijf jaar en dat is idd niet te vergelijken met iemand met wie je voor het eerst speelt, nee. Je laten meeslepen mag tijdens het spel en is zelfs fijn, maar om over "nee"-grens heen te stappen vind ik wel wat anders. Dat vind ik niet respectvol. Het wordt natuurlijk weer anders als het een foutje of een vergissing was. Ik beweer ook niet dat ik goed gehandeld heb met deze Dominant hoor. Ik had hem het naadje van de kous moeten vragen naderhand en dan was het pas duidelijk geworden, waarschijnlijk. Dus we waren beide fout.
Maar ik ben blij dat ik mijn "goeie ouwe' Dominant weer terug heb want ik vind het ook niet fijn om mensen af te moeten wijzen.
Ja ik ben ook blij dat ik mijn eigen Dominant weer terug heb. En ik realiseer me dat ik nu klink als "wij van de firma WC-eend adviseren WC-eend, maar mijn Dominant is wel een Sadist maar eentje met een hele grote zelfcontrole, en eentje die mijn grenzen goed bewaakt, en me er soms met een klein subtiel duwtje overheen duwt, en niet met een keiharde schop onder mijn kont. En dat waardeer ik echt in hem.
Maar hij kent me natuurlijk ook al vijf jaar en dat is idd niet te vergelijken met iemand met wie je voor het eerst speelt, nee. Je laten meeslepen mag tijdens het spel en is zelfs fijn, maar om over "nee"-grens heen te stappen vind ik wel wat anders. Dat vind ik niet respectvol. Het wordt natuurlijk weer anders als het een foutje of een vergissing was. Ik beweer ook niet dat ik goed gehandeld heb met deze Dominant hoor. Ik had hem het naadje van de kous moeten vragen naderhand en dan was het pas duidelijk geworden, waarschijnlijk. Dus we waren beide fout.
Maar ik ben blij dat ik mijn "goeie ouwe' Dominant weer terug heb want ik vind het ook niet fijn om mensen af te moeten wijzen.