Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?

fran

Re: Waarmee krijg jij makkelijk sporen/marks?

Bericht door fran »

Ik kom ook schade vrij uit een sessie. Heb ooit, door toe doen van een vriendje, blauwe plekken op mijn borsten gehad. Weet nog dat ik super trots was.
Hij had ook geen moeite lekker te slaan met een dun plastiek stokje op mijn borsten. Tja,....

Maar dat is 1 keer geweest. Daarna alleen striemen die met een paar uur weer weg zijn. Eigenlijk wel jammer, maar misschien maar goed ook?!? :roll:

Groetjes,
musje
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik teken vrij snel :(
Op zich wel tof om nog in de spiegel te staren, maar niet tof als Hertz regelmatig vergeet dat het zomer is en onze 't shirt-afspraak' (mag tekenen binnen tshirt en short zone; in winter trui en broek zone) misloopt. Hij grapt tegenwoordig al: "Oww wat heb je toch ook een rothond eh".
skaoot

Bericht door skaoot »

Interessant topic. Niet heel verantwoord om te lezen want nu beetje *poink*.

En ik moet zeggen dat ik niet dusdanig veel aandacht heb besteed aan wat voor plekken/marks na wat voor spel en hoe lang ze precies blijven. Al kan ik wel best blij worden van marks :D

Ik teken wel best snel heb ik het idee. En dat kan ook best een tijdje blijven staan. Ik zie nu nog steeds een paar plekken waar die rubberen rottigheid door puppysjors is geparkeerd bijna 2 weken geleden. En op m'n kuiten staan ook nog wat blauw/paarse striemen (that was a first: meestal trekken rode striemen met een dag of twee weg, nu werden ze blauw... Maar was ook eerste keer dat ik zo met cane gemept werd, meer striemend, langs de huid trekkend).

Mijn rug/schouders tekenen minder snel. Ben ik minder vaak gemept, meestal moeten billen en borsten het ontgelden. Op de showboat zijn mijn borsten een keer in het kader van je moet toch wat als je staat te wachten tot er ruimte is om te spelen, best vaak gemept/betrommeld, en daar heb ik toch aardig blauwe borsten aan over gehouden.
Bovenarmen knijpen resulteert in serieus blauwe plekken die best lang bleven staan.
Krassen op rug/schouders willen wel best lang blijven staan bedenk ik me.

Vaker op dezelfde plek helpt wel. Twee keer die rubberen rottigheid op dezelfde plek was ook vele malen blauwer. Hard slaan helpt vast ook daarbij. Nou ben ik ook wel beetje maso en kan er behoorlijk uitgehaald en herhaaldelijk gemept worden.
Maar die strepen op mijn kuiten, zijn van eenmalige slagen en staan er ook al een tijdje. Alleen lastig uit te leggen hoe ze dat deed. Beetje alsof het puntje van de cane over de huid getrokken werd.

Wat betreft gewenning. Ik speel met redelijke tussenpozen, en eigenlijk alleen op feestjes. Misschien zit er teveel tijd tussen om te wennen.
Ik schaar mezelf ook eerder onder de volle vrouwen, dus ik weet niet wat voor rol dat speelt.

En ja ik heb ook wel eens van die bulten/stevige plekken gehad. Bijna een hand vol extra bil ofzo, best vreemd.

Misschien voor de gein een marks-diary bij gaan houden:
"Lief Dagboek,
vandaag heeft Meneer me met een nieuwe cane onder handen genomen, kunststof. 10 slagen achter elkaar op de linkerborst, niet exact dezelfde plek, resulteerde in een rood gespikkeld oppervlak met een blauwpaarse achtergrond, met wat kleine striemen. 10 slagen achter elkaar op de rechterborst op exact dezelfde plek resulteerde in een diepere pijn, een duidelijke rode streep en opzwelling..."
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Lief Dagboek, gisteren heeft mijn D mij met verschillende singletails geslagen, op mijn rug en schouders. Zo vaak dat ik de tel niet kon bijhouden en ook heel hard. Het resulteerde in 2 kleine, blauwe streepjes op mijn rug. Daarna heeft hij me heel lang en heeeeeel hard met twee verschillende canes geslagen. Tussendoor heeft hij me ook nog heel hard met een houten spatel geslagen. Het resulteerde in harde plekken in mijn billen, die binnen een uur weer verdwenen waren en mijn billen er weer uitzagen alsof er niks gebeurd was ;-)
skaoot

Bericht door skaoot »

Misschien ook bijhouden wat gegeten/gedronken, temperatuur in ruimte, luchtvochtigheid, mate van activiteit/beweging voorafgaand e.d. :P
Haha ik zie nu een heel wetenschappelijk onderzoek voor me, inclusief controlegroep, controleerbare omgeving e.d. En natuurlijk een soort robo-D die dan steeds op dezelfde wijze slaat. :clown:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

:schater: ik vind dat daar gedegen onderzoek naar moet worden verricht. Je kan het tenslotte niet echt aan je huisarts vragen. Hij/zij ziet je aankomen: "zeg dokter, ik ben dit weekend geslagen met zwepen, canes enzovoort, maar nu heb ik helemaal geen sporen. Hoe kan dit nou?"
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Die harde plekken zonder verkleuring zouden oedeem of heel diepliggende hematomen kunnen zijn.
Oedeem is vocht dat tussen de cellen in zit. Lokaal oedeem kan optreden bij bijv. ontstekingsreacties (ontsteking ≠ infectie!). Een ontstekingsreactie treedt op bij weefselbeschadiging, ook als die een fysieke oorzaak heeft. Dus als de vaatwand niet gescheurd is, maar er wel weefselbeschadiging door het lichaam is "waargenomen", kan er oedeem optreden waardoor je een zwelling voelt.
Een hematoom is als de vaatwand wel gescheurd is, en dan hangt het af van waar dit plaatsvindt wat voor soort hematoom je krijgt. De meest voorkomende is een blauwe plek, dus bloed dat in de huid is gelekt. Iets dieper, onder de huid, krijg je grotere blauwpaarse plekken. En nog wat dieper kan het dus zijn dat er wel een flinke voelbare bloeduitstorting is, maar die niet direct zichtbaar is. Dat kan paar dagen later wel nog zichtbaar worden als het bloed uitzakt, waarbij het voor kan komen dat die plek niet dezelfde is als waar het letsel oorspronkelijk plaatsvond.

Met dank aan wat ik onthouden heb van de pathologielessen van de uni & wikipedia, lol. *geen zin om verder te zoeken dan dit :clown:*

Verder waarom wat bij wie optreedt en waardoor... Dat vereist verder onderzoek ;).
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Ik kleur/tekenen ook bijna niet en ik ben toch een slanke meid.
Ik denk dat het gewoon gewenning is en dat er een soort eelt laagje is ontstaan rondom de bloedvaten.
Want tot een jaar of 3 geleden kleurde ik nog vrij makkelijk.
Waar een wil is, is een weg
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

skaoot schreef:En natuurlijk een soort robo-D die dan steeds op dezelfde wijze slaat.
Zoals deze Skaoot? :mrgreen:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y459rlx9tXI[/youtube]
vode

Bericht door vode »

Ik krijg echt heel zelden marks. Maar na een paar klappen met DeHeer Rubberen Rottigheid, kan er makkelijk zoiets naar boven komen. :inluv:

Afbeelding
fran

Bericht door fran »

Tjee,......
Ben onder de indruk.
Niet iets waar ik mee wil thuiskomen.

Lieve groet,
musje
fran

Bericht door fran »

Correctie: niet iets waarmee ik kan thuiskomen.....
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Nu vraag ik me toch af wat er nou met de rubbere rotheid bedoeld wordt, is dat een sjambok of een gummi (politie) knuppeltje?
En anne, is het nog blauw geworden ;) ?
vode

Bericht door vode »

Als het goed is: deze. Van Mr. B

Afbeelding

http://www.misterb.com/EN/TOYS/WHIPS-PA ... ode=651700" onclick="window.open(this.href);return false;
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Ah, ok iets heel anders dan ik dacht :)
Gesloten