Het grote speeltjes topic
- tessie
- Contacteer:
Re: Het grote speeltjes topic
Ik heb m zelf niet, maar ken m wel. Best een oke ding, maar ik vind hem nog steeds best wel duur hoor.
- tessie
- Contacteer:
Ik heb een nieuwe favo! En het is niet eens echt een speeltje, maar het zijn deze schoenen:

Ik heb echt een fetish voor die schoenen, als mijn D ze aantrekt, word ik al helemaal subbig. De schoenen zelf vind ik er echt super stoer uitzien, maar ook, of vooral, wat er met mijn D gebeurt als hij ze aanheeft. Hij wordt groter, harder, stoerder, intimiderender, gemener.
Ze hebben stalen neuzen, en hij schopt me ermee. Ik had nooit gedacht dat ik het geyl zou vinden om geschopt te worden, maar wow! Ik vind het echt super geyl!
Soms laat ie me plat op de grond liggen, en dan zet ie zn schoen op mijn rug, en soms ook op mn gezicht. Ik voel het groffe profiel van zijn zolen in mijn huid drukken en zweef helemaal weg.
I love these shoes!!

Ik heb echt een fetish voor die schoenen, als mijn D ze aantrekt, word ik al helemaal subbig. De schoenen zelf vind ik er echt super stoer uitzien, maar ook, of vooral, wat er met mijn D gebeurt als hij ze aanheeft. Hij wordt groter, harder, stoerder, intimiderender, gemener.

Ze hebben stalen neuzen, en hij schopt me ermee. Ik had nooit gedacht dat ik het geyl zou vinden om geschopt te worden, maar wow! Ik vind het echt super geyl!
Soms laat ie me plat op de grond liggen, en dan zet ie zn schoen op mijn rug, en soms ook op mn gezicht. Ik voel het groffe profiel van zijn zolen in mijn huid drukken en zweef helemaal weg.
I love these shoes!!

- cinderella
Waren dit ook de schoenen die hij aan had naar het WS-Pheestje?
toen doet er nu niet meer toe
- tessie
- Contacteer:
Ja, klopt cinderella :-)
- thaliya
Ah
. Herkenbaar. Kun je je ongeveer voorstellen hoe ik me voelde in die legerwinkel met, ik schat, zeker 10 bij 5 meter VOL met zulke schoenen.
Ik zeg: verplichte dresscode voor D's United!

Ik zeg: verplichte dresscode voor D's United!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- cinderella
@tessie: Dan begrijp ik nu waarom je zo heel anders reageerde dan toen jullie bij het kruis bezig waren. Je was helemaal naar Verweggistan weggezweefd.
toen doet er nu niet meer toe
De klem op de foto is favoriet op dit moment. Met deze klem kan ik de betonnen balken gebruiken en de tafel, zonder sporen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- kitten
Je doet daar een suspension mee? Is dat stevig genoeg?
- tessie
- Contacteer:
Ik denk dat dat meer is om iemand met de polsen ofzo aan vast te binden, niet om echt aan te hangen. Als je ook kijkt naar de haakjes die eraan hangen.
Je kunt er aan hangen, maar of ik dat ga doen weet ik nog niet. Zover zijn we nog met bondage.
- Daantje
- Contacteer:
Dat hangen is puur op frictie, ik zou er absluut niet aan gaan hangen. Zeker als je wat wibelt is de kans op losschieten erg groot.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
Nee, ik ook niet. Dat is echt vragen om problemen. Absoluut onveilig, want je bent nergens gezekerd/verankerd.
MILF