Ah kijk aan een heus topic om af te vallen. Ik wil 6 kilo kwijt. Een makkie toch? Nou, ik heb een schop onder de kont nodig. Ik ben een echte borgondier. Lekker eten en ik kan (al zeg ik het zelf) goed en gevarieerd koken, nootje erbij in de avond of dat stukje chocola wat me aan ligt te kijken in de kast en smacht om op gegeten te worden. Of een dagje sauna en daar dineren.
Ik ben echt wel gedisciplineerd met mijn werk, financien, opvoeding van dochter maar dat gewicht kwijt raken ben ik zoooo zwak in. Mijn vriendje wil me best helpen, maar vind het mijn verantwoording. Godzijdank is hij niet het type om het in een D/s te doen en dat wil ik ook niet. Het moet uit mezelf komen. Regelmatig eet ik buiten de deur, denk wel 1x per 5 weken en dan ook met alles er op en aan. Dit wil ik eigenlijk niet missen, hmm want dat is gezellig en leuk. Ook zal ik vaker nee zeggen tegen een koekje bij de thee als ik bij mijn vrijwilligers op huisbezoek kom. Met soms 3 bezoeken op een dag zijn het dan ook meteen 3 koekjes en nee zeggen vind ik best lastig.
Dus nu geen excuses meer en in de aankomende 3 maanden die kilo's kwijt raken. En ik zal eerlijk vertellen hoe het gaat en wanneer mijn zwakke momenten zijn. Het begint goed, vanavond een nieuwjaarsreceptie