Tattoos

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Boefje

Re: Tattoos

Bericht door Boefje »

Je bent niet de enige met een lullige ervaring. Mijn zusje wilde er ook een. Een afspraak in een tattoo studio gemaakt. Maanden van tevoren. Op de dag zelf ga ik met haar mee voor support. Blijkt de afspraak niet door te gaan. Ze hadden haar gebeld, zeiden ze. Not! Was best een aardige reis daar naar toe. Nou, niet eens excuses of een bak koffie voor de moeite. Echt klantvriendelijkheid van lik-me-reet.

Naar die ervaring van je. Terecht dat je boos werd.
thaliya

Bericht door thaliya »

Dat is naar, Voleuse :(. Ik heb dat ook gehad, maar in mijn geval was het maar goed ook want eigenlijk was ik nog niet helemaal zeker en later wist ik echt precies wat ik wel wilde. Nu moet ik wel zeggen dat de manier waarop het bij mij gebracht werd wel voelde als meedenken van haar kant, niet lullig of zo.
Bij jou was het denk ik anders dus logisch dat je boos werd en ik hoop dat ze in ieder geval het fatsoen hebben om op je mail te reageren.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Thanks iedereen. Ik snap wel dat ik moet betalen voor de tijd hoor, anders heeft hij voor niks tijd gespendeerd aan mij. Maar ik kan gewoon niet beslissen of ik het plaatje goed genoeg vind als ik dat plaatje vandaag voor het eerst zie! (was een ontwerp van hemzelf). Ik heb wat meer tijd nodig om écht zeker van mijn zaak te zijn. En ik kan er niet bij dat ik daar kennelijk de enige in ben en dat ik daardoor niet serieus wordt genomen. Ik weet verdorie heel zeker dat ik dit wil! Ik hoef niet nog een paar jaar na te denken! Alleen ik heb tijd nodig om aan een ontwerp te wennen, is dat nou zo raar :nopompom:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Je loopt er de rest van je leven mee rond, dus logisch dat je er dan écht zeker van wilt zijn. Stomme meneer, als hij er niet tegen kan als mensen niet direct staan te juichen bij zijn ontwerp dan moet hij geen tattoo's ontwerpen maar plakplaatjes. Dit zijn geen dingen waarin je enthousiasme gaat faken om aardig te zijn tegen de ontwerper, daar is het te belangrijk voor, je hebt het recht om kritisch te zijn en er goed over na te denken.
JJV

Bericht door JJV »

Mn eerste heb ik ook bekeken uit de map en maand later pas laten zetten. .. wilde zeker weten dat ik m nog mooi vond.

Moet die tattooguy vast ook vaker tegen komen. . Alleen denkt hij blijkbaar dat je reageert op de tattoo zelf.. terwijl t eerste stukje er al zit en alles.
Zou er over week nog eens langs gaan en zien of t ontwerp je dan nog steeds aanstaat
~\v/~
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Goed dat je weggegaan bent. In zo'n sfeer wil je het ook niet laten zetten. Maar had je dan wel al een afspraak gemaakt om te zetten, zonder dat je een definitief ontwerp had? Of was daar nog een miscommunicatie over of zo?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nee ik had het nog niet gezien van tevoren. Wel besproken wat ik wilde natuurlijk, maar er zat best veel vrijheid in de 'opdracht'. Dat was ook de normale procedure geloof ik, ik had gevraagd of ik van tevoren langs moest komen maar dat hoefde niet.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Dat vind ik ook vreemd. Ter plekke maar moeten beslissen of het ontwerp dat je nog nooit gezien hebt, voor eeuwig op je lichaam wil hebben. Ik snap jouw reactie!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik snap jouw reactie ook, maar die van de tatoeëerder ook wel. Kan me wel voorstellen als iemand zo twijfelt, dat hij dan denkt dat het mss beter is om er nog over na te denken. Beter dat, dan dat ie doorpusht om hem te laten zetten, en dat je er dan later spijt van krijgt. Maar ja, het hangt er ook vanaf hoe ie het brengt natuurlijk. Tis niet iets waar ie lullig over hoeft te doen natuurlijk.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nee het ging mij er inderdaad om hoe het gezegd werd!

Ik ben vandaag naar een andere tattooshop geweest, en het was zo anders! Toen ik vroeg of ik het ontwerp van tevoren te zien kreeg keken ze me ongelovig aan, ja natuuuuurlijk :mrgreen:. Over 2 weken heb ik al de eerste afspraak, hij had me naar voren gezet want hij vond dit idee zo leuk dat ik een beetje voorrang kreeg :P :static:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Fijn, Voleuse!

Ik heb 21 februari een afspraak, nog ver weg!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ohh, wat gaat het worden? (Of staat dat hier al ergens en heb ik het genist)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

De tekst imperfection is freedom, verwerkt in een blaasbloem :-)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Even blaasbloem gegoogled :) Nooit zo genoemd :) Dacht even aan de tekening van een bloem ter hoogte van je blaas, snapte de link niet :)
Mooie tekst! Ook een goeie tekst om een kleine spelfout in te maken :)
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Whooooooooot ik heb m :inluv:
Plaats reactie