Tattoos
Re: Tattoos
Ik kom uit Zuid Holland, dorpachtig iets vlak bij Gouda maar ben bereid om een aardig afstandje af te leggen voor een goeie shop.
- JJV
hm
ik zei na mn verhuizing ooit dat't jammer was dat Pythagoras(de tattoo dus) in groningen is gezet
kreeg ik als comment "je loopt er je rest van je leven mee, wat is dan 2 uur extra reistijd"
leiden zat altijd een goeie .. bijna internationaal bekende shop .. alleen da's 10 jaar terug..
ik zei na mn verhuizing ooit dat't jammer was dat Pythagoras(de tattoo dus) in groningen is gezet
kreeg ik als comment "je loopt er je rest van je leven mee, wat is dan 2 uur extra reistijd"
leiden zat altijd een goeie .. bijna internationaal bekende shop .. alleen da's 10 jaar terug..
~\v/~
Lavender heeft een paar hele mooie kleurrijke tattoos laten zetten bij Dermadonna Custom Tattoo, in Amsterdam. Misschien dat ze eens wat foto's wil posten (Lav?), want ik vind ze echt prachtig.
Mijn laatste tat komt er ook vandaan. Heel aardige mensen, relaxte sfeer, geen macho bullshit.
Edit: En idd, ik reis met liefde een stukje voor een tatoeage. Spijt krijgen van een tattoo is niet leuk.
Mijn laatste tat komt er ook vandaan. Heel aardige mensen, relaxte sfeer, geen macho bullshit.
Edit: En idd, ik reis met liefde een stukje voor een tatoeage. Spijt krijgen van een tattoo is niet leuk.
Dat niet alleen, maar soms is er ook helemaal niks meer aan te doen om het te fixen (lees: coveren). Een vriendin van mij had pas een ster laten zetten op haar borst, maar die blijkt dus niet goed gezet te zijn maar coveren wil ze niet want dan wordt het "plaatje" nog groter. Ik vind het echt sneu voor dr.ranting schreef:Spijt krijgen van een tattoo is niet leuk.
Slechte timing! Diegene die ook laatste de tattoo van Yinx heeft gezet had morgen ineens een opening in haar agenda omdat iemand had afgezegd.. alleen zit ik dan in't vliegtuig naar Londen! Ook niet verkeerd natuurlijk maar het was ineens wel héél dichtbij! Mijn eerste tattoo wordt het (implying more...?
) .. maar goed, nu maar een 'gewone' afspraak maken dan. Was wel ideaal geweest, zo net voor een week vakantie. En nee ik ga nog niet zeggen hoe wat en waar.. jullie krijgen een foto als'ie gezet is 

- kitten
Spannend asti!! 

- JJV
mijn 'tweede' kriebelt al sinds de eerste is gezet
overigens wordt de eerste 19 over een paar weken
(ontwerp voor nr 2 ligt al jaren klaar, maar aangezien je t geld maar 1x kunt uitgeven is't er alsnog nooit van gekomen)
overigens wordt de eerste 19 over een paar weken
(ontwerp voor nr 2 ligt al jaren klaar, maar aangezien je t geld maar 1x kunt uitgeven is't er alsnog nooit van gekomen)
~\v/~
Heh, ik ben vandaag ook langsgeweest. Liet m'n oren oprekken van 8 naar 10 mm, en aangezien de piercingshop ook tattooshop is, meteen maar even gepraat over m'n chestpiece. Het moet er toch een keer van komen. 

ziet er heel goed uit idd !!ranting schreef:Lavender heeft een paar hele mooie kleurrijke tattoos laten zetten bij Dermadonna Custom Tattoo, in Amsterdam. Misschien dat ze eens wat foto's wil posten (Lav?), want ik vind ze echt prachtig.
oepz
Ik was gisteren trouwens bij 'Classic Ink and Mods' in Amsterdam. Portfolios doorgebladerd, zag er erg goed uit. Leuke shop ook.
kdare2ware heb ik mijn dochter naar toe verwezen met dr navelpiercing
heel vakkundig en heel aardig
dit ziet dr prachtig uit zeg !!!
k wil dolgraag een grote bloemen met vlinder schouder .. en deze zien dr zo mooi uit !
**gaat sparen**
heel vakkundig en heel aardig
dit ziet dr prachtig uit zeg !!!
k wil dolgraag een grote bloemen met vlinder schouder .. en deze zien dr zo mooi uit !
**gaat sparen**
Ik vond ze ook al superrelaxed ja. Blij dat het beviel! 
En je tat plan klinkt gaaf. Mijn volgende wordt een feniks, op m'n borst, over de volledige breedte. Alleen, probleem probleem. Want ik heb al allerlei losse plaatjes (vnl bandlogo's) op m'n armen. Dat moet dus een beetje aan elkaar gejast worden, dat het wat meer een geheel wordt. En dan moet die feniks daar wel bij passen. Maar dan moet ik dus wel eerst weten in wat voor stijl ik m'n armen ga doen. En daar heb ik juist nog niet echt een idee over. Lastig, lastig. Binnenkort maar eens wat praten...

En je tat plan klinkt gaaf. Mijn volgende wordt een feniks, op m'n borst, over de volledige breedte. Alleen, probleem probleem. Want ik heb al allerlei losse plaatjes (vnl bandlogo's) op m'n armen. Dat moet dus een beetje aan elkaar gejast worden, dat het wat meer een geheel wordt. En dan moet die feniks daar wel bij passen. Maar dan moet ik dus wel eerst weten in wat voor stijl ik m'n armen ga doen. En daar heb ik juist nog niet echt een idee over. Lastig, lastig. Binnenkort maar eens wat praten...
als je bij een goeie gaat praten en alles laat zien
zijn ze absoluut kundig in het aan elkaar breien van die tattoos..
we opletten dat je niet in je jeahhh dit is mooi m dr meteen op laat zetten ... wel ff laten bezinken
zijn ze absoluut kundig in het aan elkaar breien van die tattoos..
we opletten dat je niet in je jeahhh dit is mooi m dr meteen op laat zetten ... wel ff laten bezinken