Folie
- JerryM
Re: Folie
Ik moet wel zeggen dat de folie, iig op dit moment, dermate meegeeft dat het geen pijn doet als ik hard word. Wel is het een beetje ongemakkelijk
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- Sabrina
Lol @ Gille!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Neem gerust gewone huishoudfolie :icon_biggrin: Is goedkoper en makkelijker mee te werken, het eindresultaat zal hetzelfde zijnBoefje schreef:Dat zou handiger zijn maar ik heb alleen zo'n onhandig grote rol, hahahahaha.

OK, huishoudfolie is doorzichtig maar dat is het enige verschil...
- JerryM
die vertrokken gezichtsuitdrukkingen van mij kwamen dan ook niet van de folie, maar van wat je verder nog allemaal met me deed.
maar idd, het kon strakker. Mss ook op een andere manier gewikkeld ofzo.
maar idd, het kon strakker. Mss ook op een andere manier gewikkeld ofzo.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
In "The seductive art of Japanese bondage" beschrijft Midori ook een manier om een bottom, wiens handen reeds vast gebonden zijn, veilig op de grond te leggen.
Deze methode is niet afhankelijk van de manier van vastbinden en is dus ook goed bruikbaar als het vastbinden met folie is gedaan.
Op deze manier komt hij met het gezicht naar beneden te liggen, maar tenzij je een erg krappe ruimte/bed hebt, kun je hem vervolgens op zijn rug draaien.
Deze methode is niet afhankelijk van de manier van vastbinden en is dus ook goed bruikbaar als het vastbinden met folie is gedaan.
Voor de volledige, originele, Engelse tekst verwijs ik naar de bescrijving van de Hog Tie in het bovenstaande boek.Midori in vertaling schreef:[...] Als vrouw met een klein postuur gebruik ik mijn lichaam om hem naar de vloer te begeleiden. Als je het op mijn manier wilt proberen, dan is dit wat je doet. Ga voor hem zitten of knielen en laat hem zijn hoofd op jouw schouder leggen. Laat hem zijn hoofd opzij draaien (dit voorkomt dat hij naar de, snel op hem af komende, vloer kijkt of dat hij zijn neus daar tegen stoot). Draag hem vervolgens op om tegen jou aan te leunen. Terwijl hij dat doet, laat jij je rustig zakken. Op deze manier gebruik je je eigen lichaam als buffer terwijl je hem naar de vloer begeleid.
Op deze manier komt hij met het gezicht naar beneden te liggen, maar tenzij je een erg krappe ruimte/bed hebt, kun je hem vervolgens op zijn rug draaien.
- kitten
Ik denk niet dat dat gaat werken. Ze gaat er vanuit dat het slachtoffer zich kan buigen. Bij bepaalde touwbondages kan dat wel, maar bij volledige folie mummificatie niet meer. Althans, niet zoals ik het doe en dat vind ik nou juist de helft van de lol. De bewegingsvrijheid wordt echt enorm beperkt.
Volgens mij zou ik die methode met bondage al niet handig vinden, maar ik denk met folie dat Kitten een goed punt heeft en het uberhaupt niet gaat werken. Ik snap ook zo gauw niet wat deze methode in het hoofdstuk hogtie doet. Als ik iemand in een hogtie legt zit ie zeker niet op zijn knieen, al staat me bij dat ik ooit weleens een soort van zittend-op-je-knieen-polsen-aan-enkels ding staat dat hogtie werd genoemd, misschien was dat in dat boek.
De methode die ik beschreef is inderdaad niet bruikbaar als de sub al volledig ingepakt is.
Maar het zou wel kunnen als je eerst, knielend, het bovenlichaam inpakt en daarna, liggend, de rest.
@guilty: Het staat in het hoofdstuk over de hogtie omdat je, bij het aanleggen ervan, meestal een positie wissel wilt maken van verticaal, wat praktischer is met het aanleggen van een borstharnas, etc., naar horizontaal, om de hogtie af te maken.
Dit was een van de beschreven opties om je, deels vastgebonden, sub in een liggende positie te krijgen en de enige optie die ook bruikbaar zou kunnen zijn als je met folie bezig ben in plaats van touw.
Maar het zou wel kunnen als je eerst, knielend, het bovenlichaam inpakt en daarna, liggend, de rest.
@guilty: Het staat in het hoofdstuk over de hogtie omdat je, bij het aanleggen ervan, meestal een positie wissel wilt maken van verticaal, wat praktischer is met het aanleggen van een borstharnas, etc., naar horizontaal, om de hogtie af te maken.
Dit was een van de beschreven opties om je, deels vastgebonden, sub in een liggende positie te krijgen en de enige optie die ook bruikbaar zou kunnen zijn als je met folie bezig ben in plaats van touw.
Waarom zou die methode niet ook kunnen werken als je staand begint dan? Het is toch net of je een ladder neerlegt (rare vergelijking, maar toch)?
Je laat ze tegen je aan leunen terwijl je staat en begint te zakken, je zal alleen ook achteruit moeten lopen omdat er geen beweging / buiging in je sub zit.
Je laat ze tegen je aan leunen terwijl je staat en begint te zakken, je zal alleen ook achteruit moeten lopen omdat er geen beweging / buiging in je sub zit.