heet van de "naald"
- Sabrina
Re: heet van de "naald"
Nog steeds één van mijn grootste fantasieën, ik hoop dat Romanticide er ook wat leuks in gaat zien
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
MrsLolSmurfin heeft erg mooi en veel verteld over het werken met naalden. Ik ben het helemaal met haar eens.
Ik wilde wel toevoegen dat vaak vergeten wordt om bij het terugtrekken, en dus uit de huid halen van de naald wederom gedesinfecteerd dient te worden. (naald die uit de huid steekt)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eerder niet deed maar kreeg na collegiale consultatie deze toch wel belangrijke tip.
Ik dacht...die huid heb ik toch al schoongemaakt, maar goed ik denk dat de bevriende Dom een goed punt had. Zo leer je altijd weer iets als je ervoor open staat.
Dokter Tango.......Amsterdam, consultatie enkel na afspraak.
Ik wilde wel toevoegen dat vaak vergeten wordt om bij het terugtrekken, en dus uit de huid halen van de naald wederom gedesinfecteerd dient te worden. (naald die uit de huid steekt)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eerder niet deed maar kreeg na collegiale consultatie deze toch wel belangrijke tip.
Ik dacht...die huid heb ik toch al schoongemaakt, maar goed ik denk dat de bevriende Dom een goed punt had. Zo leer je altijd weer iets als je ervoor open staat.
Dokter Tango.......Amsterdam, consultatie enkel na afspraak.
Bedankt voor je uitleg. Ik vermoedde al dat mijn fantasie weer eens op hol geslagen was...fantashe schreef:Als je injectienaalden koopt bij de apotheek zijn dit holle naalden. Werk je met accupunctuurnaalden dan zijn ze niet hol (gevuld). Voordeel van deze laatste naalden is, dat doordat ze niet hol zijn, er geen bacteriën naar binnen kunnen.
MR Erik: en? Wat voor vulling had je gewild? Vanille, chocolade, of slagroom?
Wever: *stroopt stoer z'n mouw op* Boah...wat is het pijnlijkste wat je hebt?

MR Erik: ah, een liefhebber! :icon_biggrin: Wel...ik heb er hier speciaal eentje voor jou. *haalt naald van een halve meter boven*
Wever: hmm...ziet er...mooi uit...

MR Erik: inderdaad.

Wever: euh...
MR Erik: wel...iets echt pijnlijks, natuurlijk. En dat willen we toch niet? Hahaha!

Wever: *ietwat houterig* ha ha ha.
MR Erik: oké...maar genoeg gelachen. Ik moet zeker zien dat ik niets van de wasabi-vulling op mijn vingers mors, want dat irriteert nogal.
Wever: *bleekjes wegtrekt* O! Verdorie! Ik euh...ik merk ineens dat mijn subje ervandoor is. Wat jammer. Ik vrees dat ik de demonstratie maar aan me ga moeten laten voorbijgaan.
omstaander: maar...je had helemaal geen sub bij je!
Wever: ik? Echt wel, hoor! Ze zag er alleen nogal...onzichtbaar uit.

Vraag 't hem zelf: hij staat op die bedeesem-beurs met een demonstratie van gevulde naalden (iirc).
(ik heb gewoon zijn naam even 'geleend' om mijn fantasieverhaaltje uit te schrijven)

(ik heb gewoon zijn naam even 'geleend' om mijn fantasieverhaaltje uit te schrijven)

En eerlijk gezegd ben ik nog niet helemaal overtuigd van de uitleg van fantashe.....Het moet wel iets engs zijn toch

- Mack
Ik heb een goeie week geleden voor het eerst echt met naaldjes gespeeld. Voor het eerst echt, want bijna een jaar geleden hadden kit' & ik al een keer instructie gehad bij Eric (thanx man).
Maar laatst had ik een speelweekend met oa laura* en die had wel zin in naaldjes. Sterker nog, zij had een heel pakket voor mij meegenomen.
Nou is laura echt een masochiste (me like
) maar absoluut niet bang voor naaldjes. Vergeet dus het hele mindplay-concept maar, zij wil voelen dat die naald door haar huid gaat.
L-a-n-g-z-a-a-m !
En dan steeds naar een gevoeligere plek toe.
De manier waarop zij telkens weer op de steeds intenser wordende pijn inging maakt dit echt een bloed-mooi spel.
Nou nog een keer spelen met iemand die de angst voor naaldjes durft aan te gaan.
Maar laatst had ik een speelweekend met oa laura* en die had wel zin in naaldjes. Sterker nog, zij had een heel pakket voor mij meegenomen.
Nou is laura echt een masochiste (me like

L-a-n-g-z-a-a-m !
En dan steeds naar een gevoeligere plek toe.
De manier waarop zij telkens weer op de steeds intenser wordende pijn inging maakt dit echt een bloed-mooi spel.
Nou nog een keer spelen met iemand die de angst voor naaldjes durft aan te gaan.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Dat is ook kicken he... voelen... en je dan toch beheersen... je mee laten voeren op de mentale kracht van de Beul in kwestie...
oh mjammie...
oh mjammie...
Ik zie niet in waarom er met holle naalden meer bacteriën naar binnen zouden kunnen dan met volle naalden. En, waarom er bij volle naalden geen bacteriën naar binnen zouden kunnen.fantashe schreef:Als je injectienaalden koopt bij de apotheek zijn dit holle naalden. Werk je met accupunctuurnaalden dan zijn ze niet hol (gevuld). Voordeel van deze laatste naalden is, dat doordat ze niet hol zijn, er geen bacteriën naar binnen kunnen.
Ik moet hier toch een kanttekening bij maken. Een steriele holle naald is net zo veilig als een steriele acupunctuurnaald. Sleutelwoord bij beide is steriel. Ook een niet steriele acupunctuurnaald kan bacteriën binnen brengen. Ik ben het met je eens dat een niet holle naald makkelijker te steriliseren is, maar om te stellen dat er geen bacteriën naar binnen kunnen bij een niet holle naald is echt niet waar.fantashe schreef:Als je injectienaalden koopt bij de apotheek zijn dit holle naalden. Werk je met accupunctuurnaalden dan zijn ze niet hol (gevuld). Voordeel van deze laatste naalden is, dat doordat ze niet hol zijn, er geen bacteriën naar binnen kunnen.
Als je met naalden wilt gaan spelen lijkt mij het een vereiste dat je steriele naalden gebruikt en dat je weet hoe je die naald steriel houdt tijdens gebruik.
- Mack
Precies. Als je een gewone injectienaald uit de verpakking haalt meteen voordat je gaat prikken, en je werkt in een redelijk schone omgeving, is er niet snel iets mis.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Het verschil zit hem niet in het al dan niet steriel zijn, dat is voor beide soorten gelijk. Punt is, injectienaalden zijn 'open', daar moet een vloeistof door normaal gesproken, hetzij het lichaam in, hetzij het lichaam uit. Daar zijn ze voor. Dat betekent dus dat er na het zetten een open verbinding is die niet wordt afgesloten door de 'spuit' die de vloeistof in of uit brengt. Door die opening KUNNEN evt. bacteriën naar binnen. Dat kan bij een volle naald niet. En nee, dat risico is niet heel groot, maar wel groter dan bij een accupunctuurnaald.
Cmeermin,cmeermin schreef:Toch weer een nieuwe vraag over naalden: Op de site van de BDSM/fetish beurs heb ik even gekeken wat er zoal te zien is. Een van de deelnemers doet iets met 'naalden mét vulling'. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
op de site van de beurs had ik het ook gezien en heb ook geinformeerd. Ik kreeg het antwoord wat ik al verwachtte

Ik heb vorige week een keer gezocht op internet en er foto's van gezien, maar als je me nu vraagt wáár

Goed, morgen ben ik weer helder. Dan probeer ik te achterhalen waar ik die foto's heb gezien. Die vrouw kreeg ineens één grotere borst. Man kreeg een balzak tot bijna op zijn knieën. (sorry...ik overdrijf graag

Vorige week vroeg ik het dus aan Ericadventure en we hadden het over de mogelijke gevolgen, ook of het slechts psychisch is om wat ingespoten te krijgen. Zelf denk ik wel dat als je de borst zo tijdelijk opvult met 'water" dat de huid onder spanning komt te staan en dus gevoeliger wordt. Wij wisten het in ieder geval ook niet precies. En toen besloot ik dat ik wellicht die demo/workshop wel wil zien.
ZIEN ja

Ah... injecteren... ja, dat is leuk :icon_biggrin:
Andere Han doet dat. En volgens mij staat die ook op de beurs... dus wie weet
Andere Han doet dat. En volgens mij staat die ook op de beurs... dus wie weet

Oh...en fantashe...maar als je een naald niet rechtop maar dwars door de huid prikt is er geen open verbinding. Dan prik je erin en een stukje verder er weer uit.