Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
- tijgie{K}
Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic
Het enige wat een man zou kunnen voelen zijn de draadjes die uit je baarmoedermond steken, maar dat schijnt miniem te zijn.
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- Crownless
Nu heb ik nergens meer last van, dus wat dat betreft deel ik de ervaring van Pluis. Ik ben zelfs later vandaag nog met de fiets de deur uit gegaan. Ergens vraag ik me af of het straks weer pijn gaat doen omdat de pijnstiller is uitgewerkt.
Ik had alleen stiekem gehoopt dat ik de pijn erger had gemaakt in mijn hoofd. Helaas.
En ik heb Bryan nooit gehoord over draadjes. En ik voelde het ook nooit.
Ik had alleen stiekem gehoopt dat ik de pijn erger had gemaakt in mijn hoofd. Helaas.
En ik heb Bryan nooit gehoord over draadjes. En ik voelde het ook nooit.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- pluis
Toen ie net geplaatst was heb ik wel eens klachten gehad van lief gehad bij erg diepe penetratie. Dan prikt het een beetje. na een poosje worden de draadjes zachter en dan voel je niks meer
Als het een probleem blijft kan de dokter in kwestie de draadjes ook nog ff wat korter afknippen (maar te kort is vaak niet handig, je wilt juist t liefst dat ze wat opkrullen zodat de eindjes uit de weg zijn).

Ligt een beetje aan welk spiraaltje je hebt. Omdat ik de standaardvarianten bleef uitstoten, kreeg ik er een die ze vasthaken aan de baarmoederwand. Die heeft geen gewone draadjes om te verwijderen maar ijzerdraadjes. En D-D was er niet blij mee. Dat ding maar weer laten verwijderen en mijn eileiders dicht laten pluggen.
- kitten
Ik mag binnenkort ook weer, want ik vind Mirena nog steeds de ideale anticonceptie voor mezelf. Na Jongste leert ik hem 6 weken na de bevalling zetten. De verlos zei dat dat tegenwoordig 10 weken is. Binnenkort eens uitzoeken... Maar ik vond plaatsen en verwijderen niet pijnlijk. En niet ongesteld worden wel héérlijk...
- seleena
Rare cyclus deze maand. Afgelopen woensdag zou ik mijn regels krijgen dag 27.
Die zaterdag heb ik gespot en zondag kreeg ik mijn regels, veulste vroeg dus.
Weinig gebloed dus ik dacht dat zal maandag wel meer worden.
Maar nee, tegen maandagavond was het helemaal weg
Dan spotte ik vanaf woensdag cervix-slijm en voelde ik gisteren denk ik mijn eisprong
Ik voel me helemaal niet lekker in mijn vel PMS-achtig lijkt wel.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken
Die zaterdag heb ik gespot en zondag kreeg ik mijn regels, veulste vroeg dus.
Weinig gebloed dus ik dacht dat zal maandag wel meer worden.
Maar nee, tegen maandagavond was het helemaal weg

Dan spotte ik vanaf woensdag cervix-slijm en voelde ik gisteren denk ik mijn eisprong

Ik voel me helemaal niet lekker in mijn vel PMS-achtig lijkt wel.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- kitten
Neem je je temperatuur al op? Zo ja: wat doet die?
-
- Contacteer:
Na 7 maanden pil proberen onlangs op verzoek van m'n lief maar gestopt ermee. Hij werd knettergek van me. Ik zelf ook van dat depri & chago gevoel de hele tijd.
Echter, momenteel is het niet veel beter.. Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan condooms. Te snel droog en auw en gewoon mega turnoff. Ik wil gewoon helemaal geen seks meer als het met condoom moet. My mind/body is playing tricks on me, maar zwanger raken is echt geen optie nu. Alleen ik heb mezelf nauwelijks in de hand en liefst bespring ik m'n lief zodanig dat ... *mompel ende pruttel ende "Oeps!" ende grommmm ende pruillll*
Ik moet maar eens tijd vinden/maken voor een afspraak bij de huisarts :-/
Echter, momenteel is het niet veel beter.. Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan condooms. Te snel droog en auw en gewoon mega turnoff. Ik wil gewoon helemaal geen seks meer als het met condoom moet. My mind/body is playing tricks on me, maar zwanger raken is echt geen optie nu. Alleen ik heb mezelf nauwelijks in de hand en liefst bespring ik m'n lief zodanig dat ... *mompel ende pruttel ende "Oeps!" ende grommmm ende pruillll*
Ik moet maar eens tijd vinden/maken voor een afspraak bij de huisarts :-/
-
- Contacteer:
Dan zit ik alsnog met hormonenzooi door m'n hele lijf, weet niet of dat veel beter zal gaan dan de pil, qua gemoedstoestand e.d.
Spiraaltje zat ik zelf aan te denken, hoewel de enge verhalen wel beetje afschrikken.
Spiraaltje zat ik zelf aan te denken, hoewel de enge verhalen wel beetje afschrikken.
- Ravelijne
Kan ook heeeeeeel erg aan het condoom liggen. Ik had in het begin ook telkens last en gedoe en naar. Toen heb ik met mijn eerste liefje zo'n proefpakket van de Condomerie gehaald en allebei een 'scorekaartje' ingevuld bij elk condoom, tot we uiteindelijk de beste van het stel konden kiezen. Dat maakte echt zo'n enorm verschil! Uiteindelijk ook nog over op non-latex (Protex 0.02) en toen helemaal nooit meer last van irritatie.
- Crownless
En extra glijmiddel? Ik kan zelden zonder glijmiddel, ongeacht of er een condoom om zit. Sommige dames zijn gewoon droog. Ik iig wel. Met bijbehorende 'omg nu denkt hij dat ik niet geil van hem word en wat heb ik nou weer voor faalkut' gedachtes. Gelukkig nu wel geaccepteerd als zijnde 'zo werkt mijn lichaam nu eenmaal'.
Maar wat ravelijne zegt klinkt ook plausibel.
Hoe dan ook, lijkt me vervelend. Blijft vrij weinig over zonder hormonen. Pessarium misschien? Heeft iemand hier die ooit gebruikt?
Maar wat ravelijne zegt klinkt ook plausibel.
Hoe dan ook, lijkt me vervelend. Blijft vrij weinig over zonder hormonen. Pessarium misschien? Heeft iemand hier die ooit gebruikt?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Koperspiraaltje is ook zonder hormonen
. Even veilig als de pil, ookal heeft het de reputatie van niet.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
- Contacteer:
Het is vooral dat ik niet de grote systemische invloed van hormonen wil zoals o.a. de pil dat heeft. Bij het Mirena spiraaltje is het een meer gelokaliseerde afgifte, dus lijkt me wel een optie.
Wat betreft droogheid: zonder condoom (veel) minder last van dan met. Glijmiddel is idd een optie, heb het ook in huis.
Ik denk dat dit probleem vooral psychosomatisch is, als in condoom is stom, dus weg geilheid, hallo frustratie.
Wat betreft droogheid: zonder condoom (veel) minder last van dan met. Glijmiddel is idd een optie, heb het ook in huis.
Ik denk dat dit probleem vooral psychosomatisch is, als in condoom is stom, dus weg geilheid, hallo frustratie.
- eireann
- Site Admin
Kramp in mn buik snap ik, 2 dagen van te voren krom lopen omdat mn onderrug verstijfd, vind ik niet nodig maar ok. Bloeden vind ik prima, ik ben heel blij met mn 3 lichte dagen. Maar waarom ik toch elke maand migraine krijg?! Wat heeft mn hoofd nou met mn baarmoeder van doen??? Deze keer wel op tijd onderdrukt dus het is 'maar' een kloppende hoofdpijn met stijve nek ipv full on migraine, maar tis STOM! Ik wil kusjes en knuffels en handen op mn buik en aaien over mn haar...
**Self Rescuing Princess**