Ik draag een koperspiraaltje. ( nee, niet aan mijn nek

)
Ben gewoon regelmatig ongesteld, meestal zit er 28 dagen tussen mijn periodes. ( keurig he...periodes!)
De eerste dag beetje bloed, tweede dag meer bloed, derde dag veul bloed, vierde dag weer weinig, en dan nog ongeveer drie dagen met niet noemanswaardig bloedverlies.
PMS: Huh..uhhh....soms heb ik het gevoel dat mijn pms zichzelf gewoon overlapt, dus dat ik het gevoel heb de hele maand last te hebben van PMS
Symptomen als de vloegdgolf er dan toch echt aan gaat komen zijn: horny, horny, horny...is een slechte combi met mijn emotionele overgevoeligheid veroozaakt door PMS. ( recent voorbeeld: ik trok de deur van mijn koelkast net iets te hard open -chagarijnig, want PMS-valt er een ei uit het eierdingbakje, zo flats op de grond..kapot!
Ik heb geloof ik een half uur zitten huilen van frustratie en oneerlijkheid en boosheid op de hele wereld omdat die er ook nog voor had gezorgd dat mijn ei uit het eierding viel.

....hoezo overgevoelig?)
En ik krijg altijd een enorme schoonmaakkick net voordat ik ongesteld ga worden, een schoonmaakkick als in: Goh, de voegen van de tegels achter de wasmachine zijn toch best vies, laat ik ze eens met een uitbijtmiddel en een heel klein tandenborsteltje goed schoon gaan poetsen :smiley_panic: . En daar heb ik de rest van de maand gelukkig geen last van.
Ik heb ook een hekel aan tampons, ik voel ze ook zo zitten, ik heb ook een hekel aan maandverband met vleugles want die schuren en plakken altijd aan de binnenkant van mijn benen. Ik ga voor de good old fashioned matras-like maandverbanden. Dik, zacht en groot...en dan het liefst in een oude grote herenonderbroek. Geil he?
zo mijn waardevolle bijdrage aan dit vrouwenzaken topic
Hier in brabant zeiden ze vroeger dat je opoe op bezoek was, ofzo. Of :De rode vlag hangt uit!
Ik en mijn vriendinnen haden het altijd over een broodje ongesteld,of een rood broodje