Folie

Gesloten
skaoot

Re: Folie

Bericht door skaoot »

:schater:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

ooow dexter is... die man :) wauw ik snappem :)
justes

Bericht door justes »

Vanavond alweer de laatste van seizoen 5 :cry:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

Dexter is een TV progamma!!!!

ik kom steeds een stapje verder zo :mrgreen:
aimée

Bericht door aimée »

nog ff een vraagje he

als iemand in folie is gewikkelt en je wordt gecanigt, geslagen, gemept.. hoe je het ook wil noemen.. krijg je dan wel striemen.. Want ik las ergens een verhaal van iemand ik weet niet of het hier was maar die had dus geen schrammetje terwijl het wel goed zeer doet.

Iemand ervaring?
gorby1952

Bericht door gorby1952 »

Als beginneling heb ik met plasticfolie en magnetronfolie ook geprobeerd om schade aan de huid te beperken. Ik kan je melden dat dit slechts averechts werkt: met de slag brandt je een stuk plastic mee in je wonden!
Het soort whipping maakt wél uit: gespreid slaag doet net zo veel pijn met veel minder gevolgen. Wil je toch ferme geconcentreerde klappen dan moet je jezelf tussen de spankings door wat rust gunnen en per slag bekijken wat dat gaat opleveren. Veelal zie je eerst niets maar even later bloeit een striem vanzelf op om na verloop van tijd (denk aan enkele dagen) weer te verdwijnen...
Ik heb meer tips, maar ik houd het hier voorlopig bij: veel plezier ermee...!
dbj

Bericht door dbj »

Ja, geheel in folie ingepakt worden past wel bij mij. Mis alleen de juiste persoon die dat wel met mij wil doen :icon_sad:

Maar... ik zie alleen folie in de kleur zwart en blank (=doorzichtig). Bestaat er ook folie in andere kleuren?
En zo ja, hoe die te bemachtigen. Dan kan je kleuren gaan combineren bij het inpakken :lol:
kitten

Bericht door kitten »

Leuk idee, kleuren combineren. Ik heb ook alleen zwart en doorzichtig. Gekleurd hebben we alleen de smalle rolletjes van.

Ik denk een verpakkingsmiddelengroothandel, want het is gewoon hetzelfde folie als waarmee pallets met dozen worden ingepakt. :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb even gegluurd bij onze leverancier van verpakkingsmaterialen: rajapack. Die hebben behalve helder, zwart en wit ook blauw, rood geel en groen. Kosten zo'n 20-30 euro (ex btw) per rol van 50cm x 300meter als je er 6 afneemt. Blauw is in de aanbieding voor € 13,95 per rol.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik zie een nieuwe groeporder aankomen!
toen doet er nu niet meer toe
Tie

Bericht door Tie »

De vraag alleen is:

Welke Dominant gaat moeite doen om een kleurrijk geheel te maken.

Het gaat mijn inziens om het "vastleggen" van de sub, en de kleur doet er totaal niet toe.
hard met een hart
dbj

Bericht door dbj »

Tie schreef:De vraag alleen is:

Welke Dominant gaat moeite doen om een kleurrijk geheel te maken.

Het gaat mijn inziens om het "vastleggen" van de sub, en de kleur doet er totaal niet toe.
O, zeker wel :yes:
Als de D een beetje crea is pakt ie de sub in de keur van een smurf.... Of van de nationale vlag :idea:

Dat is toch leuker om te zien dan wanneer het slechts 1 kleur is....
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik vind een beetje esthetiek ook wel leuk. Of qua kleur juist het pestende, zoals roze gebruiken op iemand die heel stoer wil overkomen, of een hekel heeft aan die kleur.

Grouporder willen wij misschien ook wel aan meedoen, wij willen ook nog wel een keer bondagefolie.
MILF :grin_ani:
dbj

Bericht door dbj »

fixertje schreef:Ik heb even gegluurd bij onze leverancier van verpakkingsmaterialen: rajapack. Die hebben behalve helder, zwart en wit ook blauw, rood geel en groen. Kosten zo'n 20-30 euro (ex btw) per rol van 50cm x 300meter als je er 6 afneemt. Blauw is in de aanbieding voor € 13,95 per rol.
Het gaat inderdaad om een standaardaantal van 6 st per kleur...
En er zijn zes kleuren leverbaar :static:
Dan wordt het nog best een kapitaal bedrag, en waar laat je die partij... :nopompom: Als je een garagebox hebt, dan staat ie gelijk vol :yes:

Nee, het is toch meer de bedoeling om per stuk te kunnen kopen in de kleur(en) die gewenst zijn.
cinderella

Bericht door cinderella »

Of zes man die dezelfde kleur bestelt. Hangt er dus gewoon van af of er een beetje animo voor is.
toen doet er nu niet meer toe
Gesloten