(Hoe) vertel je je omgeving over BDSM? En wat is de reactie?

Gesloten
madeleine

Re: (Hoe) vertel je je omgeving over BDSM? En wat is de reac

Bericht door madeleine »

Zo'n bedrijfje waar we -meestal dominante- mannen, opdrachtjes uit laten voeren.. beste cover. :hypocrite:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

En dan nemen we ook een fysiotherapeut in dienst..... diegene die ik nu heb en die helemaal niet vreemd opkeek toen ik toch maar moest vertellen dat ik me wel eens vast laat binden (k wilde weten of ik dan ook op moest letten met mijn knie/bepaalde dingen moest vermijden)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

en dan start ik wel een dependance in noordholland!!
ws is groter dan alleen het zuiden hoor!!!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

madeleine schreef:Zo'n bedrijfje waar we -meestal dominante- mannen, opdrachtjes uit laten voeren.. beste cover. :hypocrite:
Persoonlijke en bedrijfscoaching, dat moet wel lukken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
madeleine

Bericht door madeleine »

Precies die.. @ leonietje. Je vroeg nog wat voor bedrijf ik ging doen.. maar wat fixertje zegt dus.. (hoort dat zo, zo'n aanelkaarknooppost, sorry voor de ot)
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
leonietje

Bericht door leonietje »

euh dat vroeg ik niet ik weet niet meer wie wel.. Maar ik was ook wel nieuwsgierig wat voor bedrijf dus thanks hihi
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dat was ik. In een ander topic :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Neem je al mensen aan Mad? :)
dbj

Re: slowchat

Bericht door dbj »

Het zal jullie wellicht bekend zijn, veronderstel ik, dat mijn ouders erg conservatief en preuts zijn.
D'r werd en wordt nooit gesproken over liefde, erotiek, seks etc.
En ik heb een broer die een goed betaalde job heeft, ruim in de slappe was zit (zoals men het wel uitdrukt) en homo is.
Hij heeft een vaste relatie -maar wonen nog(?) niet samen- met een vriend die in Duitsland woont.

De realatie tussen hem en mijn ouders is gewoon goed te noemen en, voor zover ik het kan beoordelen, hebben mijn ouders hem volledig geaccepteerd zoals hij is; ik bedoel daarbij op het homo zijn.
Van/over mij weet ik het niet.
Zeer waarschijnlijk zullen mijn ouders het wel meegekregen en/of opgemerkt hebben, maar hullen zich in stilzwijgen.
Ik denk dat mijn vader het makkelijker accepteerd (of misschien is dat al het geval?) dan mijn moeder.
Wat betreft mijn broer, àls ie het weet zal hij waarschijnlijk mijn SM-belangstelling respecteren zonder verder erop in te gaan.

Probleem waar ik dus mee zit eigenlijk, zullen zij ervan op de hoogte zijn? Gewoon omdat er nóóit gesproken word over dergelijke onderwerpen.
En ja, zij moeten ooit weleens 'speelgoed' gezien hebben :yes:
Al was het maar om het simpele feit dat ik op een vorig woonadres in al mijn enthousiasme een andreaskruis had gemaakt en dat stond met keilbouten aan de muur...
kitten

Bericht door kitten »

met keilbouten... Ja, dat is wellicht opgevallen ja... Is weer eens wat anders dan een vergeten, rondslingerend zweepje, een heel fokking Andreaskruis! :shock:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Tsja, ik weet niet of je ouders dat hebben herkent voor wat het was.

Maar waarom is het een probleem om te weten of zij het weten of niet?

als ze het niet weten is er niks aan de hand
als ze het wel weten hebben ze het voldoende geaccepteerd om jou er niet over te veroordelen.

Of ben je bang dat ze achter je rug om zich zorgen maken/anders over je denken?

Maar wij weten niet wat zij wel of niet denken...
**Self Rescuing Princess**
dbj

Bericht door dbj »

eireann_S schreef:Of ben je bang dat ze achter je rug om zich zorgen maken/anders over je denken?
Dàt ja..
eireann_S schreef:Maar wij weten niet wat zij wel of niet denken...
Da's logisch, toch? Deze reactie van jouw.

Het 'doet' wel iets met mij hoor, deze onzekerheid/onduidelijkheid.
En als er gewoon openheid zou zijn hierover, zonder in details te gaan treden, geeft het mij wel een stukje rust en duidelijkheid; hoop ik maar...

Het kwam ter sprake omdat mijn ouders begon op te vallen dat ik in het weekend nogal eens verhinderd ben en dat snapten ze dus niet, omdat dit in eerdere jaren zelden het geval was. En mijn antwoord dat ik naar een of ander feessie was blijkt inmiddels een onvoldoende antwoord te zijn...
Mijn ouders vooral wilden daar méér over weten en dat steld mij dus voor een lastige opgave.
kitten

Bericht door kitten »

Als je het echt niet wil vertellen, moet je een smoes verzinnen. Meerdere mensen hier houden richting de buitenwereld de verklaring op dat we een fotografie forum zijn.

Je kunt ook simpelweg zeggen dat je dat niet wil vertellen. Dat is eerlijk, maar dan gaan ze zich waarschijnlijk nog meer zorgen maken dan wanneer je zou vertellen dat je aan SM doet en daarin je draai gevonden hebt.
eireann
Site Admin

Re: slowchat

Bericht door eireann »

dwangbuisjongen schreef: Probleem waar ik dus mee zit eigenlijk, zullen zij ervan op de hoogte zijn?
Ik las dit als een vraag aan ons, waarop mijn antwoord was: dat weten wij ook niet. Maar je bedoelde het niet als directe vraag.

Misschien kan je ze als antwoord geven dat ze voorzichtig moeten zijn met wat ze vragen, en dat ze zeker moeten weten het antwoord te willen horen?
**Self Rescuing Princess**
leonietje

Bericht door leonietje »

of je zegt dat je bezig bent om aan je sociale contacten te werken. En daardoor steeds vaker welkom bent op verjaardagen/feestjes en daar steeds meer nieuwe mensen ontmoet
Gesloten