Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
pluis

Re: Post hier over je dier!

Bericht door pluis »

Poes was duidelijk niet tevreden in de badkamer - daar was te weinig te doen. We hebben haar er toen dus maar de grote slaapkamer bij gegeven, die staat nog vol met dozen dus dat was leuk op katsafari. Daar lekker met 'r gespeeld tot ze echt moe was en 'r toen weer even in de badkamer gedaan om te kalmeren en een dutje te doen en de kattenbak te gebruiken. Na een paar uurtjes zijn we bij r gaan kijken en was ze zodanig nieuwsgierig dat we 'r nu ook de woonkamer hebben laten verkennen. Vanavond gaat ze dan wel weer terug naar de badkamer / slaapkamer om te slapen en morgen mag ze dan weer lekker bij ons uithangen. T is echt wel een avontuurlijk beestje en ze past zich heel snel aan. Leuk :)

Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

She's such a floof :D
Mack

Bericht door Mack »

She's a qt! :D
Hoe oud?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wat een mooierd :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat een prachtkat! :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Mooie poes, brutaal koppie ook :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Het is inderdaad een hele mooie, en ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.
chell

Bericht door chell »

Oh wow, wat een schoonheid! Daar zit wel iets van een rasje in zo te zien. Maine Coon of Noorse boskat ofzo?

Weet je iets van haar achtergrond?
pluis

Bericht door pluis »

Ik ben ook nog helemaal onder de indruk van haar :) Wat we weten is dat ze tussen de anderhalf en twee jaar oud is en dat ze door haar vorige eigenaars is opgegeven bij het plaatselijke asiel. De reden die ze doorgaven was dat ze moesten verhuizen naar een appartement waar er geen huisdieren mee mochten. Wat daarvan waar is weten we natuurlijk niet, maar voor zover wij zien gaat ze netjes op de bak, is ze niet gemeen (wel fel, maar dat is anders) en is ze prima bij te sturen als ze ergens krabt waar het niet de bedoeling is. Ze is erg 'mensgericht' en vindt het heerlijk om uit het raam te kijken. Met zo'n hengelspeeltje spelen is volgens mij wat ze het allerliefste doet. Ze laat zich alleen nog niet zo makkelijk borstelen, maar ze is hier ook nog geen 24 uur, dus dat komt misschien nog wel.

Wat voor ras(sen) ze in haar achtergrond heeft, weten we niet. Ze stond op de website als een 'domestic medium hair'. Omdat ze vrij klein is, lijkt een Maine Coon voorouder me niet zo waarschijnlijk, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik weet eigenlijk niet zoveel van katten - da's meer Lief z'n domein.
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Wat een prachtige dame! Veel plezier met elkaar. :)
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

chell

Bericht door chell »

Vrouwtjes Coons en Noren worden ook niet zo heel groot :) Dus zou best kunnen hoor! Anyway, tis een mooierd. En zo te horen ook een hele gezellige kat :inluv:
pluis

Bericht door pluis »

Oh, en we hebben een naam: Storm (naar de superheldin). Past ook wel bij 'r karakter, denken we.

Als er DNA tests zijn voor katten (voor honden weet ik dat ze bestaan) kunnen we 'r misschien wel een keertje laten testen. Gewoon voor de grap.

Zo leuk dat jullie r allemaal ook leuk vinden. *yay*
chell

Bericht door chell »

Wij hadden heel veel dozen staan en hebben een cat heaven gebouwd. Enorm succes :inluv: Beetje brakke foto, maar you'll get the point.
2015-10-24 10.28.16.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nou ik zie dr geen Coon of boskat in hoor, dan zou ze een veel dikkere snuit en poten moeten hebben. Ik vind haar erg op een Nebelung lijken https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nebelung" onclick="window.open(this.href);return false;
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
pluis

Bericht door pluis »

Ah een cat castle / palace / condo :) Leuk! Hoe lang gaat zoiets bij jou mee? Misschien gebruik ik daar ook wel wat van onze verhuisdozen voor.

De Nebelung is wel een mooie kat zeg. Heel bijzonder. Ik kan niet ontkennen dat Storm er wat van weg heeft, maar dat zou natuurlijk wel heel toevallig zijn. Ik zal bij de dierenarts wel eens vragen wat ze van 'r denken. Ze moet toch even op 'controle' :)
chell

Bericht door chell »

Voorlopig staat het bouwsel al even. Er zijn wel wat happen uit, maar verder valt het mee. Ik denk dat we hem eerder zat zijn, dan dat de katten hem gesloopt hebben.

Oeh en die Nebelung! Die lijkt idd! Ik bedoelde overigens ook geen volbloed coon, maar een mengeltje. Vanwege de oren en ogen en fluffyness.
Plaats reactie