Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
kitten

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door kitten »

Huuuhhh! Sterkte!
Pluu

Bericht door Pluu »

Tijdens het telefonisch spreekuur van de huisarts:

Ik: "Ik heb een vaginaal schimmeltje."
Huisarts: "Gefeliciteerd!!"

(Hij zag net op dat moment op zijn computerscherm dat ik tijdens zijn vakantie afwezigheid bevallen was)

:lol: :lol: :lol:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Haha!!!
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

LOL!!
Yara

Bericht door Yara »

Lol! Bijzondere reactie! :D:D:D
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Ik ben nerveus omdat ik straks afspraak heb bij polikliniek Gynaecologie, het abces kwam niet alleen het nam nog een broertje mee.
Het abces is zaterdagnacht eigenhandig vernietigd(nadat het van erwt, druif,walnoot gezwollen was tot formaat pingpongbal).
Het broertje is een cyste van Bartholin. Die of vanzelf weggaat of mogelijk door een Gyn open gemaakt moet worden.
Die van mij zit er al bijna een week en is niet van plan om te moven, mag ik naar de gyn.
De cyste veroorzaakt momenteel geen pijn, is niet zo super gevoelig als dat abces was. Het enige dat het veroorzaakt is jeuk en dat is ook niet heel prettig.

Ik heb er niet echt zin in.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Klinkt als vervelend gedoe! Succes
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh klinkt naar! Sterkte!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Dankje!
Ben net terug uit het ziekenhuis, huisarts had het mis. een cyste van bartholin zit aan de onderkant van je schaamlip ter hoogte van je vagina.
Die bult die ik had zat aan de bovenkant, bij mijn clitoris.

Toch best een hele belevenis, ik vermoedde al dat ik bij een mannelijke arts zou komen. Was ik niet helemaal happy mee maar het kon nog wel.
Voelde me erg out of place in de wachtkamer omdat ik omringt werd met zwangeren en aanhang.
Ik word naar binnen geroepen door best een jonge mannelijke dokter, blijkt een arts in opleiding, eerst zou ik met hem gesprek doen en dan naar de echte arts(bleek ook man) voor het onderzoek.
En zo lig je dan ineens in die stoel en is je schaamstreek een leer en studieobject geworden. 2 mensen die ernaar kijken en voelen.
Ze dachten dat het een extra holte was van het abces en om te kijken wat erin zat zouden ze het even met een mesje open prikken.
Wel met verdoving, verdovingsspray(van die spray die ook veel bij sporten gebruikt word).
Dat is koud, naar en prikt maar zeer effectief, ik voelde druk van de vingers wel die de huid strak trokken maar de prik met het mesje niet.
De holte bleek gevuld met oud bloed, ik hoop dat het snel heelt en dat het niet meer terug komt.
Beide artsen waren wel aardig gelukkig en bij het weggaan zei de echte gyn nog dat ik volgende keer met dit soort problemen echt wel eerder had mogen komen, dan had hij meer kunnen betekenen. Helaas moet je er altijd een verwijzing voor hebben van de huisarts en die sturen niet meer zo snel door.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oei, wat een belevenis! En duf dat je arts je naar huis gestuurd heeft om het zelf maar op te lossen, klinkt achteraf inderdaad als typisch iets waar ze je sneller en pijnlozer en met minder risico op complicaties vanaf hadden kunnen helpen. Fijn dat je er nu in ieder geval helemaal vanaf bent!
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Uhuh, dat is het frustrerende soms idd, dat je voor je gevoel met een kluitje het riet in gestuurd word.
Nu moet het weer tot rust komen en alle zwelling afnemen.
Maar ik ben wel blij dat ik weet wat het is. Niks ernstig ed.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Tigerlily schreef: Ik word naar binnen geroepen door best een jonge mannelijke dokter, blijkt een arts in opleiding, eerst zou ik met hem gesprek doen en dan naar de echte arts(bleek ook man) voor het onderzoek.
En zo lig je dan ineens in die stoel en is je schaamstreek een leer en studieobject geworden. 2 mensen die ernaar kijken en voelen.
Klinkt geil :mrgreen: (sorry!)

Hoof dat je nu klaar bent met t gezeur! Knuf.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

hahahahaha, ja kan ik me heel goed voorstellen. Nu je het zegt en ik het terug lees :lol: :bloos: het geeft wel ideeen.
Vanmiddag stond mijn hoofd toch iets anders in de situatie
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Anders kan je altijd nog naar eerste hulp gaan, heb ik ook ooit gedaan met abces, geen verwijzing nodig. Zeker als je erbij vertelt dat je eerder gehad hebt
kitten

Bericht door kitten »

Hier wel. Huisartsenpost/eerste hulp stuurt je gerust weg als het niet levensbedreigend is en je niet via de juiste kanalen gaat.
Plaats reactie