Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Crownless

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Ik zag vandaag het schattigste 'hier waak ik'-bord ooit:

"Pas op! Ik kwispel!" :inluv:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Met prachtige ogen ook! Yay voor hond!
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Haha, zo'n bordje moeten we idd hebben. :lol:
pluis

Bericht door pluis »

Mocht er nog 'ns iemand een leuke kattenspeelactiviteit willen, dan heb ik er nog eentje.

Nodig:
- 1 medium doos (flink groter dan de kat, maar t hoeft geen koelkastdoos te zijn)
- een grote stapel krinkelend papier (zoals je wel eens bij je Amazonbestellingen krijgt)
- een klein handje 'cat doritos' (droogvoer dat de kat graag eet, of kattensnoepjes waar ze er een paar van mogen eten)

Dan:
- Frommel de stukken papier in de doos zodat het een flinke kluwen vormt met veel bergen en dalen en kloven.
- sprenkel de 'cat doritos' over het papier, langs de zijkanten, en in verstopte hoekjes en gaatjes
- ga op de bank zitten en vermaak je eindeloos met een rondwroetende kat
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Filmpje!

Hoe is het met de kat? is ze lief? en al gewend?
**Self Rescuing Princess**
pluis

Bericht door pluis »

Met poes is het helemaal prima. Ze is zo ontzettend sociaal en is helemaal gek op het ontmoeten van nieuwe mensen. Ik gaf laatst een bescheiden feestje en had vier nieuwe mensen tegelijk over de vloer en ze wilde door iedereen aangehaald worden. Komt ook gelijk op bezoekers afrennen, zo van 'Hallo, wie ben jij? Ruik je al naar mij? Nee? Even regelen dan. Van mij. Aai me. AAI ME! Hallo. Hallo. Ik ben de kat. Alles is van mij. Jij ook. Aai me.'

Ze heeft nog wel echt hele drukke buien, ondanks de twee vaste speelmomenten die ze elke dag krijgt. Vandaar dus ook ideetjes zoals bovenstaande - daar houdt ze zichzelf dan zoet mee, in plaats van het openen van alle keukenkastjes, het openen (en rondspringen in) lades en het wel 1000 keer proberen om in de luxaflex te klimmen, de sprinklers op te eten of... nouja. Wat ze al niet verzint. Ze is inmiddels al twee en een half jaar oud (als haar leeftijd door het asiel goed was doorgegeven - ik denk zelf dat ze wel eens een maandje of zes jonger kan zijn), en ze blijft een drukke rakker. Ooit zou ik wel een vriendje voor haar willen, maar met onze huidige woonsituatie wordt dat 'm nog even niet.

Ze krijgt van ons natvoer als gewoon eten - dat zou beter zijn voor de niertjes. Het droogvoer gebruiken we dus alleen als 'kattensnoep'. Volgens de dierenarts mogen we haar min of meer onbeperkt 'bijvoeren', dus ze heeft verschillende voerpuzzeltjes en die zetten we graag in als ze zich verveelt. Je moet wat - ze zou wel uren per dag willen spelen en wij hebben ook nog wel eens wat anders te doen ;)

Ik geloof niet dat ik iets heb om filmpjes mee te maken. Ik heb een 'domme' Nokia waar zelfs geen fotocamera op zit, helaas. Gelukkig kun je het thuis namaken ;)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Lekker vroeg naar bed dachten we rond tienen. En toen zakte de hond door haar achterpoten. Tigste dierenarts bezoekje dit jaar, in de avond op een (Belgische) feestdag...

Meest waarschijnlijke is vestibulair syndroom, wat goed nieuws is want dat zou vrij vlot weer vanzelf overgaan. Doet het dat niet, dan moeten we aan ernstigere dingen denken. Voor nu hebben we opdracht gekregen om haar maar goed te 'soigneren' (verzorgen op zijn Vlaams). Dat waren we toch al van plan. :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Toch wel een beetje zorgen hier. Het ene moment lijkt ze beter, het andere moment slechter. Het kan overwaaien, het kan ineens zomaar einde verhaal zijn. :( Duimen en kaarsjes en zo toch wel welkom.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik las het gisteravond en had er vandaag niet meer aan gedacht...

arme woef woef! en arme jullie! Hopelijk valt het alsnog mee.... geef d'r maar een goede knuffel van me, en neem er zelf ook 1 ! x
**Self Rescuing Princess**
Yara

Bericht door Yara »

Wat naar! Sterkte en ik hoop dat het toch echt meevalt!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
chell

Bericht door chell »

Och arme hond, ze was juist zo opgeknapt weer
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Thanks. Gisteravond was 'pas zorgen maken als er iets is om je zorgen over te maken' makkelijker dan nu. Precies wat Chell zegt, ook. Maar ze heeft in ieder geval weer een beetje gegeten, daarstraks.
chats

Bericht door chats »

:( arme hond, hopelijk knapt ze snel op. Sterkte
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Achgos, beterschap voor de hond!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Caoineadh

Bericht door Caoineadh »

:(

Ik hoop dat de lieve schat volledig herstelt.
Sterkte!!
Plaats reactie